sidebar
-
Podobný obsah
-
Od laminator
Dobry den,
obdrzal som od Vas sms, ze ste sa rozhodli zmenit programovu strukturu zaplatenych programov a jenostranne ste oznamili, ze od 1.2. mi jednoducho nebudete dalej poskytovat stanicu CBS Reality a Paprika TV.
Mate na taketo jednostranne oznamenia pravo (prosim o referenciu na bod zmluvy, ktory o tomto pojednava). Mam pravo pri nespokojnisti s Vasim postupom odstupit od sluzby bez pokuty ? Ja sa predsa rozhodujem pri TV na zaklade TV ponuky a nie na zaklade Vasich internych planov...A Vy si to mozete jednostranne zmenit?
Ak na to mate pravo, nemali by ste zakaznika o tejto skutocnosti informovat pri predaji so specialnym zdoraznenim, ze si s nim mozete robit co chcete ?
Samozrejme, poradim sa aj so svojim pravnikom, lebo svet jednostranne vyhodnych zmluv je uz pevne verim za nami.
Dakujem za odpoved
-
Od mexican
Včera som sa vrátil z dovolenky (toto píšem preto že predpokladám možný súvis s dočasným pobytom v inej krajine). Doma som potreboval zaplatiť za parkovné prostretníctvom SMS ma číslo 2200 a bol som trochu prekvapený jednou vecou.
Po zadaní čísla 2200 mi telefón nezobrazil predchádzajúcu komunikáciu s daným telefónnym čislom, kde som doteraz videl všetky minulé SMS ktorými som platil za parkovné ako aj potvrdzovacie SMS o zaplatení atď. Po odoslaní SMS na číslo 2200 mi prišla potvrdzovacia SMS z čísla +432200 ako keby z Rakúska. A zrazu som v zozname správ videl pod číslom +432200 všetky predchádzajúce SMS ktoré som postrádal keď som ja odosielal SMS za parkovanie. To znamená že všetkú minulú komunikáciu (odoslané aj prijaté správy) s číslom 2200 vidím teraz pod číslom +432200. Správy ktorými som platil včera za parkovné však vidím pod číslom 2200. T.j. od včera mám dve vlákna komunikácie. Jedno pre číslo 2200 kde vidím dve odoslané správy zo včera a druhú pre +432200 kde vidím dve potvrdzujúce správy zo včera plus archív správ z minulosti.
Ešte som si skontroloval nastavenie aplikácie Messages a mám tam ako svoju aktuálnu krajinu Slovensko (zvolené automaticky)
Jedná sa o telefón Samsung Galaxy S21 a mám v ňom najnovšiu verziu softwaru nainštalovanú začiatkom januára 2022.
Viete niekto poradiť ako to dať do poriadku?
-
Od frto975
MagioGo na Samsumsung smart TV
Ovladac k TV: SAMSUNG BN59-01327B SILVER
Ako sa dostat k hornemu menu kde su nahravky, program atd? Alebo ako sa inak dostat k nahravkam na MagioGO?
-
Od Peter H.
Dobry den,
uz nejaku dobu je web telekom.sk resp. www.telekom.sk nedostupny z pripojenia Internet vzduchom. Mobilna aplikacia funguje, web forum.telekom.sk funguje, ale www.telekom.sk skonci ERR_CONNECTION_TIMED_OUT. Z inych pripojeni, napr. z telekomackeho aDSL alebo mobilnych dat web funguje.