Sekanie obrazu počas sťahovania

Otázka

  • 0

Dobrý deň, mám službu Magio TV L a Magio internet XL a počas sťahovania väčšieho súboru z internetu mi televízia začne sekať, obraz sa štvorčekuje a vypadáva. Ale iba ak sťahujem cez PC/Notebook, keď sťahujem cez mobil (napr. Nejaká väčšia aktualizácia) tak to nerobí. Či mám počítač pripojený káblom alebo cez wifi, tak to nerobí žiadny rozdiel. Službu mám už pomaly štvrtý rok ale začalo to robiť iba koncom minulého roka (2020). Žiadny podobný problém som na fóre nenašiel. Neviete v čom môže byť chyba? Router používam stále rovnaký od značky ZTE (zapojený technikom pri zariaďovaní služby)

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

1 odpoveď na túto otázku

  • 0

vymeňte router ja mám TPLINK archer VR 2100 a všetko šlape ako má 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

Vytvor si účet alebo sa prihlás, ak chceš komentovať

Musíš byť členom, aby si mohol pridať komentár

Vytvoriť účet

Zaregistrujte si nový účet v našej komunite. Je to ľahké!


Registrácia nového účtu

Prihlásiť sa

Máš už účet? Prihlás sa tu.


Prihlásiť sa teraz

sidebar
  • Podobný obsah

    • Od andyrej
      Mate niekto rovnaku skusenost?
    • Od ViduzZz
      Zdravim, ma niekto skusenosti s nastavenim ubiquiti zariadeni tak, aby fungovala po jednom kabli aj TV aj internet?
      Momentalne mam od telekomu iba ONT, ale planujem kupit Unifi APcka, switche a UDM-Pro.
      Viem, ze kedysi mali TV riesenu cez VLAN, je to tak stale?
    • Od richard345
      Zdravím, plánuje sa optika v obci Seč, okres Prievidza? Ďakujem 
    • Od digitalnet
      Dobrý deň, na VDSL chcem použiť vlastný router, ale kvôli pevnej linke musím zobrať aj modem od Telekomu. Tu som čítal, že ak má zákazník aj inú službu (pevnú linku) neplatí za nájom routra v režime bridge. Je to pravda? Dik.
    • Od kmeciik
      Zdravím, chcel by som sa opýtať ci by ste mi vedeli poradiť ako sa môžem dovolať na technickú podporu s tým aby mi to dvihol človek nie robot. Keďže vypadáva mi internet deň čo deň a nie na chvíľu ale na dlhšiu dobu a nebavy má každý deň tam vyvolávať a robot stále to iste povie a že problém bude vyriešení do dvoch pracovných dni. 
    • Od Oliver2205
      Dobrý deň.
      Študujem na vysokej škole a vybral som si projekt WLAN útoky, a rád by som sa opýtal či môžem vykonávať penetračné testovanie v mojej sieti.
      Nerád by som sa potom dozvedel, že som bol odpojený kvôli nežiaducej trafike z danej sieti. Čo sa penetračného testovania týka, tak ide o deauthifikačné útoky "DoS" po crackovanie hesiel a odchytávanie trafiky.
      Ďakujem pekne za odpoveď.