bankové inkaso

Otázka

  • 0

Dobrý deň,

mám zriadené bankové inkaso. Ako mám postupovať, keď chcem zmeniť číslo účtu i banku v rámci bankového inkasa?

 

Ďakujem.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

5 odpovedí na túto otázku

  • 0

@marhan22 

 

Ahoj,

 

žiaľ, áno, je nutné ísť opäť na predajňu a zmeniť účet a banku.


Je potrebné zrušiť pôvodný tzv. mandát + inkaso a aktivovať nový mandát a inkaso s novým číslom účtu a s novým identifikátorom platby. Identifikátor platby nie je jediný navždy, ale vždy, keď si zákazník mení účet /banku, z ktorého/ej má byť inkasovaná faktúra, generuje sa nový identifikátor (UMR- kód).

 

Držíme palce,

 

Telekom

 

 

odpoveď sa páči : 1 osobe

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

@marhan22 

 

Ahoj, v súčasnosti si môžeš zmeniť účet aj banku v súvislosti s inkasom len osobnou návštevou v Telekom Centre, kde ti vygenerujeme identifikátor platby, ktorým je od 1.2.2014 tzv. UMR kód. Následne tento UMR kód uvedieš v banke, v ktorej sa budú "inkasovať" naše faktúry.

 

Pekný deň

 

 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Ahoj, Rado,

asi sme si veľmi neporozumeli, pretože ja tieto údaje vygenerované mám, zakladala som BI osobne na pobočke Telekomu len teraz, k 1.2.2015. Avšak chcem zmeniť banku i číslo účtu v rámci už existujúceho BI . To akože mám ísť znova na pobočku??? :-O

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Ahoj,

 

ĎAKUJEM pekne za odpoveď i pomoc. :-) Teraz v tom mám už jasno. :-)

S pozdravom M.

 

odpoveď sa páči : 1 osobe

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Ahoj @marhan22 

 

sme radi, ze mas jasno :) Ak ti Radova odpoved pomohla, mozes ju oznacit ako Riesenie :)

Dakujeme.

odpoveď sa páči : 1 osobe

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
Hosť
Táto téma je teraz uzamknutá pre ďalšie odpovede.

sidebar