Strhanie za prijatie hovoru

Otázka

  • 0

Dobrý deň,

od telekomu nemám paušál, stále používam formu kreditu. Dnes mi volala príbuzná, ktorá žije na Slovensku, používa slovenské telefónne číslo. Volajúca bola ona, ja som bola tá ktorá stlačila krásne zelené tlačítko a prijala hovor. Hovor trval 1 min. 50s. Čo by ma zaujímalo je ako je možné, že mne strhne kredit za hovor, ktorý som od nej prijala.

Nie nemala som zapnuté dáta, ani mi ich nezožrala žiadna aplikácia!

Takže podľa akého cenníka strháte prijatý hovor ???  

 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

3 odpovede na túto otázku

  • 0

Ak si na Slovensku a bol Ti stiahnutý kredit, napíš si podnet cez tento link: https://www.telekom.sk/kontakt/napiste-nam

ak si v zahraničí stačí pozrieť do Cenníka B, tam sa v niektorých krajinách platí aj za prichádzajúci hovor.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Pridal (editované)

Este priama odpoved na poslednu otazku v kontexte co @folky pise: Podla akeho cennika? Podla roamingoveho (mimo EU).

Princip roamingoveho cennika je jednoduchy: Ak vola slovenske cislo na ine slovenske cislo prihlasene u operatora napr. v Argentine, tak volajuci zaplati hovor Sovensko->Slovensko (nema preco vseobecne vediet ze vytocene cislo nieje na Slovensku). A hovor Slovensko->Argentina zaplati volany.

Editoval/-a Jano
odpoveď sa páči : 1 osobe

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Prepáčte, slovenské číslo zakúpené na Slovensku  (zakupené aj v Telekome) volajúce zo Slovenska druhému slovenskému číslu zakúpenému na Slovensku u (taktiež Telekom), ktoré sa nachádza na Slovensku.  Obe sa nachádzajúce na Slovensku

Zjednodušene dve slovenské čísla, ktoré si kupili ešte aj v tom istom meste dve slovenské  simkarty so službami Telekomu volajúce obe v danom čase  zo Slovenska, z miest vzdialených od seba 23 km.  Chápem, princíp spoplatnenia volaní v prípade, ak sa osoba nachádza mimo SR resp. mimo EU.  Ale v tomto prípade sa nejedná o tento prípad. (v prípade špekulovania sa nenachádzam v blízkosti hraníc s iným štátom :D)

V prvej odpovedi, ďakujem skúsim napísať tam. Práve zistujem, že nie som jedina, ktorej sa tento prípad stal, takže sa nás možno nazbiera viac.

Za odpovede ďakujem, pekný deň.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
Hosť
Táto téma je teraz uzamknutá pre ďalšie odpovede.

sidebar
  • Podobný obsah

    • Od Helter
      Zdravim,
      chcel by som si osobne v predajni preniest cislo a aby som tam nesiel zbytocne tak mam otazocku. Na pausal viem, ze musim mat 18 rokov a viac, ale plati to aj pri predplatenke? Momentalne mam 17.
    • Od dottrade
      Pozdravujem, 
      ako mám prosím aktivovať Easy kartu keď som mimo SR ? Konkrétne Indonézia. 
       
      Ďakujem
    • Od mmatejov
      Dobrý deň, chcem sa kompetentných spýtať, prečo od včera 10.12.2021, kedy vyšiel nový cenník, zmizlo z eshopu zariadenie Xiaomi Mi Band 6 a je tam iba nová verzia Xiaomi Mi Band 6 NFC, ktorá je podstatne drahšia. V cenníku naďalej ostalo aj zariadenie bez NFC a v eshope si ho neviem pridať k paušálu, iba verziu s NFC (ktorú ale nechcem lebo je pre mňa nevyužiteľná). Ostatné zariadenia z cenníka sú v eshope, iba tento náramok zmizol. Stále bola dostupnosť tohto náramku (sledujem posledný mesiac) a svietilo pri ňom "NA SKLADE" (čiže nemohlo sa vypredať). Po zmene cenníka jednoducho náramok zmizol z eshopu a ja si ho neviem pridať k predĺženiu paušálu.
    • Od jozefmatusovic
      Je možné vratiť sa z predplatenky k easy?
    • Od romanjek
      Prečo mi Telekom deaktivoval dáta na predplatenke, keď balík 3 GB na 30 dní je za 6 € a v čase automatickej obnovy (a miesto nej deaktivácie)  29.11. o 22:36 som mal preukázateľne kredit 7,66 €  ? Pričom kredit neobsahoval žiadne bonusové centy, je to rýdzo môj vlastný kredit.
      Prišiel som takto o 12 GB voľných dát, ktoré som si počas minulých mesiacov poctivo zaplatil a nasporil. 
      Bude mi balík 3GB/30 dní obnovený, aj so strateným objemom dát?
    • Od DonBosco
      Prosim, aky je postup pri prechode z neviazaneho pausalu na Preplatenku? Da sa to vyriesit v aplikacii, resp. online? Vdaka