Volaná zóna 6

Otázka

  • 0

Zdravíčko. Poprosila by som vysvetlivky. Vo faktúre mám zase volanú zónu 6. A tiež poslaná jedna SMS . Prvý raz skúsenosti cca začiatkom minulého roka. Nechala som to tak . 3ewri mám nemám....Pozerám .....zóna 6,......Tasmánia, Nový Zéland......Fíha...Orange má zónu 6 tieto krajiny....

.A teraz, ....minulý mesiac.... Nikam som nevolala a ani SMS som neposielala . Neni som si vedomá a telefon mi to v histórii potvrdil, že nemám žiadne volania ani prijaté hovory ani SMS  do zóny 6.. Nedarí sa mi ani vyGoogliť  zónu 6 Telekom. Prečo a začo vlastne platím??? A čo je vlastne zóna 6????  A zase 3 eura.  Tak ale už je to 6ewri. Tudy cesta  nevede :) .

 Ďakujem  vopred  za odpoveď.  Korunka

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

2 odpovede na túto otázku

  • 0

Pridal (editované)

Dobrý deň,

zóna 6 je bližšie popísaná jedine v tomto dokumente na strane 2: * edit - dokument prikladám do prílohy, preklik z linku nefungoval *

Ak máte prístup do portálu Môj Telekom, pozrite si podrobný výpis za fakturačné obdobia, kde ste mali fakturované volania do zóny 6.

Nemohlo sa stať, že ste volali na nejaké neznáme číslo (ktoré Vás mohlo presmerovať na číslo v zóne 6), prípadne nemáte aplikáciu z neznámych zdrojov, ktorá by prítomnosťou vírusu mohla vytáčať tieto čísla a odosielať SMS bez Vášho vedomia? 

 

 

Cennik vybranych roamingovych sluzieb.pdf

Editoval/-a Mirko

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

Vytvor si účet alebo sa prihlás, ak chceš komentovať

Musíš byť členom, aby si mohol pridať komentár

Vytvoriť účet

Zaregistrujte si nový účet v našej komunite. Je to ľahké!


Registrácia nového účtu

Prihlásiť sa

Máš už účet? Prihlás sa tu.


Prihlásiť sa teraz

sidebar
  • Podobný obsah

    • Od sandra29031987
      Tak toto je pre mňa nonsens. Aby som viac ako mesiac nemohla dostať k internetu a k televízií, ktoré mám zaplatené, ale chcela som ich preklopiť na inú adresu. Žiaľ politika telekomu je taká, že nepojde na nižšiu službu z vyššej aj napriek tomu, že ich technik je drbnutý a nenapísal hneď pri prvej obhliadke, že zriadenie nie je možné z technických dovodov. Takže si pekne platím mesačné faktúry za internet a televíziu, ktorá nejde, lebo nie je pripojená plus nehovorím o tom, koľko platím za faktúru za mobil, keďže všetky dáta, či už telka, internet na dvoch počítačoch, keďže ja mám homeoffice a syn dištančne školu stoja každý deň 3 eurá, aby išli plnou rýchlosťou. **piip** na to, že mám u Vás niekoĺko paušálov a ešte jeden internet a televúziu ale na inej adreses. Kľudne by ste ma nechali zaplatiť zmluvnú pokutu, lebo vy nie ste schopný prejsť na WDSL z optiky, aj keď WDSl tu je a optika nie. Neviete si predstaviť koľko deko vynechalo hodín, lebo nám nestíhali dáta, alebo to vypadávalo, plus ja tiež nemožem normálne robiť.  A keď potrebujem niečo tlačiť a úrepnem sa na tlačiareň tak sa mi všetko odpojí. takže Vážený telekom, toto je absurdné, čo predvádzate a doteraz nemám stále ani net ani telku. Velice pekne Vám ďakujem za Váš proklientský prístup. 
    • Od malova.iveta
      Dobrý deň, na faktúre mám uvedenú službu MyPay, jedn. cena 2, množstvo 2, suma spolu 24,00 eur bez DPH (poplatky, na ktoré sa neuplatňuje DPH). v tomto prípade nerozumiem, prečo je na faktúre uvedené suma spolu 24 ktorá nezodpovedá súčinu jedn. ceny a množstva. a tiež neviem aké sú to poplatky. Prosím o vysvetlenie. Ďakujem.
    • Od vasi.stefan
      Aky variabilny symbol pri trvalom prikaze zak.cislo 1127235301
    • Od anierf
      Dobrý deň, chcela by som sa spýtať, ako môžem zmeniť telefónne číslo, na ktoré mi chodieva potvrdzovacia sms správa o úhrade paušály. Ide o to, že v minulosti som bola vlastníkom 2 telefónnych čísel na paušál. Jedno je však už prenesené k inému operátorovi a napriek tomu chodieva sms správa na to číslo.
      Ďakujem.
    • Od andy.repakova
      Dobrý deň,
      na mojej faktúre mám 2 telefónne čísla (moje a dospelej dcéry). Obe čísla mám nahodené aj  v mobilnej aplikácii.
      Dcéra má na svoje číslo zriadenú službu DSL internetu, na ktorú má samostatnú faktúru.
      Keď si však nainštalovala aplikáciu Telekom, nevie si ju aktivovať, systém jej stále vypisuje chybu.
      Otázky:
      1. čo mám urobiť ja, keď chcem jej číslo vymazať zo svojej appky?
      2. ako si má appku spojazdniť ona, aby tam mala jednak prehľad o svojom paušále a jedna o svojej faktúre za DSL?
    • Od totalmaro
      Za obdobie 15.10.2020 ‐ 14.11.2020   Zobraziť  Všetky Mobil - obsahové služby Mobil - SMS Mobil - odchádzajúce hovory z SR  Všetky
      ▾ Zobraziť stĺpce   Sekcia Dátum a čas Volané číslo / Miesto prístupu  Smer / Sieť      Mobil - odchádzajúce hovory z SR 14.11.2020 09:14:01 0940851517 Mobilná sieť Telekom     Mobil - obsahové služby 14.11.2020 06:20:12 0902029675 SMS hra, súťaž     Mobil - obsahové služby 14.11.2020 06:20:04 0902029675 SMS hra, súťaž     Mobil - odchádzajúce hovory z SR 12.11.2020 13:42:01 0908434718 Orange     Mobil - obsahové služby 06.11.2020 16:48:43 0902029675 SMS hra, súťaž     Mobil - obsahové služby 06.11.2020 16:48:25 0902029675 SMS hra, súťaž     Mobil - SMS 06.11.2020 16:48:20 6672 Mobilná sieť Telekom     Mobil - odchádzajúce hovory z SR 03.11.2020 09:25:18 0382824119 Topoľčany     Mobil - odchádzajúce hovory z SR 02.11.2020 09:02:43 0908434718 Orange     Mobil - odchádzajúce hovory z SR 01.11.2020 10:06:47 0902164411 Mobilná sieť Telekom faktura my prišla 14.36eur mam kolko prevolam tolko zaplatím
      ako je možne že služba 6672 ma automaticky da do nejakej sutaže ,čo som nedovolil nejake potvrdenie
      bude vam predlžena služba **piip** s automatickou obnovov 6 eur/tyžden Vypnutie **piip** Stop na 6672
      -a prečo my bude strhnute tolke peniaze ked neviem ani o čo sa jedna