Android 11

Otázka

  • 0

Dobrý deň 

Chcem sa opýtať  kedy plánujete spustiť aktualizaciu na android 11 pre samsung galaxy s10+ .Ďakujem za vopred za odpoveď...

odpoveď sa páči : 1 osobe

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

3 odpovede na túto otázku

  • 0

Na toto aj ja čakám ale počítam tak 2 týždne zhruba od 7.1 ako to vyšlo vonku...

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Ahojte,

pracujeme na testovaní a po schválení bude aktualizácia spustená v priebehu najbližších týždňov.

Pekný deň

Terka

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Prepáčte ale prečo Vám to tak dlho trvá? Orange Slovensko vyšiel pred 2 týždňami. Ďakujem

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
Hosť
Táto téma je teraz uzamknutá pre ďalšie odpovede.

sidebar
  • Podobný obsah

    • Od Jozef_Rudy
      Dobrý deň bol by problem so splnomocnenim s podpisom zmluvy a prebranim zasielok resp noveho zariadenia? aj ked tam bude cierne na bielom citujem " a vratane preberania zasielok  od kurierskych spolocnosti( zmluvy a nove zariadenia pod tym sa mysli napr mobil)"  

    • Od martinsvorcik2
      Dobrý deň,
      Od 20 20 mi začali skákať dáta z H do 4G, momentálne mne ani kamarátovi nejdú mobilné dáta a vypadáva signál ma volanie, prosím o vyriešenie, ďakujem.
      (Trnava)
    • Od DavidB137
      Má niekto voľné miesto pre paušál v Magente 1? Zároveň by som pridal aj Magio Internet.
    • Od mojkoful1
      dobrý deň, 
      rozbil sa mi displej na Samsung A51. Kolko bude stat vymena? Resp. spada to pod zarucny servis? Mobil vlastnim necely rok
      dakujem Anna
    • Od lukaskurti22
      Dobrý deň, chcel by som sa spýtať či bude v ponuke telekomu aj Oneplus Nord 2 5G? Ďakujem
    • Od Nikola6
      Dobrý deň, 
      Od včera sa mi nezorbazuju prichádzajúce hovory. Keď sa mi pokúšajú dovolať, ozve sa im: "Volany účastník je momentálne nedostupný. Zavolajte prosím neskôr. " Takže sa mi nik nedovola.
      Volala som na infolinku, vraj je všetko ok,nemam nastavene blokovanie ,ani nič podobné. Skúsila som dat sim do iného mobilu, nepomohlo. 
      Viete mi prosím poradiť? 
      Dakujem