Otázka

  • 0

Dobrý deň.. prešiel som od vás ku inému operátorovi presmerovanie čísla nastalo 18.2.2021. Platil som každý mesiac 60€. Keď sa mi prenieslo číslo tak mi prišla faktúra za obdobie 1.2.2021 do 28.2.2021 so sumou 124€ ja sa pýtam prečo taká vysoká suma prišla a za druhé prečo mi účtujete cely mesiac keď viazanosť s vami skončila 18.2.2021 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

1 odpoveď na túto otázku

  • 0

Napíš si podnet cez tento link: https://www.telekom.sk/kontakt/napiste-nam preveria to a dostaneš odpoveď.

Toto je verejné fórum, takže správnu odpoveď tu nedostaneš, predpokladám, ale že Ti mohli účtovať nejakú pokutu.

odpoveď sa páči : 1 osobe

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

Vytvor si účet alebo sa prihlás, ak chceš komentovať

Musíš byť členom, aby si mohol pridať komentár

Vytvoriť účet

Zaregistrujte si nový účet v našej komunite. Je to ľahké!


Registrácia nového účtu

Prihlásiť sa

Máš už účet? Prihlás sa tu.


Prihlásiť sa teraz

sidebar
  • Podobný obsah

    • Od agatasedlakova
      faktúry za predošlé obdobia
       
    • Od r.hlubinak
      Zdravím všetkých, mám taky problem ze po predĺžení zmluvy za internet a televiziu dostávam iné faktúry (ceny za služby) ako bolo dohodnute pri objednávke cez eshop. 
      Uvediem príklad :
      1. Faktura mala byt 32€ a prišlo mi zaplatit 20€. 
      2. a 3. faktúra mala byt 22€ pričom 2. mi prišla 28€ a 3. až 36€
      4. až 24.  by mala byt 34€ a normalne sa obavám co ma čaká v najbližšej faktúre. 
      Moja otázka znie ci je toto normálne a alebo ako to riešiť.  V prilohe posielam dohodnute sumy ci som nieco zle pochopil alebo niekde nastala chyba. Ďakujem 

    • Od ACQUIRO
      Ako vybaviť elektronicky zlúčenie dvoch faktúr? Ďakujem
    • Od Janula_B
      Dobrý deň, potrebujem poradiť. Dňa 24.5.2021 mi končí viazanosť u X operátora a chcem prejsť do Telekomu,,,kedy bude najvhodnejšia doba zastaviť sa na predajni a začať riešiť presun čísla?Tak aby som nemala pokutu u svojho momentálneho operátora a  aby mi automaticky u neho nevznikla ďalšia viazanosť na 2 roky,,,
      Ďakujem za radu 🙏
    • Od Kaerson
      Ako je mozne v 21 storoci ze nie je mozne cez coolcentrum zrusit T comom zle zadanu adresu firmy pre zasielanie faktur vsetky potrebne veci su na orsr
      Nechapem
      Tcom zamyslite sa kam to smerujete vsetko zle
    • Od petra19951
      Dobrý deň píšem s dceríneho notebooku sem že vam chcem povedat že ju zaplatim do 19.4  ak sa dá s pozdravom Adriana Kovandová