výmena routra - pevná linka

Otázka

  • 0

Zdravím,  nainštaloval som nový router  TP Link Archer  VR400 AC1200 a nefunguje pevná linka. DSL vstupný kábel mám rozdelený dodaným VDSL splittrom  na router a telefón.  V nastavení routra som nenašiel nič k potvrdeniu pevnej linky. Poradíte ? Ď.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

4 odpovede na túto otázku

  • 0

Ak bola pevna linka povodne pripojena priamo do routera, nie cez splitter, moze uz byt nastavena ako VoIP telefon  a cez splitter tak uz nemoze fungovat.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Áno, v predchádzajúcom routri bola nastavená ako VoIP...dá sa to nejak vyriešiť ?  Ď.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0
 

Áno, v predchádzajúcom routri bola nastavená ako VoIP...dá sa to nejak vyriešiť ?  Ď.

ak mas aj pevnu linku tak ti to nepojde nakolko telekom neposkytuje SIP udaje

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

tak a včul babo rad...  2x som riešil vypadávanie internetu s telekom, podľa ich meraní je všetko OK, tak chcel som vyskúšať či chyba nie je v ich dodávanom routri ZTE v 2016...

 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
Hosť
Táto téma je teraz uzamknutá pre ďalšie odpovede.

sidebar
  • Podobný obsah

    • Od dulovicova
      Dobry den, chcela by som vediet pricinu vcerajsieho vypadku fungovania pevnej linky, TV a internetu cez optiku v oblasti Chorvatsky Grob-Cierna voda, Surska ulica a dovod, preco Telekom neupozornil na tuto poruchu zakaznika ihned po vzniku poruchy, nakokko som ju zistila nahodne zostala som odstrihnuta, bez akejkolvek moznosti zisti, co sa deje. 
      Ponuka Telekomu pripojit sa na nejaky nahradny zdroj bola len v pripade, ze zakaznik ma aj mobilneho operatora od tejto spolocnosti. A co ti zakaznici, ktori ho nemaju? Povazujem to za diskriminacne voci takym zakaznikom zo strany spolocnosti Telekom.
    • Od voloda1981
      Dobrý deň zaplatil som si prémiový router,mal by mať 5ghz wi-fi bol mi dodaný technikom Huawei hg8145v5 kde funguje iba 2,4ghz wi-fi mám nárok na výmenu routra.Dakujem za odpoveď
    • Od ms9621
      Je mozne pri vyuzivani sluzby pevna linka na optike pouzit VoIP telefon tak, ze bude zapojeny do ONT na specificky LAN port podobne ako napr STB s poskytnutim prihlasovacich udajov na SIP podobne ako PPPoE?
    • Od jurajberner
      Chcel by som vediet ako mam postupovat ked chcem pouzivat svoj vlastny ONT router.
      V ponuke od telekomu je moznost mat internet bez routera od telekomu. mam svoj vlastny ONT router ktory teraz nepouzivam a chcel by som ho vymenit s tym co mam teraz od telekomu.
      Treba niekde nahlasit MAC adresu? pripadne poziadat o nejake konfiguracne nastavenia?
      mate niekto skusenost?
      Dakujem
    • Od adam_k
      Dobrý deň, už pred niekoľkými rokmi nám prestala fungovať služba CLIP. Technik nám povedal že vraj búrka poškodila zariadenie (niekde vo vedľajšej  obci) a vymenili toto zariadenie za novšie "modernejšie" zariadenie. Modernejšie zjavne znamená z roku kedy neexistovalo CLIP. Chcel by som sa teda opýtať ako tento problém riešiť, pretože náš sused ma pevnu linku a nema vôbec žiadny problém s CLIP. Zariadenie máme Gigaset C300, ktoré podporuje CLIP. Je predsa nemysliteľné aby táto služba nefungovala a aby dvaja zákazníci dostali za rovnakú cenu iné služby.
    • Od Jan_KK_a
      Zdravím, chcem sa opýtať, do akého dátumu je potrebné urobiť zmenu na volacom programe  va pevnej linke, aby začal nový program platiťi od 1. dňa v nasledujúcom mesiaci ?  Vďaka, Jana