Výmena routra, zamrzanie

Otázka

  • 0

Pridal (editované)

Zdravím,

Každý deň mi zamrzne 1-2x router a svieti kontrolka SYS. Zakaždým router reštartujem.  Mám TP link 1042ND šesť rokov. FW je najnovší.

Je možné požiadať Telekom o výmenu routra? Ako postupovať?

Ďakujem za rady.

 

Editoval/-a alcyon

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

3 odpovede na túto otázku

  • 0

Dobrý deň,

nahláste to ako poruchu na linke 0800 123 777, technik príde router vymeniť. 

 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Mal som ho tiez router je tvoj cize zrecyklovat ako elektroodpad, ak mas optiku a aj magio Tv mozes mat zadarmo Opticky modem aj s wifi (typujem ze teraz mas modem a router zvlast) Cize bud si kupit vlastny alebo zavolat 0800123456 ak chces opticky wifi router. 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

A ak máš len TV poplatok za obyč. je 0,50€ mesačne, čo je nič za to, že v prípade poruchy máš nárok hocikedy na výmenu čo v prípade ak máš svoj router tak po záruke ho môžeš vyhodiť ak sa pokazí.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

Vytvor si účet alebo sa prihlás, ak chceš komentovať

Musíš byť členom, aby si mohol pridať komentár

Vytvoriť účet

Zaregistrujte si nový účet v našej komunite. Je to ľahké!


Registrácia nového účtu

Prihlásiť sa

Máš už účet? Prihlás sa tu.


Prihlásiť sa teraz

sidebar
  • Podobný obsah

    • Od AliMacko
      Dobrý deň, 
       
      zaujímali by ma aktuálne ponuky pevného internetu v domácnosti. Ide o lokalitu Baškovce okres Humenné č.d.27.
      Dňa 14.3.2021 mi končí viazanosť u iného operátora, preto ma zaujímajú Vaše konkrétne ponuky. 
       
      ďakujem Macková
    • Od ivanbuzek
      od septembra 2019 mám platnú zmluvu na optiku cez kábel vo Vrbovom na Poľnej ulici.
      Káble sú zakopané, no prípojky na domy nie a nič sa nedeje. Kedy sa bude pokračovať .Ďakujem
    • Od NMSYLVI73
      Dobrý deň, po telefonickom dohovore s operátorom vašej spoločnosti došlo k vzájomnej dohode, že zašlem elektronicky žiadosť o zrušenie služieb. Žiaľ, nemôžem sa "doklikať" kam presne mám žiadosť odoslať (nakoľko som nenašla žiadnu vašu mailovú adresu). Môžete mi prosím poradiť? Ďakujem Záhorová
       
    • Od Stanislav183
      Planuje Telekom na rok 2021 vylepsovat VDSL siet alebo bude sa viac zameriavat na rozsirovanie Optickeho pripojenia?Dakujem.
    • Od JustMilan
      Dobrý chcel by som sa opýtať ohľadne optiky Liptovská Lúžna 
    • Od Christian_05
      Chcem sa spýtať kedy bude spustená služba optického internetu v Seredi? Doteraz bol termín stanovený do 30.10.2020.
      Na ulici nam pribudli nové telefonné stĺpy a staré vymenili tiež za nové. Na tieto nové už natiahli aj optické káble.
      Nemáte nejaké nové info, či to bude ešte tento rok?
      Vďaka