Otázka

  • 0

Poprosim poradit ako deaktivovat HBO GO  na 30 dni zadarmo!

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

9 odpovedí na túto otázku

  • 0
 

Poprosim poradit ako deaktivovat HBO GO  na 30 dni zadarmo!

Bonjour, 

mám ten istý problém. Prišla mi faktúra  a len 10€ za HBO go, lebo sa aktivovalo až do 21.02.2021, pritom samotný Telekom v odkaze na hbo go zadarmo sľubuje:

Pred uplynutím bezplatnej verzie Vás budeme kontaktovať s možnosťou jednoduchej deaktivácie. Nemusíte sa obávať žiadnych ďalších poplatkov.

Kontaktovali ma? Nie.....Nuž verím, že kontrola zo SOI ich pokutou motivuje na zodpovednejšie podnikanie.  

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Zaujimave ze na stranke telekomu sa ma pytaju ze ako som spokojny s ich strankou. To nevie telekom prist na to sam, ze ich stranka neponuka zakladne veci? Ze vraj "jednoducha deaktivacia hbo go". Jednoducha je aktivacia deaktivacia Netflixu, nie toto. Telekom nevie inak nez nutit volat kdejakym tetam kvoli niecomu, co sa ma vybavit na jednen klik na stranke telekomu v uzivatelovom nastaveni. 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Pridal (editované)

 

V prípade, že klienti nebudú chcieť HBO GO ďalej využívať, musia ešte pred uplynutím promo akcie poslať SMS v tvare „HBO GO VYP TV ID HBO GO“ na číslo 0903333188. V opačnom prípade im bude operátor účtovať poplatok. Kód adresáta nájdu klienti na svojej faktúre za služby.

Editoval/-a Marcel
odpoveď sa páči : 1 osobe

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Pridal (editované)

 

 

V prípade, že klienti nebudú chcieť HBO GO ďalej využívať, musia ešte pred uplynutím promo akcie poslať SMS v tvare „HBO GO VYP TV ID HBO GO“ na číslo 0903333188. V opačnom prípade im bude operátor účtovať poplatok. Kód adresáta nájdu klienti na svojej faktúre za služby.

to síce áno, ale je to v drastickom rozpore s tým čo telekom uviedol v linku, ktorý som sem ja hodil na začiatku. 

Editoval/-a informovanost

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Pridal (editované)

Deaktivoval som si HBO GO vyssie uvedenom cisle, asi na treti raz som uhadol, ktore cislo to vlastne po mne chce (prisiel som na to nahodou a so stastim), s potvrdenim o deaktivacii. HBO mi ale stale ide. Tak funguje deaktivacia cez Telekom? Je to vobec deaktivovane? Kedy? O mesiac, o dva? O tri mesiace? O pol roka? Telekom moze napadnut cokolvek. Netflix to robi tak, ze viem po deaktivacii PRESNE co sa deje, a kedy Netflix prestane ist a to aj plati. Co potrebujem je odpojit HBO Go od Telekomu, aby som to mohol normalne ovladat.

Editoval/-a app_site
oprava, co ine?

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Pripájam sa k podvedenym zákazníkom. Absolútne žiadny kontakt pred ukončením bezplatnej verzie. SMS, mail, hovor, elektronické služby - proste nič. Pravdepodobne to poslali poštovým holubom, ktorý po ceste niekde zdochol . Už sa teším na odvodnenie reklamácie. Silno mi to pripomína praktiky šmejdov vážený Telekom. 

odpoveď sa páči : 1 osobe

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Mne sa nakoniec v komunikacii s Telekom podarilo odpojit HBO Go od Telekomu. V tejto chvili som stastnym majitelom funkcneho samostatneho uctu HBO Go. V podstate som povodne HBO Go previazal s Telekomom kvoli odporu platit HBO Go cez platobnu kartu. Nastastie, HBO Go v sucasnosti umoznuje platit aj cez Paypal. takze je to cele v pohode. Od Telekomu mi k spokojnosti fici optika. To len aby sa uviedlo aj pozitivne, ak nieco pozitivne je.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

V pohode deaktivované bez problémov len to treba pochopiť pekný deň

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
Hosť
Táto téma je teraz uzamknutá pre ďalšie odpovede.

sidebar
  • Podobný obsah

    • Od informovanost
      Zdravím... taká stupídna otázka.....ale
      nedávno som si dal predĺžiť viazanosť a miesto boxu s nahrávaním som zobral bez nahrávania.
      a tento nový box praská.... najlepšie by som to opísal asi ako praskanie dreva v ohni. 
      žiaden dym, žiaden zápach spáleniny, žiadne viditeľné iskry, nie je horúci nejak nadrámec.....
      tak by ma zaujímalo či to je normálne, alebo je vadný kus.... lebo je to prinajmenšiom divné....
      aby som sa jedného dňa nezobudil, že mi podpálil byt alebo niečo.... 
      vďaka.... 
    • Od KabLe
      Zdravim. rad by som sa opytal davnejsie islo nastavit nahravanie na SETTOP BOXE este niekolko minut po skonceni programu...
      teraz som to skusal najst no nikde som to nejako nenasiel, bola zrusena tato moznost nastavenia ?
      Lebo uz niekolko krat sa mi stalo ze som nieco dal nahrat a nenahralo to cele kedze to bol dlhsie ako bolo planovane v programe..
    • Od robertus
      Na markize a amc sú filmy v anglickom jazyku  ako to prepnem do slovenčiny a s ktorým ovládačom?
    • Od Dusan6666
      Dobrý deň máme Magio Go L . Máme dva televízory na jednom je nainštalovaný set to box a na druhý chceme to aktivovať cez aplikáciu ale nevieme sa dalej pohnúť kvôli tomu že ukazuje nám že je možné iba jedno zariadenie a to je už pripojené. Potreboval by som podrobný popis ako postupovať Dakujem za skorú odpoved 
    • Od monikazupkova
      Dobrý deň prosím vás da sa k magio boxu dostať nový ovládač. Magio máme uz roky a stratil sa nam ovládač. Dakujem za odpoveď 
    • Od martin915
      Zdravím majú nám zaviesť do 2 mesiacov optiku a chcel by som vediet aká je kvalita obrazu cez optický internet a ako to funguje,čiže káblovanie,setobox,nahrávanie,vypadávanie obrazu.Na kolkých tv mozeme sučasne pozerať Hd vysielanie a zároven si aj nahrávať.Momentálne mám Magio SAT  a setobox  Kaon KST B2046 PVR.S obrazom som spokojný,aj náhravanie je super,mám oled lg 55BX.dakujem