Otázka

  • 0

Zdravím,

menila som router a rušila pevnú linku. Vrátiť zariadenia musím iba na pobočke telekomu alebo ich môžem poslať aj poštou? Najbližšia pobočka je v inom meste, 30km od môjho bydliska. Kvôli práci by bolo pre mňa jednoduchšie ich poslať poštou.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

0 odpovedí na túto otázku

Na túto otázku nie sú zatiaľ žiadne odpovede.

Hosť
Táto téma je teraz uzamknutá pre ďalšie odpovede.

sidebar
  • Podobný obsah

    • Od dulovicova
      Dobry den, chcela by som vediet pricinu vcerajsieho vypadku fungovania pevnej linky, TV a internetu cez optiku v oblasti Chorvatsky Grob-Cierna voda, Surska ulica a dovod, preco Telekom neupozornil na tuto poruchu zakaznika ihned po vzniku poruchy, nakokko som ju zistila nahodne zostala som odstrihnuta, bez akejkolvek moznosti zisti, co sa deje. 
      Ponuka Telekomu pripojit sa na nejaky nahradny zdroj bola len v pripade, ze zakaznik ma aj mobilneho operatora od tejto spolocnosti. A co ti zakaznici, ktori ho nemaju? Povazujem to za diskriminacne voci takym zakaznikom zo strany spolocnosti Telekom.
    • Od wladoD
      Ahoj,
      Pouzivam Sagemcom 5670, pripojil som nan USB kluc ako ulozisko. Viem sa k suborom a filmom dostat  cez pocitac.
      Ako prepojim USB ulozisko s  Samsung Smart TV, aby som mohol napr pozerat filmy ?
      Dakujem Vam za radu.
      Vlado
    • Od ms9621
      Je mozne pri vyuzivani sluzby pevna linka na optike pouzit VoIP telefon tak, ze bude zapojeny do ONT na specificky LAN port podobne ako napr STB s poskytnutim prihlasovacich udajov na SIP podobne ako PPPoE?
    • Od adam_k
      Dobrý deň, už pred niekoľkými rokmi nám prestala fungovať služba CLIP. Technik nám povedal že vraj búrka poškodila zariadenie (niekde vo vedľajšej  obci) a vymenili toto zariadenie za novšie "modernejšie" zariadenie. Modernejšie zjavne znamená z roku kedy neexistovalo CLIP. Chcel by som sa teda opýtať ako tento problém riešiť, pretože náš sused ma pevnu linku a nema vôbec žiadny problém s CLIP. Zariadenie máme Gigaset C300, ktoré podporuje CLIP. Je predsa nemysliteľné aby táto služba nefungovala a aby dvaja zákazníci dostali za rovnakú cenu iné služby.
    • Od Jan_KK_a
      Zdravím, chcem sa opýtať, do akého dátumu je potrebné urobiť zmenu na volacom programe  va pevnej linke, aby začal nový program platiťi od 1. dňa v nasledujúcom mesiaci ?  Vďaka, Jana
    • Od markov600
      Dobrý deň.
      Mám zmluvu (ADRESÁT 4088556701) a keď som ju zakladal, tak tam bola podmienka, že musím od Vás zobrať WDSL router s mesačným prenájmom 2€.
      Prešli dva roky a mám už ďalšiu (pokračujúcu) zmluvu. Chcem sa spýtať, ako je to s tým routrom, stále platím prenájom? Nemám teda nárok na nový? Starý je môj?
      Prajem príjemný deň.
      S pozdravom
      Kováč Marián