Nepodporovaný produkt

Otázka

  • 0

Pridal (editované)

Zdravím vás,

chcem sa opýtať od istého času mi stále sekcia https://www.telekom.sk/web/mojtelekom/produkty-a-sluzby/-/scenario/e-shop/produkty-a-sluzby

Produkty a služby zobrazuje status Nepodporovaný produkt . Neviete, ako to odstrániť? Deje sa to pri paušály Business Premium 28 aj Business Premium 32. Predtým ANO L to fungovalo korektne.

PSNP.jpg

Editoval/-a Marcel

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

3 odpovede na túto otázku

  • 0

Nie nefunguje to nikomu s novym portfoliom pausalov a kaslu na to.

Dobry den,

dovolujeme si Vas informovat, ze cast portalu Produkty a zmluvy/Moje produkty a sluzby, zatial, nie je pre T pausalne programy dostupna. 

Dakujeme Vam za pochopenie a prajeme prijemny den.

S pozdravom

Slovak Telekom, a.s.

Jana

Sluzby zakaznikom

Bajkalska 28

817 62 Bratislava

www.telekom.sk

 

odpoveď sa páči : 1 osobe

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

To je pekná lenivosť :D to ten Môj Telekom je celý na okrasu keď ani poriadne nefunguje.

Dokedy to spojazdia zase premenujú tie paušály, aj to by už mohli s tým prestať nemá to zmysel, toľko názvov už bolo. :D 

odpoveď sa páči : 2 osobám

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • -1

Pridal (editované)

to hej a to už bude zachvíľu rok čo majú nové paušály.... 

neviem či vznikli v 6. či v 8. mesiaci.... 

a teraz sme už v podstate v 4tom mesiaci roka... 

Editoval/-a informovanost
odpoveď sa páči : 2 osobám

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
Hosť
Táto téma je teraz uzamknutá pre ďalšie odpovede.

  • advertisement_alt
  • advertisement_alt
  • advertisement_alt


sidebar
  • Podobný obsah

    • Od scirankovas
      Zdravím, v apríli mi mala končiť viazanost, tak som si predĺžila cez aplikáciu Telecom, ale potom som zistila, ze som si predlzila pausal na stare meno, cize aj OP. Treba ist na prevadzku to zmeniť? 
    • Od Kubo95
      Dobrý deň, chcem sa spýtať kedy bude znovu dostupná aplikácia virtuálne číslo pre android zariadenia.
      Ďakujem
    • Od Ladislav12
      Ako sa dostanem k výpisom hovorov prosím 
    • Od srdiecko80
      Dobrý deň, chcem sa opýtať či máte niekto problém s appkou a s moj telekom, nám vôbec neukazuje žiadne priradené zmluvy a čísla a nedajú sa ani spárovať znova napíše jnfo že zadané číslo je priradené a podobne. Dík
    • Hosť
      Od Hosť
      Dakujem vopred, vymažte prosím moje telekom konto.
    • Od kikorakoci09
      Dobrý deň ja by som sa chcela opýtať lebo stiahla som si aplikáciu Telekom a včera som si kúpila novú SIM a mi ukazuje kód chyby: 0140-0019 a čo už je sim karta aktivovaná tak ešte mám nejakú dobu čakať?