Zamietnutá reklamácia,mobil vrátený ešte viac poškodený

Otázka

  • 0

Zdravim,

Dal som reklamovať mobil a zamietli mi reklamáciu, že do mobilu bolo zasahované čiže neautorizovaný zásah. Na displeji som mal zelenú bodku vypálený pixel. Reklamácia zamietnutá a mobil mi prišiel ešte viac poškodený. Displej popísaný s čiernou fixou, ďalej tmavá čiara na dotykovom displeji po šírke displeja, poškodený dotykový dipslej v pravom hornom rohu.

V poriadku pochopím že mi neuznali reklamáciu beriem. Ale mám právo dostať mobil v takom stave v akom som ho dával reklamovať. Prosim Vás na koho som mám obrátiť? na pobočke mi nepomohli.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

4 odpovede na túto otázku

  • 0

Nabudúce určite porobiť podrobnú fotodokumentáciu pred zaslaním na reklamáciu a pri podozrení z poškodenia najlepšie zariadenie neprevziať a spísať hneď na mieste protokol.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Mám aj fotodokumentaciu pred poslaním na reklamáciu a po vrátení. 

Foto č. 1 zelená bodka na displeji 

Foto č. 2 čierny bod s fixou, biela čiara v pravom hornom rohu, biely pásik na displeji a od toho pásika mi nefunguje dotyk

1615980266223_20210305_210357.jpg

received_836983330366475.jpeg

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

toto je fórum, nevyriešiš to tu, určite to nepoteší. ale obráť sa tam kam písal mirko 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
Hosť
Táto téma je teraz uzamknutá pre ďalšie odpovede.

sidebar
  • Podobný obsah

    • Od Jozef_Rudy
      Dobrý deň bol by problem so splnomocnenim s podpisom zmluvy a prebranim zasielok resp noveho zariadenia? aj ked tam bude cierne na bielom citujem " a vratane preberania zasielok  od kurierskych spolocnosti( zmluvy a nove zariadenia pod tym sa mysli napr mobil)"  

    • Od omnibusko
      Ako postupovať v záležitosti reklamácie routra Huawei HG8145V5 , ktorý som dostal ako súčasť zmluvy o pripojení k optickej sieti ?
      Router nejde resetovať žiadnym dostupným spôsobom do továrenských nastavení - Vyskúšal som všetky dostupné metódy popísané na internete (i v angl. jazyku) a techn podporu kontaktoval (800123777) - žiadny výsledok - na moju domácu sieť sa pripojí kto chce a kedy chce...Sieť beží...
    • Od martinsvorcik2
      Dobrý deň,
      Od 20 20 mi začali skákať dáta z H do 4G, momentálne mne ani kamarátovi nejdú mobilné dáta a vypadáva signál ma volanie, prosím o vyriešenie, ďakujem.
      (Trnava)
    • Od DavidB137
      Má niekto voľné miesto pre paušál v Magente 1? Zároveň by som pridal aj Magio Internet.
    • Od hacicibumbac
      Ahojte, prosim vas, kde si viem overit stav reklamacie? Hladal som na esc.sk, swiss spol, ale podla IMEI a ani serioveho cisla neviem dany telefon najst. Viem, ze este mate cas, ale zacinam byt nervozny s nahradnym telefonom a neda sa mi normalne fungovat  
      Dakujem za odpoved
    • Od mojkoful1
      dobrý deň, 
      rozbil sa mi displej na Samsung A51. Kolko bude stat vymena? Resp. spada to pod zarucny servis? Mobil vlastnim necely rok
      dakujem Anna