Prémiový router vs. Prémiový router

Otázka

  • 0

Dobrý deň, viete mi prosím Vás vysvetliť prečo je v Biznis Net paušály ako prémiový modem poskytovaný modem, ktorý je pre bežných domácich užívateľov uvedený ako štandardný modem?! Huawei HG8145V5(pracujúci len vo 2,4ghz wifi pásme) nepovažujem ako biznis zákazník za prémiový modem, nakoľko skoro všetci moji známi používajúcich telekom doma majú tento modem ako štandard. Prémiový modem pre domácich užívateľov je modem pracujúci vo wifi pásme 2,4ghz a 5ghz.

Na stránke máte uvedené že pre Biznis Net je prémiový modem zadarmo, taktiež je tam uvedené, že pracuje v dvoch sieťach, čo si ako IT predstavím dualband wifi modem s 2,4 a 5ghz wifi. Po reklamácii, prečo mi bol ako Biznis zákazníkovi poskytnutý štandardný modem (pre domácich užívateľov) ako prémiový modem(pre biznis zákazníkov) , mi bolo povedané že za takýto "prémiový" modem je poplatok +99centov mesačne k paušálu. Rád by som teda vedel ako to je, či Telekom zavádza svojich biznis zákazníkov na webovej stránke, alebo len nevedomosťou pracovníkov Telekom centra došlo k pochybeniu. Ďakujem za odpoveď. 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

2 odpovede na túto otázku

  • 0
Ahoj @matuskunik, ďakujeme za Tvoj podnet. Samozrejme, máš ako biznis zákazník nárok na prémiový router bez poplatku. V tomto prípade išlo o omyl nášho pracovníka. Touto cestou sa ospravedlňujeme.
prajem príjemný deň, 
Lucka 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Čiže ani skoro po týždni, mi nikto z telekomu nieje schopný odpovedať na moju otázku?? Hmm,tak to telekom asi nebol dobrá voľba ako firemný internet...

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
Hosť
Táto téma je teraz uzamknutá pre ďalšie odpovede.

sidebar
  • Podobný obsah

    • Od markov600
      Dobrý deň.
      Mám zmluvu a keď som ju zakladal, tak tam bola podmienka, že musím od Vás zobrať WDSL router s mesačným prenájmom 2€.
      Prešli dva roky a mám už ďalšiu (pokračujúcu) zmluvu. Chcem sa spýtať, ako je to s tým routrom, stále platím prenájom? Nemám teda nárok na nový? Starý je môj?
      Prajem príjemný deň.
      S pozdravom
      Kováč Marián
    • Od patrik.trubini
      Dobrý deň chcem sa opýtať ako sa dá v speedpoort plus nastaviť vecsia rýchlost pre zariadenie lebo mame DSL XL a zariadení nedosahuje taku rýchlosť  lebo keď pripojím cez kábel ps5 tak max rýchlosť sťahovania je 9,8mb/s a nahrávania 521,7kb/s ďakujem za pomoc
    • Od azmedia
      Zdravím, potrebujem poradiť ohľadne odstránenia rodičovskej kontroly v routery Sagemcom 5670, kde bolo nastavené vypínanie Mercusys G50 denne od 0.00 do 02.00 hod. Momentálne tam nikde nevidím nastavené časy rodičovskej kontroly, všetko je "ako keby" povolené - na celom týždni, ale predsa to odpája daný router v nastavenom čase. Už som dal 100x Allow all a APLY, dokonca dal som zakázať celý týždeň a povoliť celý týždeň na všetky zariadenia ... jednoducho to nejde zrušiť. Má s tým niekto skúsenosti, že ako to odstrániť, tj. vyčistiť rodičovskú kontrolu? Aj keď to ukazuje, že všetko je povolené počas celého týždňa, takže nerozumiem. Vďaka za radu.
    • Od wladoD
      Ahoj,
      Pouzivam Sagemcom 5670, pripojil som nan USB kluc ako ulozisko. Viem sa k suborom a filmom dostat  cez pocitac.
      Ako prepojim USB ulozisko s  Samsung Smart TV, aby som mohol napr pozerat filmy ?
      Dakujem Vam za radu.
      Vlado
    • Od markov600
      Dobrý deň.
      Mám zmluvu (ADRESÁT 4088556701) a keď som ju zakladal, tak tam bola podmienka, že musím od Vás zobrať WDSL router s mesačným prenájmom 2€.
      Prešli dva roky a mám už ďalšiu (pokračujúcu) zmluvu. Chcem sa spýtať, ako je to s tým routrom, stále platím prenájom? Nemám teda nárok na nový? Starý je môj?
      Prajem príjemný deň.
      S pozdravom
      Kováč Marián
    • Od dusanlea24
      Dobrý deň, máme zariadenia ONT Echolife HG850a. Z prístroja počuť občas bzučanie /ako keby sa tam niečo točilo/ Je to normálne?