Podvodne volania s SK predvolbou

Otázka

  • 0

Zdravim Vas,

dnes mi volali za sebou dva SVK cisla a jedno 'patrilo' telekomu. Vsetko to boli scammeri z Indie pravdepodobne, vydavajuci sa za zamestnancov Microsoftu. Tu su ich cisla, ja len aby ste vedeli ze nejakym sposobom sa maskuju za SK cisla. +421 911 946 456 a +421 983 479 485. Btw sa predstavia a zlozia asi ocakavaju call back. Cize moja otazka znie, viete nas nejako ochranit predtym ked volaju zo Slovenskou predvolbou? Vdaka

s pozdravom

Jaron

odpoveď sa páči : 1 osobe

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

2 odpovede na túto otázku

  • 0
 

Zdravim Vas,

dnes mi volali za sebou dva SVK cisla a jedno 'patrilo' telekomu. Vsetko to boli scammeri z Indie pravdepodobne, vydavajuci sa za zamestnancov Microsoftu. Tu su ich cisla, ja len aby ste vedeli ze nejakym sposobom sa maskuju za SK cisla. +421 911 946 456 a +421 983 479 485. Btw sa predstavia a zlozia asi ocakavaju call back. Cize moja otazka znie, viete nas nejako ochranit predtym ked volaju zo Slovenskou predvolbou? Vdaka

s pozdravom

Jaron

Už sa to spomínalo viackrát. Finančne ťa to nič nestojí a keď počuješ lámanú angličtinu s typickým indským prízvukom tak poďakuj a rovno zablokuj. V ďalšom kole by od teba pýtali číslo karty. Je to typický scam.

https://zive.aktuality.sk/clanok/149932/podvod-microsoft-windows-volania-podpora-linka-cislo/

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

Vytvor si účet alebo sa prihlás, ak chceš komentovať

Musíš byť členom, aby si mohol pridať komentár

Vytvoriť účet

Zaregistrujte si nový účet v našej komunite. Je to ľahké!


Registrácia nového účtu

Prihlásiť sa

Máš už účet? Prihlás sa tu.


Prihlásiť sa teraz

sidebar
  • Podobný obsah

    • Od Lucka
      Ahojte,
      Dnes 14.1.2021 Samsung oficiálne predstavil telefóny Samsung S21 5G, S21+ 5G a S21+ Ultra 5G a my vám okamžite dávame možnosť získať ich v našom predpredaji aj s originálnym Samsung príslušenstvom.
      Novinka Samsung S21 je skutočne dizajnový kúsok, ktorý iba dopĺňa imidž skvelého fotomobilného zariadenia. Ten podčiarkujú 4 objektívy pre ešte lepšie a ostrejšie fotografie. Všetky telefóny zároveň podporujú aj 5G sieť. Tú Telekom spustil nedávno v Bratislave.
       
      Čo môžete získať k novému Samsungu a za akých podmienok
      K prístrojom Samsung Galaxy S21 a Samsung Galaxy S21+ získate predobjednávkový bonus – Samsung Galaxy Buds Live a Galaxy SmartTag. K telefónu Samsung Galaxy S21 Ultra 5G získate predobjednávkový bonus - Samsung Galaxy Buds Pro a Galaxy SmartTag.
       
      Galaxy SmartTag
      Praktický inteligentný prívesok – má dosah až 120m, pripojíte ho k telefónu pomocou Bluetooth spojenia a slúži na hľadanie predmetov ako napríklad kľúče či peňaženka. Môžete si takisto spraviť prehľad o členoch domácnosti, kde sa pohybujú, alebo prívesok pripnúť na domáceho miláčika. Možnosť offline vyhľadávania je samozrejmosťou.
       
      Samsung Galaxy Buds Pro
      Hlboký a bohatý zvuk s dvojpásmovým reproduktorom a výkonným zosilnením basov Funkcia inteligentného potlačenia hluku ANC s nastaviteľným stupňom odhlučnenia Vysoká kvalita hovorov s tromi mikrofónmi a jednotkou snímania hlasu Odolné voči potu, dažďu ale aj ponoreniu do vody (30 minút v hĺbke až 1 m) Výdrž batérie až 8 hodín na jedno nabitie, a ďalších 20 hodín s nabíjacím puzdrom  
      Samsung Galaxy Buds Live s unikátnym dizajnom
      Hlboký a bohatý zvuk s výkonným zosilnením basov Funkcia inteligentného potlačenia hluku ANC Vysoká kvalita hovorov s tromi mikrofónmi a jednotkou snímania hlasu Výdrž batérie až 8 hodín na jedno nabitie, a ďalších 21 hodín s nabíjacím puzdrom  
      Postup pre uplatnenie bonusu:
      Od 14.1. do 28.1.2021 (vrátane) si zákazník predobjedná Samsung Galaxy S21, S21+ alebo S21 Ultra 5G na stránke Telekom Každá predobjednávka musí byť evidovaná (registrovaná) na webových stránkach http://www.samsung-bonus.eu/ najneskôr do 28.1.2020 (vrátane). Po tomto dátume nebude možné získať bonus. Zákazník vyplní osobné údaje, informácie o type  nového Galaxy S21 a predajcu. Od 29.1. do 28.2.2021 (vrátane) po vydaní prístroja zákazníkovi, tento zákazník dokončí už vytvorenú registráciu doplnením údajov na webových stránkach http://www.samsung-bonus.eu/   (Fotokópia faktúry alebo bločku - doklad o kúpe a IMEI nového prístroja) Po schválení kompletnej registrácie bude zákazníkovi od Samsungu emailom zaslaný e-voucher na získanie príslušného bonusu E-voucher na uplatnenie bonusu môže zákazník po vygenerovaní využiť do 29.3.2021 v Samsung e-shope na www.samsung.sk. Bonus bude bezplatne zaslaný na adresu zákazníka uvedenú pri registrácii.  
      Aktualizácia: 
      Samsung Galaxy S21 5G
      Model s najmenšou uhlopriečkou 6,2“
      -        Farebné varianty fialová (Phantom Violet) a sivá (Phantom Gray)
      -        K dispozícii so 128GB pamäte
       
      Samsung Galaxy S21+ 5G
      -        väčší model s plochým displejom a uhlopriečkou 6,7“
      -        strieborný variant v 128GB verzii (Phantom Silver)
      -        čierny variant v 256GB verzii (Phantom Black)
       
      Samsung Galaxy S21 ULTRA 5G
      -        vlajková loď s uhlopriečkou 6,8“
      -        variant 256GB  v čiernej farbe (Phantom Black)
       
      Novinky zaradíme do predaja už budúci týždeň!  
      Predobjednajte si novinku od Samsungu tu. Pri objednaní cez web zároveň získate našu online zľavu až do výšky 80 eur. 
      Tak čo? Ste tím Samsung? Koľkí z vás sa chystajú využiť akciu na bonus? 😊
       
       
       

    • Od tomaspk
      Chcem sa spýtať, kedy Telekom zobrazí ceny telefónu samsung galaxy s21 ultra na svojich stránkach pri jednotlivých typoch pri viazanosti.  Nakoľko mám záujem o tento mobil, len ťažko sa predobjednáva keď neviem cenu. Ďakujem
    • Od bobsen
      Dobrý deň 
      Chcem sa opýtať  kedy plánujete spustiť aktualizaciu na android 11 pre samsung galaxy s10+ .Ďakujem za vopred za odpoveď...
    • Od horvathmichal95
      Ahojte, práve som volal s dosť nepríjemnou pani cez zákaznícku linku, ktorá mi povedala, že mi nevie poslať na môj email záručné listy k telefónom, ktoré som kúpil. Vraj záručné listy telekom nedáva už 6 rokov. Akože som absolútne šokovaný, lebo chcem tie telefóny predať a potrebujem k ním tie záručné listy a vraj si mám vystačiť s dokladmi o kúpe novej služby čiže predĺžení paušálu. Ale tam sú moje osobné údaje a to neprichádza do úvahy, aby som ich dal niekomu. Čiže vie mi niekto povedať ako to je? Lebo tá zákaznícka linka má samých arogantných ľudí. 
    • Od MiciTN
      Všimol som si, že Telekom opäť po prestávke zaradil (pred Vianocami)  medzi  ponúkané mobily aj značku OnePlus konkrétne model OnePlus 8T.  Na začiatku roka 2020 bola nižšie uvedená informácia, po ktorej som už nedúfal, že tieto super mobily budete ponúkať.
      „Zaradenie OnePlus súvisí s našou snahou priebežne zaraďovať aj nové značky. Vyskúšali sme si predaj OnePlus modelov a vypredali sme všetky zásoby, čo nás potešilo – predaj bol dobrý, hoci sa modely nedostali do TOP10 či TOP20 rebríčka,“ uviedol k téme pre Živé.sk hovorca Telekom Michal Korec. „Momentálne nezaraďujeme iný model tejto značky, ale nevylučujeme ani zaradenie v budúcnosti. Aktuálne sa sústredíme skôr na iných nováčikov ako práve Xiaomi,“ dodal Korec.
      Plánuje Telekom v tomto pokračovať a hlavne ponúknúť aj vlajkovú ľod  ako bude   OnePlus 9 PRO?
       
    • Od foxina224
      Zdravím, chcela by som sa spýtať, či vôbec bude dostupný iPhone 12 Pro 256.. už čakám od decembra a operátori sami na linke nevedia..  u