Aktuálnosť webu Telekomu

Otázka

  • 0

Mením su u Vás jeden zo svojích paušálov a preto som zvažoval možnosť aktivovania si Presunu voľných minút. 
Narazil som na toto:
https://www.telekom.sk/biznis/telefonovanie/mobilny-hlas/doplnkove-sluzby/presun-volnych-minut/

kedy ste naposledy aktualizovali túto stránku? Sú tam paušály, ktoré už dávno neponúkate, ale žiaden Happy paušál tam nie je. A perličkou je tvrdenie:
"Službu Presun voľných minút je možné aktivovať na bezplatnom telefónnom čísle 12345 Služby zákazníkom."
ktoré ste dávno dávno menili na 0800 123 456. Dúfam, že mi testovací hovor na 12345 spoplatníte nejakou extra sumou :) 
Dúfam, že popracujete na aktualizácii svojho webu. Investovaný čas by sa Vám určite vrátil v spokojnosti zákazníkov... 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

6 odpovedí na túto otázku

  • 0

@bisťo 
Táto chyba je na webe je dlhodobá. Pozri si dátum, kedy som o tom psíal (20.2.2015). V čase, keď som o tom psíal  sa migrácia na nový web nediala. Takže nespájaj hrušky s jablkami. Daná chyba nie je spojená s migráciou, ale s tým, že niekto pri zmene čísla infolinky zabudol na to, že číslo starej infolinky sa nachádza aj na x stránkach na webe ... 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0
@6540

chap to skor tak, ze touto zmenou dojde ku oprave viacerych neauktualnych odkazov. No a web je webom, aby sa neustale vyvyjal. Neplatne odkazy na nom nevnimaj ako problem, kym sa vies dostat ku informacii alternativnym sposobom.

Preco si cakal 117 minut na linke ??? Toto som este nepocul :-D co ti telefon zamrzol po vytoceni hovoru ?

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

@bisťo 

 

Žiadne zamrznutie telefónu. To bol slušný prístup zo strany telekomu. 117 minút (je iba odhad posledné screen reálne to mohlo byť o minútu dve viac čakanie). A potom dvihol nemenovaný operátor, ktorý mi aj tak podal nekorektné informácie. Čiže tragikomédia v podaní Telekomu... 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Telekom mozes kontaktovat aj inymi sposobmi ako len cez linku. Ak ti nikto nedviha, skus napisat cez chat, mozes poslat mail alebo dokonca sa ti niekedy zobrazi na stranke take okno, kde napises cislo a potom ti zavolaju. Ja vyuzivam skor tieto moznosti. Taktiez mozes prist aj do predajne.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

@Lusilienka 

ach :) 
Trošku ti ušla podstata. Telekom migroval zo starého webu na nový a tým padom vymoženosti ako kontaktné formáláre, chat, vyskakovcie okna ... nefungovali....

 

a mail? :) odpísal ti niekedy Telekom na email promtne behom niekoľkých minút? Mne ohľadom danej záležitosti neodpísal doteraz a to ubehlo niekoľko dní ... 

Čiže namiesto toho, aby si si zvyšovala počet príspevkov skús radšej niekedy pomôcť niekomu alebo ak odhalíš chybu upozorni Telekom... Takto pomôžeš zákazníkom aj Telekomu najvic... Tým, že tu zbieraš iba počty príspevkov (bez snahy pomôcť alebo upozorniť na chybu) iba spamuješ. 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
Hosť
Táto téma je teraz uzamknutá pre ďalšie odpovede.

sidebar