Dobrý deň, chcem sa opýtať či máte niekto problém s appkou a s moj telekom, nám vôbec neukazuje žiadne priradené zmluvy a čísla a nedajú sa ani spárovať znova napíše jnfo že zadané číslo je priradené a podobne. Dík
Dobrý deň ja by som sa chcela opýtať lebo stiahla som si aplikáciu Telekom a včera som si kúpila novú SIM a mi ukazuje kód chyby: 0140-0019 a čo už je sim karta aktivovaná tak ešte mám nejakú dobu čakať?
Dobrý deň,
Momentálne nie je možné prihlásenie do samoobslužného portálu Môj Telekom. Systém ihneď automaticky odhlási užívateľa správou "Z dôvodu nečinnosti ste boli odhlásený ..."
Kedy bude prístupná zase spomenutá časť?
Pridal
Ako sa dostanem k výpisom hovorov prosím
Zdieľať tento príspevok
Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach