Objednávka cez telefón

Otázka

  • 0

Dobrý deň, dňa 20.1.2021,mi zavolala pani v Telekomu, či nemám záujem o predĺženie zmluvy, ktorá mi končila koncom minulého roka, na moju otázku o akciách mi pani ponúkla TV prijímač +mobil za 4 centy, keď som s tým súhlasil a opýtal som sa či môžem objednať cez Web, tak mi pani povedala, že už neexistuje zľava objednávania cez web, tak som súhlasil a kuriér mi zariadenia doviezol, keď som si včera  dňa 30.1.2021 pozrel  stránku ponuky, uvažoval som nad tým, že mám všetky služby v Telekom a pridať aj mobilné služby, tam som sa dočítal, že zľavy cez web fungujú tak ako aj pred 2 rokmi, keď som si predlžoval zmluvu a zľavu som mal odpočítanu vo faktúre, mám pocit, že som bol oklamaný pani, ktorá mi službu ponúkla, dá sa tento stav napraviť, v prípade, že si doplním službu. Ďakujem Rapavý. 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

2 odpovede na túto otázku

  • 0

Pridal (editované)

ak sa cítiš, že si bol oklamaný, a teda že ti bolo tvrdené pracovníkom telekomu v nahrávanom hovore, niečo čo nebola pravda, 

napíš prostredníctvom https://www.telekom.sk/kontakt/napiste-nam 

pridaj tel číslo z ktorého ti bolo volané, čas hovoru, tvoje číslo aby sa to dalo dohľadať  a popis problému. hovor si vedia dohľadať vypočuť a podať ti stanovisko čo a ako. 

Či si bol skutočne zavedený pracovníkom a dá sa zrušiť zmluva na základe toho, keďže ten hovor (nahrávka) je vlastne zmluvou medzi tebou a telekom, či sa na základe toho budú dať doobjenať veci a podobne. 

Editoval/-a informovanost
odpoveď sa páči : 1 osobe

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Dobrý deň,

zo zákona máte pri objednávke cez eshop/telefón možnosť odstúpenia od zmluvy do 14-tich dní.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
Hosť
Táto téma je teraz uzamknutá pre ďalšie odpovede.

sidebar
  • Podobný obsah

    • Od tarcsita
      Dobry, budete mat v ponuke aj ine televizory ako Philips 65PUS8545/12, nakolko mi to nevyhoveje kvoli velkosti, dakujem za odpoved.
    • Od basa4567
      Dobrý deň, z dôvodu sťahovania by som rada posunula služby telekomu (magio televízia L, magio internet L), viazanosť je tam do 07/2022 mesačná splátka je 27,14€ súčasťou sú obe krabičky (wifi aj na tv), ak by to niekomu pomohlo radšej to prepíšem na novú osobu ako by som to rušila.
      v prípade záujmu píšte sms 0944256597 
      Ďakujem
    • Od Marcel
      Zdravím,
      už v minulosti som si všimol cenovú diskrimináciu v neprospech Biznis paušálov a dnes ma to nenechalo chladným. Uvádzam sem zámerne jedno zariadenie o ktoré som mal záujem a zámerne cenu pre T Ideál 32 a Biznis Premium 32. Rozdiel v oboch paušáloch nie je. Nerozumiem tejto cenovej politike "trestať" podnikateľov, prípadne sa tváriť, že si to podnikatelia nevšimnú. Pýtam sa prečo sa dejú takéto neférové praktiky? Nabudúce odmietnem Biznis Premium a nechám si T Ideál na IČO. Zámerne to sem píšem, dávajte a overujte si cenu pre Biznis Premium a T Ideál toho istého zariadenia.
       


    • Od paktoo
      Dobrý deň Váž. telekom.  Mám otázku skorej pre marketingové oddelenie . Chcel by som Vás poprosiť o informáciu, kedy plánujete dať do ponuky nové zariadenia ( ako napríklad TV ) ?  Pred nedávnom bola v ponuka SMART TV od samsungu s menšou uhlopriečkou. Teraz je v ponuke len strašne veľká Phillips TV . Na mojej adrese je spustená nová optika a budem vytvárať novú zmluvu a chcel by som nové zariadenie. Oplatí sa čakať alebo nebude tak skoro nič v ponuke ? Moc krát ďakujem kompetentným za odpoveď.
       
    • Od petaatep
      Dobrý deň,
      chcela by som sa spýtať ohľadom neustáleho vypadávania WIFI v PC. Tento problém nastane v priemere štyrikrát za deň a WIFI prestane fungovať len v počítačoch, v mobiloch a tablete nie je žiadny problém. V nastaveniach pripojenia v počítačoch sa vždy ukáže "k zariadeniu sa nemožno pripojiť" a pomôže len úplne vypnúť a následne zapnúť router, ktorý ale nie vždy hneď naskočí a trvá to aj niekoľko desiatok minút. Na zákazníckej linke mi bolo opakovane povedané, že v mojej WIFI nie je žiadny problém a nemajú mi ako pomôcť, aj keď problém vo WIFI očividne je, keďže internet nefunguje vždy vo všetkých počítačoch v ten istý čas. Je, prosím, nejaká možnosť, ako problém vyriešiť?
      Za všetky odpovede Vám vopred veľmi ďakujem.