Otázka

  • 0

Dobrý deň. Pri pozeraní You Tube mi naskočila reklama od Slovak Telekomu, že patrím medzi šťastných zákazníkov a ak sa zapojím, môžem vyhrať telefón Samsung Galaxy S11, alebo s21. Stránka vyzerala veľmi dôveryhodne - úplne ako stránka Telekomu. Po vyplnení dotazníka s odpoveďami mi však naskočia stránka s požiadavkou zaplatenia 2,-€ 

Keďže to už nebola stránka podobná Telekomu, tak som to zrušil. Máte podobnú skúsenosť? 

Tu je link na danú stránku:         

https://unforgettableoffers.com/offer/?eoc=N4IgbghgTglhAuMD2A7EAuEAjANgVwFMBaAZwGsBPEAGhABMCAzGFGRVDEc0gJgEYQAXyA&egc=N4XyA&edc=N4IgdghgtgpiBcICcSBCMIFcAuBPAIhgDYDOIANCAPYBmNMATgBJUnYIiZg1UMDmMbNggAjIjFr0GJAHQBjKlAogIkIrmwBLOWXihNAEw4BVAIIBaAIwA2ABwAGAKwAmawBZHVkAF9KEAA6axgxEHAAWQv4k8AD0MQGaMiQwcpgMEmBEmmAw-hC4sGDYMjnY8YEx-phi2jG8BowkMTkA7soimkRZYHwACgy0nXB64NDDIADKACoABABKKWkM2Xwz1s7KctB5mnxgAJJGiJb2p8r+AwaYctiHHCf2AOzkD0g+3kA&eac=N4IgRglgdgziBcBtAugGnBANp6BzACgE4D2AZlgKYLAC+NQA&exc=N4XyA&a=663&c=74451y9g6ikftaf8&e=6066fd248d4d610001029e92&f={t9}&k=16ce17583645319913&l=SK&m={t1}&p=168&s=LUL

 

 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

1 odpoveď na túto otázku

  • 0

Ahoj  @mister66666

 Telekom vo svojich súťažiach nenabáda k okamžitému vyplateniu financií. Ak si budeš chcieť overiť naše aktuálne súťaže, všetky nájdeš tu https://www.telekom.sk/wiki/volania/prepaid-sutaze a tu https://www.telekom.sk/wiki/ostatne/sutaze. 

Ak nabudúce na youtube narazíš na takúto klamlivú reklamu, veľmi nám pomôže, ak ju nahlásiš.

Príjemný deň

Lucka

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

Vytvor si účet alebo sa prihlás, ak chceš komentovať

Musíš byť členom, aby si mohol pridať komentár

Vytvoriť účet

Zaregistrujte si nový účet v našej komunite. Je to ľahké!


Registrácia nového účtu

Prihlásiť sa

Máš už účet? Prihlás sa tu.


Prihlásiť sa teraz

sidebar
  • Podobný obsah

    • Od ijarolin
      Ahojte, nedávno som si kúpil Samsung S21 5G a preniesol všetky údaje zo "starého" mobilu do tohto nového.
      Ale teraz zisťujem, že mam problémy s vytočením hovoru. Jednoducho sa hovor nevytočí, treba položiť a vytočiť znovu. Dokonca, keď sa mi hovor spojí, druhá strana ma nepočuje. Nakoniec sa hovor podarí uskutočniť, ale nie som spokojný, že to treba mnohokrát opakovať.
      Podobný problém mám aj s prijatím hovoru. Jednoducho nepočujem druhú stranu a buď mi zavolajú znova, alebo si hovor vytočím sám. Napriek tomu, občas sa mi hovor podarí prijať na prvýkrát a normálne hovor počujem.
      Viete mi poradiť, či je problém v mojom telefóne a je to na reklamáciu, alebo potrebujem skontrolovať či nastaviť nejaké hodnoty alebo parametre v mobile?
      Práca s dátami, internet cez WiFi, mobilné dáta mi fungujú bez problémov.
      Ďakujem 
      Ivan