Zrušenie Magio Sat kvôli prechodu na Opticku tv Magio

Otázka

  • 0

Prosím Vás, chcela by som zrušiť Magio Sat. Z dôvodu, že v našom okrese je kamenná predajňa pre Covid ochorenie/karanténu zatvorená , tak nemám možnosť zrušiť TV . Keďže 14 dňová lehota na vrátenie už vypršala ,tak by som to potrebovala zrušiť cez web. Dakujem 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

1 odpoveď na túto otázku

  • 0

Napíšte si požiadavku cez tento formulár: https://www.telekom.sk/kontakt/napiste-nam  pri zrušení vyžadujú aj naskenovanú žiadosť s vlastnoručným podpisom. Tu nájdete čo musí žiadosť obsahovať: https://www.telekom.sk/casto-kladene-otazky/-/faq/ako-mozem-poziadat-o-zrusenie-zmluvy-pre-sluzby-pevnej-siete-Telekom

odpoveď sa páči : 1 osobe

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
Hosť
Táto téma je teraz uzamknutá pre ďalšie odpovede.

sidebar
  • Podobný obsah

    • Od bit
      na
      https://www.telekom.sk/wiki/televizia/nahravanie-vysielania
      sa píše , že nahrávanie sa dá nastaviť cez internet , ale obidva odkazy sa presmerujú na verziu GO 
    • Od Filip1758
      Dobrý deň prosím vás mám optiku z mesiac (Dunajská Lužná)ale islo to asi týždeň a po zmene routra od telekomu (lajicky z bieleho na čierny vysokorýchlostny)nastali problémy. Výpadky internetu a nasledne aj magio go vypadne ma problémy sa nahodit potom wifi ide aplikácia uz nie.. mám pocit ze som dostal nieco nove co sa doladuje? Zmena DNS servera z 0.0.0.0 na 8.8.8.8 pomohla na chvíľu... No od 12:00 internet vypadol nahodil sa ale Magio Go aplikácia nejde.


    • Od masertibor
      Dobrý deň, 

      Chcel  by som zrušiť používanie služby HBO Go, nakoľko ju nevyužívam, a vo faktúre sa mi objavuje položka 4,6 Eur/mesačne. Prosím o zrušenie služby v rámci balíčku mojich služieb.
      Ďakujem a prajem pekný deň.
      S pozdravom 
       
      Tibor Cehlárik 
    • Od chrisler
      Je nejaký dôvod prečo si stále nemôžem aktivovať Magio TV/Internet na Rizlingovej v Trenčíne? bývam už 3 týždne v novom dome, bez internetu a TV napriek tomu, že všetky káble mám naťahané. V čom je problém? 
    • Od dusan2303
      Pozdravujem Vás a chcem sa Vás opýtať, či aj vy pozorujete, že nám pri boxe IPTV pribudla možnosť progresívneho full HD rozlíšenia 1080p oproti prekladanému 1080i, ktoré som mal do teraz. Neviem síce od kedy to máme na boxoch (ja som prišiel na to náhodou včera), ale aj ked navolím toto rozlíšenie 1080p, moj tv philips OLED 55"  mi píše po stlačení info tlačítka len rozlíšenie 1080i50Hz. Tak neviem, či sa to ešte nejako napraví, lebo pri sat. boxe mám info normálne 1080p60Hz. Samozrejme som tomu potešený, že bude možnosť podľa mňa lepšieho 1080p rozlíšenia na IPTV boxe.
      Ďakujem
       
    • Od Kasperovics
      Dobry den, mam magio go na 7  dni zadarmo, chcem sa opytat ci po 7  dnoch sa to samo vypne alebo mi zo sim stiahne poplatok? Nemam cislo od t mobilu.