Otázka

  • 0

Poprosim poradit ako deaktivovat HBO GO  na 30 dni zadarmo!

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

9 odpovedí na túto otázku

  • 0
 

Poprosim poradit ako deaktivovat HBO GO  na 30 dni zadarmo!

Bonjour, 

mám ten istý problém. Prišla mi faktúra  a len 10€ za HBO go, lebo sa aktivovalo až do 21.02.2021, pritom samotný Telekom v odkaze na hbo go zadarmo sľubuje:

Pred uplynutím bezplatnej verzie Vás budeme kontaktovať s možnosťou jednoduchej deaktivácie. Nemusíte sa obávať žiadnych ďalších poplatkov.

Kontaktovali ma? Nie.....Nuž verím, že kontrola zo SOI ich pokutou motivuje na zodpovednejšie podnikanie.  

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Zaujimave ze na stranke telekomu sa ma pytaju ze ako som spokojny s ich strankou. To nevie telekom prist na to sam, ze ich stranka neponuka zakladne veci? Ze vraj "jednoducha deaktivacia hbo go". Jednoducha je aktivacia deaktivacia Netflixu, nie toto. Telekom nevie inak nez nutit volat kdejakym tetam kvoli niecomu, co sa ma vybavit na jednen klik na stranke telekomu v uzivatelovom nastaveni. 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Pridal (editované)

 

V prípade, že klienti nebudú chcieť HBO GO ďalej využívať, musia ešte pred uplynutím promo akcie poslať SMS v tvare „HBO GO VYP TV ID HBO GO“ na číslo 0903333188. V opačnom prípade im bude operátor účtovať poplatok. Kód adresáta nájdu klienti na svojej faktúre za služby.

Editoval/-a Marcel
odpoveď sa páči : 1 osobe

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Pridal (editované)

 

 

V prípade, že klienti nebudú chcieť HBO GO ďalej využívať, musia ešte pred uplynutím promo akcie poslať SMS v tvare „HBO GO VYP TV ID HBO GO“ na číslo 0903333188. V opačnom prípade im bude operátor účtovať poplatok. Kód adresáta nájdu klienti na svojej faktúre za služby.

to síce áno, ale je to v drastickom rozpore s tým čo telekom uviedol v linku, ktorý som sem ja hodil na začiatku. 

Editoval/-a informovanost

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Pridal (editované)

Deaktivoval som si HBO GO vyssie uvedenom cisle, asi na treti raz som uhadol, ktore cislo to vlastne po mne chce (prisiel som na to nahodou a so stastim), s potvrdenim o deaktivacii. HBO mi ale stale ide. Tak funguje deaktivacia cez Telekom? Je to vobec deaktivovane? Kedy? O mesiac, o dva? O tri mesiace? O pol roka? Telekom moze napadnut cokolvek. Netflix to robi tak, ze viem po deaktivacii PRESNE co sa deje, a kedy Netflix prestane ist a to aj plati. Co potrebujem je odpojit HBO Go od Telekomu, aby som to mohol normalne ovladat.

Editoval/-a app_site
oprava, co ine?

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Pripájam sa k podvedenym zákazníkom. Absolútne žiadny kontakt pred ukončením bezplatnej verzie. SMS, mail, hovor, elektronické služby - proste nič. Pravdepodobne to poslali poštovým holubom, ktorý po ceste niekde zdochol . Už sa teším na odvodnenie reklamácie. Silno mi to pripomína praktiky šmejdov vážený Telekom. 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Mne sa nakoniec v komunikacii s Telekom podarilo odpojit HBO Go od Telekomu. V tejto chvili som stastnym majitelom funkcneho samostatneho uctu HBO Go. V podstate som povodne HBO Go previazal s Telekomom kvoli odporu platit HBO Go cez platobnu kartu. Nastastie, HBO Go v sucasnosti umoznuje platit aj cez Paypal. takze je to cele v pohode. Od Telekomu mi k spokojnosti fici optika. To len aby sa uviedlo aj pozitivne, ak nieco pozitivne je.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

V pohode deaktivované bez problémov len to treba pochopiť pekný deň

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
Hosť
Táto téma je teraz uzamknutá pre ďalšie odpovede.

sidebar
  • Podobný obsah

    • Od monikazupkova
      Dobrý deň prosím vás da sa k magio boxu dostať nový ovládač. Magio máme uz roky a stratil sa nam ovládač. Dakujem za odpoveď 
    • Od martin915
      Zdravím majú nám zaviesť do 2 mesiacov optiku a chcel by som vediet aká je kvalita obrazu cez optický internet a ako to funguje,čiže káblovanie,setobox,nahrávanie,vypadávanie obrazu.Na kolkých tv mozeme sučasne pozerať Hd vysielanie a zároven si aj nahrávať.Momentálne mám Magio SAT  a setobox  Kaon KST B2046 PVR.S obrazom som spokojný,aj náhravanie je super,mám oled lg 55BX.dakujem
    • Od ErikaC
      Dobrý deň,
      od UPC sme dostali informáciu, že k 1.8. nám vypovedajú zmluvu a končia s poskytovaním analógovej televízie v Lučenci. Keďže UPC nám tu nedokáže poskytnúť iné služby, chcem sa informovať či je možné získať TV služby od Telekomu - a či je možná aj hromadná zľava. Iba v našom dome sa jedná o 20 zákazníkov.
      Ďakujem, EC
    • Od helike
      Dobrý deň 
      Uz som raz vyuzila hbo go cez operatora zadarmo a teraz som znova dostala sluzbu zadarmo ale hbo ma nepusti registrovat, pretoze moj email je uz zadany pod slovak telekom. 
      Ako sa da email deaktivovat
      Prosim o radu
    • Od Rudo85
      Zdravim,nasiel by sa niekto kto realne rozbehal magio tv s tp link vdsl routrom ?Prosim ziadne neoverene postupy ktore su na forach alebo hokusy pokusy.Dakujem
    • Od Jezibabel
      Dobrý deň.
       
      Od 11.5.2021 mam aktivovany balicek HBO a HBO GO. Napriek tomu mi Hbo go nefunguje. Pri zadani potrebnych udajov a kodov vypise hlasku, ze je sluzbu potrebne aktivovat alebo zaplatit poplatok. Poprosim o odstranenie problemu. Ďakujem.