Samsung smart remote

Otázka

  • 0

Dobrý deň. Chcel by som sa spýtať ako mám na novšom type TV od Samsungu (konkretne QE65T74) spárovať set top box s ovládačom od Samsungu. Skúšal som to asi 10x a nič. Pri výbere značky stb tam bohužial Tatung STB 3701 nenájde, neviem či je podporovaný alebo nie. V domácnosti je ešte jeden stb s nahrávaním značky Arris a ten mi našlo a išiel nastaviť v pohode (ten ale nie je môj). V samotnom Samsungu mi nevedeli k tomu povedať nič. Má niekto takúto skúsenosť alebo pozná niekto nejakú vychytávku na to ? Poprípade je nejaká možnosť tú bučoru od Tatungu vymeniť za niečo iné poprípade vymeniť ju za stb s nahrávaním nejakej inej značky ?

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

0 odpovedí na túto otázku

Na túto otázku nie sú zatiaľ žiadne odpovede.

Hosť
Táto téma je teraz uzamknutá pre ďalšie odpovede.

  • advertisement_alt
  • advertisement_alt
  • advertisement_alt


sidebar
  • Podobný obsah

    • Od Hamlik
      Kedy bude dostupný Samsung Galaxy S21 Ultra?
    • Od PeterKollarik65
      Od  27.4.2021 som prevzal koncové zariadenie . Som ( statonovým) novým zákazníkom spoločnosti Slovak Telekom a.s.  Faktúry platím v termíne splatnosti. 
      Od začiatku mi nefunguje diaľkový ovládač. Technik ktorý mi zapájal - spojazdnil zariadenie ma upozornil, že gombíky na ovládači idú trocha ťažšie. Akceptoval som to. Žiaľ  gombíky  nie len ťažšie fungovali, ale niektoré vôbec nefungovali. Reklamoval som to telefonicky operátorovi príležitostne pri inom probléme. Ten ma odkázal na pobočku, kde ovládač je možné vymeniť.  Navštívil som pobočku v Poprade v OC MAX už 6 x stále som dostal odpoveď že ovládače nie sú. Buď ich dostali a hneď sa rozobrali, alebo raz mi ho vymenili, za používaný ktorý, ale tak tiež nefungoval. Píšem to tu na fórum, nie je to možné napísať rovno do spoločnosti prostredníctvom elektronickej pošty ako sťažnosť.
      Pripadá mi to ako keby ste si išli kúpiť auto a predali by Vám ho bez volantu. Slovak Telekom a.s. je  seriózna firma?  Na to si odpovie každý sám.  Nezostáva mi nič iné, len sa poradiť s právnikom o odstúpení od zmluvy. Samozrejme po oficiálnom zaslaní reklamácie.  
      Na začiatku som uviedol, že faktúry platím... Aj napriek tomu, že službu ktorú som si predplatil nefunguje. Moja otázka znie, uvedomuje si spoločnosť Slovak Telekom a.s. aké služby poskytuje? Ak si myslite, že telefonicky obvolávát zákazníkov 5 x do mesiaca a nahovárať  na novú službu je všetko, je omyl. Služba zákazníkovi je sa starať o zákazníka po celú dobu viazanosti.  Dnes je 5.8.2021 ja tomu neverím, že je to  možné.  
    • Od monikazupkova
      Dobrý deň prosím vás da sa k magio boxu dostať nový ovládač. Magio máme uz roky a stratil sa nam ovládač. Dakujem za odpoveď 
    • Od emantroj
      neviete mi poradiť  kde kúpiť nový ovládač k mágiu
    • Od Lukas471
      Potrebujem aby mi diaľkový ovládač na setobox fungoval aj na tv. Ako postupovať. Ďakujem 
    • Od miro0505
      Dobry den, je aktualne telefon Samsung Galaxy S20 FE 5G funkcny v 5G sieti Telekom? Nejedna sa mi o to ci je oficialne podporovany (to vidim ze nie je v zozname), ale ci sa pripoji do 5G a ci datove prenosy funguju zodpovedajucou rychlostou...
      Dakujem.