Otázka

  • 0

Zdravím,

menila som router a rušila pevnú linku. Vrátiť zariadenia musím iba na pobočke telekomu alebo ich môžem poslať aj poštou? Najbližšia pobočka je v inom meste, 30km od môjho bydliska. Kvôli práci by bolo pre mňa jednoduchšie ich poslať poštou.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

0 odpovedí na túto otázku

Na túto otázku nie sú zatiaľ žiadne odpovede.

Hosť
Táto téma je teraz uzamknutá pre ďalšie odpovede.

sidebar
  • Podobný obsah

    • Od markov600
      Dobrý deň.
      Mám zmluvu a keď som ju zakladal, tak tam bola podmienka, že musím od Vás zobrať WDSL router s mesačným prenájmom 2€.
      Prešli dva roky a mám už ďalšiu (pokračujúcu) zmluvu. Chcem sa spýtať, ako je to s tým routrom, stále platím prenájom? Nemám teda nárok na nový? Starý je môj?
      Prajem príjemný deň.
      S pozdravom
      Kováč Marián
    • Od patrik.trubini
      Dobrý deň chcem sa opýtať ako sa dá v speedpoort plus nastaviť vecsia rýchlost pre zariadenie lebo mame DSL XL a zariadení nedosahuje taku rýchlosť  lebo keď pripojím cez kábel ps5 tak max rýchlosť sťahovania je 9,8mb/s a nahrávania 521,7kb/s ďakujem za pomoc
    • Od azmedia
      Zdravím, potrebujem poradiť ohľadne odstránenia rodičovskej kontroly v routery Sagemcom 5670, kde bolo nastavené vypínanie Mercusys G50 denne od 0.00 do 02.00 hod. Momentálne tam nikde nevidím nastavené časy rodičovskej kontroly, všetko je "ako keby" povolené - na celom týždni, ale predsa to odpája daný router v nastavenom čase. Už som dal 100x Allow all a APLY, dokonca dal som zakázať celý týždeň a povoliť celý týždeň na všetky zariadenia ... jednoducho to nejde zrušiť. Má s tým niekto skúsenosti, že ako to odstrániť, tj. vyčistiť rodičovskú kontrolu? Aj keď to ukazuje, že všetko je povolené počas celého týždňa, takže nerozumiem. Vďaka za radu.
    • Od dulovicova
      Dobry den, chcela by som vediet pricinu vcerajsieho vypadku fungovania pevnej linky, TV a internetu cez optiku v oblasti Chorvatsky Grob-Cierna voda, Surska ulica a dovod, preco Telekom neupozornil na tuto poruchu zakaznika ihned po vzniku poruchy, nakokko som ju zistila nahodne zostala som odstrihnuta, bez akejkolvek moznosti zisti, co sa deje. 
      Ponuka Telekomu pripojit sa na nejaky nahradny zdroj bola len v pripade, ze zakaznik ma aj mobilneho operatora od tejto spolocnosti. A co ti zakaznici, ktori ho nemaju? Povazujem to za diskriminacne voci takym zakaznikom zo strany spolocnosti Telekom.
    • Od wladoD
      Ahoj,
      Pouzivam Sagemcom 5670, pripojil som nan USB kluc ako ulozisko. Viem sa k suborom a filmom dostat  cez pocitac.
      Ako prepojim USB ulozisko s  Samsung Smart TV, aby som mohol napr pozerat filmy ?
      Dakujem Vam za radu.
      Vlado
    • Od ms9621
      Je mozne pri vyuzivani sluzby pevna linka na optike pouzit VoIP telefon tak, ze bude zapojeny do ONT na specificky LAN port podobne ako napr STB s poskytnutim prihlasovacich udajov na SIP podobne ako PPPoE?