Wifi

Otázka

  • 0

Dobry den, 

mam kupeny kredit, som pripojena na WiFi a napriek tomu mi telefon pise, ze nemam internetove pripojenie. Mne spravy chodia ale ked nieco odoslem, tak to nefunguje. 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

0 odpovedí na túto otázku

Na túto otázku nie sú zatiaľ žiadne odpovede.

Vytvor si účet alebo sa prihlás, ak chceš komentovať

Musíš byť členom, aby si mohol pridať komentár

Vytvoriť účet

Zaregistrujte si nový účet v našej komunite. Je to ľahké!


Registrácia nového účtu

Prihlásiť sa

Máš už účet? Prihlás sa tu.


Prihlásiť sa teraz

sidebar
  • Podobný obsah

    • Od Oliver2205
      Dobrý deň.
      Študujem na vysokej škole a vybral som si projekt WLAN útoky, a rád by som sa opýtal či môžem vykonávať penetračné testovanie v mojej sieti.
      Nerád by som sa potom dozvedel, že som bol odpojený kvôli nežiaducej trafike z danej sieti. Čo sa penetračného testovania týka, tak ide o deauthifikačné útoky "DoS" po crackovanie hesiel a odchytávanie trafiky.
      Ďakujem pekne za odpoveď.
    • Od Lucka
      Chcete nový telefón, ktorý je výkonný, spĺňa vaše kritériá, no doteraz ste sa museli uskromniť s nižšími variantami smartfónov kvôli cene? Kúpte si nový Samsung Galaxy S21 5G teraz a môžete odpredať svoj starý telefón s 300 € bonusom navyše k jeho výkupnej cene. Znamená to, že spolu môžete ušetriť až 630 €. 
      POSTUP pre výhodný nákup:
               Páči sa vám táto ponuka? Vybrať si môžete z telefónov na našom webe tu. Stále platí, že ak nakúpite cez náš Telekom web, odmeníme vás sumou až do výšky 20 eur vo forme online zľavy.            Na stránke www.novysamsung.sk zaregistrujte svoje staré zariadenie, ktoré chcete odpredať a vyplňte informácie o jeho stave.           Po tom, ako kúpite v Telekome svoj nový telefón Samsung a už ho budete mať doma, zaregistrujte ho prosím na webe www.novysamsung.sk (budete potrebovať vypísať: model zariadenia, IMEI číslo nového zariadenia, dátum kúpy, predajňu, kde sa nákup realizoval a doklad o kúpe – v Telekome vám príde doklad priamo v nasledujúcej faktúre, alebo môžete odoslať dodatok k existujúcej zmluve, na základe ktorého ste si telefón kúpili). Tieto údaje vyplňte najneskôr do 7.4.2021.           Zvýhodnená výkupná cena za staré zariadenie vám bude vyplatená bankovým prevodom na váš účet po validácii stavu starého zariadenia a zaregistrovaných údajoch o novom modeli série Samsung Galaxy S21 5G. Kompletné informácie a takisto zoznam modelov na výkup nájdete na stránke Samsungu.
       
      Podeľte sa s nami, ak chcete aj vy uplatniť tento super bonus! POZOR, akcia na výhodnú kúpu v Telekome  platí do konca marca 2021.
       

    • Od Kexotv
      Mám optický router hg8145v5 a mám zakúpený L  plán (250 Mbit). Router mám na prízemí a PC mám na druhom poschodí kde mám len rýchlosť 5-25mbit cez wifi adaptér. Je problém v routery alebo niečo iné? 
    • Od Marcel
      Ahojte,
      dnes bol oficiálne predstavený vlajkový Xiaomi Mi 11 Global, uvažujete o zaradení do ponuky???
      https://www.sector.sk/novinka/253457/xiaomi-mi-11-mobil-bol-ohlaseny-pre-zapad-bude-stat-749-eur.htm
      https://youtu.be/gtWVWjVdUXc

    • Od adino7
      Zdravim,
      Dal som reklamovať mobil a zamietli mi reklamáciu, že do mobilu bolo zasahované čiže neautorizovaný zásah. Na displeji som mal zelenú bodku vypálený pixel. Reklamácia zamietnutá a mobil mi prišiel ešte viac poškodený. Displej popísaný s čiernou fixou, ďalej tmavá čiara na dotykovom displeji po šírke displeja, poškodený dotykový dipslej v pravom hornom rohu.
      V poriadku pochopím že mi neuznali reklamáciu beriem. Ale mám právo dostať mobil v takom stave v akom som ho dával reklamovať. Prosim Vás na koho som mám obrátiť? na pobočke mi nepomohli.
    • Od jurajiski921
      Dobrý deň mám neustály problém s wifi. Po určitej dobe ma stále odpojiť či z telefónu alebo ps4. A tá rýchlosť je mizerná bez ohľadu v ktorej miestnosti som. Technik tu bol a vymenil modem no pomohlo to na cca 1 tyzden a zase to isté dookola. Chcel by som vedieť ako to viete vyriešiť lebo vážne rozmýšľam s vami zrušiť zmluvu keďže mi je zbytočne za niečo platiť keď to neviem sluzbu využívať.  Ďakujem Iški lokalita Kuzmice Trebisov