Nefunčný podrobný výpis

Otázka

3 odpovede na túto otázku

  • 0

Ja som to skúšala a mne výpisy zobrazí, overovací kód si dávam posielať na mail.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Ja som to tiež skúšal v pondelok a nefungovalo to - nezobrazilo sa nič. Ale dnes som to vyskúšal, prišla aj overovacia SMS a výpisy sa zobrazili.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Ďakujem, už to ide aj mne. Nešlo to niekoľko dní a písal som aj správcom, takže s tým niečo museli spraviť

odpoveď sa páči : 1 osobe

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

Vytvor si účet alebo sa prihlás, ak chceš komentovať

Musíš byť členom, aby si mohol pridať komentár

Vytvoriť účet

Zaregistrujte si nový účet v našej komunite. Je to ľahké!


Registrácia nového účtu

Prihlásiť sa

Máš už účet? Prihlás sa tu.


Prihlásiť sa teraz

sidebar
  • Podobný obsah

    • Od skolacek
      Ahojte,
      prosím mám takú dilemu. Neviete niekto ako to je keď nesúhlasíte s predĺžením paušálu ?
    • Od tomas.jakocko666
      Dobrý deň viete mi poradiť kde môže byť problém keď mi nejde platiť cez sms na faktúru. Volal som a povedalo mi že u nich není nič obmedzené.
    • Od Zuzana09
      Zdravím dnes mi prišla sms z 2202 ako členovi magenta 1, že do konca februára môžem využiť ponuku druhého paušálu za 20eur s tým, že ponuka je platná len cez sms a mam odpovedať v prípade záujmu slovom ANO a že oni sa potom ozvu späť, no divne bolo keď sms bola spoplatnena. . Z tohto čísla mi Telekom ešte nič neposielal, je to ok? 
    • Od senesi.marek
      Dobrý deň prajem

      Chcem sa opýtať, či by ste nám vedeli poskytnúť nejaký benefit, keby sme prešli s našimi číslami od konkurencie ku Vám?
      Je nejaký minimálny počet čísiel, ktoré musíme preniesť, aby sme mali nárok na zľavu?
      Ďakujem za odpoveď.

      S pozdravom
      Marek
    • Od obchod904
      Ahoj, poraďte ako sa dá zmeniť správca skupiny. Dík. Ľuboš.
    • Od jakubva
      Dobry den, prisla mi nova faktura, kde je uvedena zmluvna pokuta. Menil so
       program po dohode s vasim kolegom. Pri podpisovani novej zmluvy mi povedal, ze zmluvnu polutu nebudem
      olatit. Z akeho dovodu je uvede a pokuta na fakture?
       
      dakujem
      jakub Vanek