Vypadavanie wifi

Otázka

  • 0

Dobrý deň mám neustály problém s wifi. Po určitej dobe ma stále odpojiť či z telefónu alebo ps4. A tá rýchlosť je mizerná bez ohľadu v ktorej miestnosti som. Technik tu bol a vymenil modem no pomohlo to na cca 1 tyzden a zase to isté dookola. Chcel by som vedieť ako to viete vyriešiť lebo vážne rozmýšľam s vami zrušiť zmluvu keďže mi je zbytočne za niečo platiť keď to neviem sluzbu využívať.  Ďakujem Iški lokalita Kuzmice Trebisov 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

2 odpovede na túto otázku

  • 1

S tým ako Telekom linka nemá nič spoločné, bohužiaľ to robí router od Telekomu. Ak máš ZTE II, zapoj za to vlastný WIFI router a budeš mat po probléme. ZTEII je brak, rozpad signálu je bežnou praxou tohoto routera.

odpoveď sa páči : 1 osobe

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0
 

Dobrý deň mám neustály problém s wifi. Po určitej dobe ma stále odpojiť či z telefónu alebo ps4. A tá rýchlosť je mizerná bez ohľadu v ktorej miestnosti som. Technik tu bol a vymenil modem no pomohlo to na cca 1 tyzden a zase to isté dookola. Chcel by som vedieť ako to viete vyriešiť lebo vážne rozmýšľam s vami zrušiť zmluvu keďže mi je zbytočne za niečo platiť keď to neviem sluzbu využívať.  Ďakujem Iški lokalita Kuzmice Trebisov 

ak mas ten zte II ,tak dat iny.Vsetkym to robi.My mame preto aktualne premiovy s tym,ze nam ponizili poplatok zan na 6 mesiacov.No dovtedy uz bude optika a zas iny router,tak dufam,ze ten bude fungovat

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
Hosť
Táto téma je teraz uzamknutá pre ďalšie odpovede.

sidebar
  • Podobný obsah

    • Od Muster123
      dobry den. Na zaklade konzultacie s Telekom pracovnikom, sme si pri zavedeni optiky do domu kupili modem Sagemcom 5670.
      Modem sa nachadza v pivnici domu a je nan napojeny opticky kabel, ma vlastnu wifi siet s menom a heslom. Vsetko funguje.
      Kedze na prve poschodie siganl nedosahoval, poradili ste nam kupit i router. Kupili sme MERCUSYS AC12G.
      Router je na prvom poschodi a vedie k nemu LAN kabel z modemu z pivnice. Router ma vlastnu wifi s inym menom a heslom ako modem, internet na nom funguje. 
       
      Moja otazka je: existuje nejaky sposob ako pri tychto dvoch zariadeniach dosiahnut jednotnu wifi siet v celom dome, s jednym menom a heslom? Tak aby mi nevypadol signal/nemusel som sa znova prihlasit na druhu wifi/ ked som trebars napojeny v pivnici a idem s mobilome na poschodie?
       
      Dakujem
       
       
       
       
       
       
       
       
       
       
       
       
       
       
       
       
       
       
       
       

       
       
       
    • Od Katarina60
      Dobry den,
      Mam problem pripojit stolny PC s Linuxom k Wifi.
      Pripojenie toho isteho PC kablom k rouru funguje.
      Pripojenie ineho PC (Windows) k routru funguje - aj kabel, aj wifi.
      Pripojenie mobilov cez Wifi tiez funguje.
      S pocitacom nie je problem > ak si vytvoriim hotspot na mobile (iny operator), pocitac s linuxom sa bez problemov pripoji.
      Nejake rady?
      K
    • Od Oliver2205
      Dobrý deň.
      Študujem na vysokej škole a vybral som si projekt WLAN útoky, a rád by som sa opýtal či môžem vykonávať penetračné testovanie v mojej sieti.
      Nerád by som sa potom dozvedel, že som bol odpojený kvôli nežiaducej trafike z danej sieti. Čo sa penetračného testovania týka, tak ide o deauthifikačné útoky "DoS" po crackovanie hesiel a odchytávanie trafiky.
      Ďakujem pekne za odpoveď.
    • Od Kexotv
      Mám optický router hg8145v5 a mám zakúpený L  plán (250 Mbit). Router mám na prízemí a PC mám na druhom poschodí kde mám len rýchlosť 5-25mbit cez wifi adaptér. Je problém v routery alebo niečo iné? 
    • Od Monula307
      Dobry den, 
      mam kupeny kredit, som pripojena na WiFi a napriek tomu mi telefon pise, ze nemam internetove pripojenie. Mne spravy chodia ale ked nieco odoslem, tak to nefunguje. 
    • Od JustMilan
      Dobrý deň od v tedy ako nám bol nastavený optický internet s výhodou  Vyšší variant (L) služby za cenu nižšieho (M) na 3 mesiace Nemáme dostatočnú rýchlosť akú poskytujete. Internetový kábel je v poriadku a reštart routera nič nezmenil pri meraní rýchlosti rýchlosť bola : 27/27 Mb/s , rýchlosť by sme mali mať  250/25 Mb/s . V domácnosti máme internet aj od inej firmy , na routery nám nejde 4 port. Od 22:00 nám na mobilných  telefónoch nefujguje internet , taktiež sa nemôžeme dovolať technikovi. Vedeli by ste nám nejako opraviť tieto chyby? Ďakujem za odpoveď