spotreba

Otázka

2 odpovede na túto otázku

  • 1

Informácie o počte prevolaných minút na Pevnej linke v aktuálnom mesiaci získate na bezplatnej zákazníckej linke 0800 123 456. Hovor je potrebné uskutočniť z príslušnej telefónnej linky, na ktorej chcete overiť spotrebu.

Na priebežnú kontrolu spotreby volaní prostredníctvom internetovej stránky www.telekom.sk je potrebná aktivácia doplnkovej služby Detailný výpis odchádzajúcich volaní. Náhľad k výpisu Vám budeme poskytovať na mesačnej báze prostredníctvom webovej stránky www.telekom.sk, konkrétne cez záložku E-vypisy/E-faktúry.

odpoveď sa páči : 1 osobe

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
Hosť
Táto téma je teraz uzamknutá pre ďalšie odpovede.

sidebar