Nikdy viac

Otázka

  • 0

Tak toto je pre mňa nonsens. Aby som viac ako mesiac nemohla dostať k internetu a k televízií, ktoré mám zaplatené, ale chcela som ich preklopiť na inú adresu. Žiaľ politika telekomu je taká, že nepojde na nižšiu službu z vyššej aj napriek tomu, že ich technik je drbnutý a nenapísal hneď pri prvej obhliadke, že zriadenie nie je možné z technických dovodov. Takže si pekne platím mesačné faktúry za internet a televíziu, ktorá nejde, lebo nie je pripojená plus nehovorím o tom, koľko platím za faktúru za mobil, keďže všetky dáta, či už telka, internet na dvoch počítačoch, keďže ja mám homeoffice a syn dištančne školu stoja každý deň 3 eurá, aby išli plnou rýchlosťou. **piip** na to, že mám u Vás niekoĺko paušálov a ešte jeden internet a televúziu ale na inej adreses. Kľudne by ste ma nechali zaplatiť zmluvnú pokutu, lebo vy nie ste schopný prejsť na WDSL z optiky, aj keď WDSl tu je a optika nie. Neviete si predstaviť koľko deko vynechalo hodín, lebo nám nestíhali dáta, alebo to vypadávalo, plus ja tiež nemožem normálne robiť.  A keď potrebujem niečo tlačiť a úrepnem sa na tlačiareň tak sa mi všetko odpojí. takže Vážený telekom, toto je absurdné, čo predvádzate a doteraz nemám stále ani net ani telku. Velice pekne Vám ďakujem za Váš proklientský prístup. 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

1 odpoveď na túto otázku

  • 0

Toto je verejné fórum kde sa odpovede od Telekomu nedočkáš. 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
Hosť
Táto téma je teraz uzamknutá pre ďalšie odpovede.

sidebar
  • Podobný obsah

    • Od Miriamka2
      Dobrý deň, 
      Rada by som mala: rychlejsi internet - 1000/200 Mb/s.  Avšak router, ktorý aktuálne mám doma má ovela nižšiu rýchlosť (priepustnosť). 
      Má význam teda význam si objednávať takýto internet? Alebo radšej zabezpečiť iný router? 
      Dakujem.
    • Od Tobias234
      Dobry den mam problem s internetom konkretne magio internet vzduchom posledny tyzden internet je strasne pomaly na speedteste mam max 0.5mbps download a upload,videa musim pozerat v najhorsej kvalite aj twitch streamy, skusam stale aj restartovat router ,data nemam precerpane prosim o riesenie.
    • Od michaela.leskovie
      18.12.2021 som bola v pobočke na prepis po zosnulom otcovi. - internet a telka. Do mobilnej aplikácie sa mi nedá prihlásiť, faktúra mi prišla v nezvyčajne výške 39,40 pričom doteraz sme platili 27,14. Dnes je 7.1.2022 a stále nič, nie som aktívna v aplikácii. Volala som na zákaznícku linku, povedali mi, že mám počkať, no myslím si, že je to už trošku dlho. Nakoľko stále mi nič nejde. Nemá niekto podobnú skúsenosť? Ako dlho ste čakali vy?
       
    • Od Patrik717
      Zdravím chcel by som sa opýtať na optiku v Malinove. Kedy bude zriadena? Priadne ci uz tam je? Jedna sa o cast Tri vody IV. Podľa rozhodnutia (https://www.mostpribratislave.sk/data/advertisement/mostpribratislave/156570/53614_malinovo_vv_rozhodnutie_o_umiestneni_stavby_ins_ftth.pdf) sa maju alebo boli vybudovane aj na parcelach danej lokality. Viete mi dat viac info, pripadne kedy to bude zrealizovane? Vela majitelov tam hlada spolahliveho operatora aj s internetom+televizia. 
    • Od milovas
      Rad by som vedel ci je mozne niekde v menu modenu Sercomm Speedport+ zistit maximalnu rychlost linky. Nemam na mysli aktualnu rychlost spojenia, ale teoreticku maximalnu rychlost linky.
    • Od JFK888
      Prvý mesiac po spustení (zakúpený balík Optik NET Ideál 350/70 Mb/s) som bol maximálne spokojný. Internet išiel na 100%. Žiaľ aktuálne (cca 2 mesiac) sa mi začína internet na PC zasekávať  - opakovane prerušovanie obrazu - načitávanie...  Pri kontrole mi ukazuje prenos - stav: 43,0 Mb/s - 58 Mb/s, pričom Optik NET Ideál  má uvedené 350/70 Mb/s. 
      ČO S TÝM?
      Ďakujem za relevantnú radu, pomoc.