sidebar
  • Podobný obsah

    • Od r.hlubinak
      Zdravím všetkých, mám taky problem ze po predĺžení zmluvy za internet a televiziu dostávam iné faktúry (ceny za služby) ako bolo dohodnute pri objednávke cez eshop. 
      Uvediem príklad :
      1. Faktura mala byt 32€ a prišlo mi zaplatit 20€. 
      2. a 3. faktúra mala byt 22€ pričom 2. mi prišla 28€ a 3. až 36€
      4. až 24.  by mala byt 34€ a normalne sa obavám co ma čaká v najbližšej faktúre. 
      Moja otázka znie ci je toto normálne a alebo ako to riešiť.  V prilohe posielam dohodnute sumy ci som nieco zle pochopil alebo niekde nastala chyba. Ďakujem 

    • Od ACQUIRO
      Ako vybaviť elektronicky zlúčenie dvoch faktúr? Ďakujem
    • Od Kaerson
      Ako je mozne v 21 storoci ze nie je mozne cez coolcentrum zrusit T comom zle zadanu adresu firmy pre zasielanie faktur vsetky potrebne veci su na orsr
      Nechapem
      Tcom zamyslite sa kam to smerujete vsetko zle
    • Od petra19951
      Dobrý deň píšem s dceríneho notebooku sem že vam chcem povedat že ju zaplatim do 19.4  ak sa dá s pozdravom Adriana Kovandová
    • Od korbynka
      Je mozne upgrejdovat pausal tak aby som zan platila ja a nie ten pre koho ho kupujem? Moja mam ma limitovane data a chcela by som jej nadialku kupit neobmedzeny balicek ale nie tak ze jej pride faktura.
    • Od peto1963
      na moje  telefonné čislo mi chodia správy o faktúre kod adresáta2201329801 a ja mám kod adresáta 2537727901 poprsím o nápravu