Otázka

  • 0

Poprosim poradit ako deaktivovat HBO GO  na 30 dni zadarmo!

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

9 odpovedí na túto otázku

  • 0
 

Poprosim poradit ako deaktivovat HBO GO  na 30 dni zadarmo!

Bonjour, 

mám ten istý problém. Prišla mi faktúra  a len 10€ za HBO go, lebo sa aktivovalo až do 21.02.2021, pritom samotný Telekom v odkaze na hbo go zadarmo sľubuje:

Pred uplynutím bezplatnej verzie Vás budeme kontaktovať s možnosťou jednoduchej deaktivácie. Nemusíte sa obávať žiadnych ďalších poplatkov.

Kontaktovali ma? Nie.....Nuž verím, že kontrola zo SOI ich pokutou motivuje na zodpovednejšie podnikanie.  

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Zaujimave ze na stranke telekomu sa ma pytaju ze ako som spokojny s ich strankou. To nevie telekom prist na to sam, ze ich stranka neponuka zakladne veci? Ze vraj "jednoducha deaktivacia hbo go". Jednoducha je aktivacia deaktivacia Netflixu, nie toto. Telekom nevie inak nez nutit volat kdejakym tetam kvoli niecomu, co sa ma vybavit na jednen klik na stranke telekomu v uzivatelovom nastaveni. 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

 

V prípade, že klienti nebudú chcieť HBO GO ďalej využívať, musia ešte pred uplynutím promo akcie poslať SMS v tvare „HBO GO VYP TV ID HBO GO“ na číslo 0903333188. V opačnom prípade im bude operátor účtovať poplatok. Kód adresáta nájdu klienti na svojej faktúre za služby.

Editoval/-a Marcel
odpoveď sa páči : 1 osobe

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0
 

 

V prípade, že klienti nebudú chcieť HBO GO ďalej využívať, musia ešte pred uplynutím promo akcie poslať SMS v tvare „HBO GO VYP TV ID HBO GO“ na číslo 0903333188. V opačnom prípade im bude operátor účtovať poplatok. Kód adresáta nájdu klienti na svojej faktúre za služby.

to síce áno, ale je to v drastickom rozpore s tým čo telekom uviedol v linku, ktorý som sem ja hodil na začiatku. 

Editoval/-a informovanost

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Deaktivoval som si HBO GO vyssie uvedenom cisle, asi na treti raz som uhadol, ktore cislo to vlastne po mne chce (prisiel som na to nahodou a so stastim), s potvrdenim o deaktivacii. HBO mi ale stale ide. Tak funguje deaktivacia cez Telekom? Je to vobec deaktivovane? Kedy? O mesiac, o dva? O tri mesiace? O pol roka? Telekom moze napadnut cokolvek. Netflix to robi tak, ze viem po deaktivacii PRESNE co sa deje, a kedy Netflix prestane ist a to aj plati. Co potrebujem je odpojit HBO Go od Telekomu, aby som to mohol normalne ovladat.

Editoval/-a app_site
oprava, co ine?

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Pripájam sa k podvedenym zákazníkom. Absolútne žiadny kontakt pred ukončením bezplatnej verzie. SMS, mail, hovor, elektronické služby - proste nič. Pravdepodobne to poslali poštovým holubom, ktorý po ceste niekde zdochol . Už sa teším na odvodnenie reklamácie. Silno mi to pripomína praktiky šmejdov vážený Telekom. 

odpoveď sa páči : 1 osobe

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Mne sa nakoniec v komunikacii s Telekom podarilo odpojit HBO Go od Telekomu. V tejto chvili som stastnym majitelom funkcneho samostatneho uctu HBO Go. V podstate som povodne HBO Go previazal s Telekomom kvoli odporu platit HBO Go cez platobnu kartu. Nastastie, HBO Go v sucasnosti umoznuje platit aj cez Paypal. takze je to cele v pohode. Od Telekomu mi k spokojnosti fici optika. To len aby sa uviedlo aj pozitivne, ak nieco pozitivne je.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

V pohode deaktivované bez problémov len to treba pochopiť pekný deň

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
Hosť
Táto téma je teraz uzamknutá pre ďalšie odpovede.

sidebar
  • Podobný obsah

    • Od bit
      na
      https://www.telekom.sk/wiki/televizia/nahravanie-vysielania
      sa píše , že nahrávanie sa dá nastaviť cez internet , ale obidva odkazy sa presmerujú na verziu GO 
    • Od Filip1758
      Dobrý deň prosím vás mám optiku z mesiac (Dunajská Lužná)ale islo to asi týždeň a po zmene routra od telekomu (lajicky z bieleho na čierny vysokorýchlostny)nastali problémy. Výpadky internetu a nasledne aj magio go vypadne ma problémy sa nahodit potom wifi ide aplikácia uz nie.. mám pocit ze som dostal nieco nove co sa doladuje? Zmena DNS servera z 0.0.0.0 na 8.8.8.8 pomohla na chvíľu... No od 12:00 internet vypadol nahodil sa ale Magio Go aplikácia nejde.


    • Od chrisler
      Je nejaký dôvod prečo si stále nemôžem aktivovať Magio TV/Internet na Rizlingovej v Trenčíne? bývam už 3 týždne v novom dome, bez internetu a TV napriek tomu, že všetky káble mám naťahané. V čom je problém? 
    • Od dusan2303
      Pozdravujem Vás a chcem sa Vás opýtať, či aj vy pozorujete, že nám pri boxe IPTV pribudla možnosť progresívneho full HD rozlíšenia 1080p oproti prekladanému 1080i, ktoré som mal do teraz. Neviem síce od kedy to máme na boxoch (ja som prišiel na to náhodou včera), ale aj ked navolím toto rozlíšenie 1080p, moj tv philips OLED 55"  mi píše po stlačení info tlačítka len rozlíšenie 1080i50Hz. Tak neviem, či sa to ešte nejako napraví, lebo pri sat. boxe mám info normálne 1080p60Hz. Samozrejme som tomu potešený, že bude možnosť podľa mňa lepšieho 1080p rozlíšenia na IPTV boxe.
      Ďakujem
       
    • Od bordzo01
      Dobrý deň
      ešte včera mi išlo HBO GO (darček) bez problémov. Dnes pri prihlásení rovnakými prihlasovacími údajmi mi na stránke HBO GO píše Nemáte predplatenú službu. (12.22). Pokúšal som sa aj opakovane registrovať s TV ID, ktoré som dostal SMSkou. Pri registrácii píše chybu Chyba v priebehu prihlasovania. (12.99). Viete to prosím dať do poriadku, aby služba fungovala, ako má? Ďakujem 
    • Od Miro.skasil
      Ako vianocne prekvAPPenie som vyhral HBO GO zadarmo na 3 mesiace. Sluzbu som si aktivoval, prisla mi sms s kodom a skusil som sa registrovat na stranke HBO GO, ale vypisalo mi tuto chybu: "chyba v pribehu registracie 12.99". Skusil som zadat aj email, ktory som predtym na stranke hbo nepouzil.
      Prosim viete niekto pomoct co treba urobit? Snazil som sa kontaktovat Telekom support, ale cez aplikaaciu mi nechce zobrat moje telefonne cislo.