Zdravíčko. Poprosila by som vysvetlivky. Vo faktúre mám zase volanú zónu 6. A tiež poslaná jedna SMS . Prvý raz skúsenosti cca začiatkom minulého roka. Nechala som to tak . 3ewri mám nemám....Pozerám .....zóna 6,......Tasmánia, Nový Zéland......Fíha...Orange má zónu 6 tieto krajiny....
.A teraz, ....minulý mesiac.... Nikam som nevolala a ani SMS som neposielala . Neni som si vedomá a telefon mi to v histórii potvrdil, že nemám žiadne volania ani prijaté hovory ani SMS do zóny 6.. Nedarí sa mi ani vyGoogliť zónu 6 Telekom. Prečo a začo vlastne platím??? A čo je vlastne zóna 6???? A zase 3 eura. Tak ale už je to 6ewri. Tudy cesta nevede .
Tak toto je pre mňa nonsens. Aby som viac ako mesiac nemohla dostať k internetu a k televízií, ktoré mám zaplatené, ale chcela som ich preklopiť na inú adresu. Žiaľ politika telekomu je taká, že nepojde na nižšiu službu z vyššej aj napriek tomu, že ich technik je drbnutý a nenapísal hneď pri prvej obhliadke, že zriadenie nie je možné z technických dovodov. Takže si pekne platím mesačné faktúry za internet a televíziu, ktorá nejde, lebo nie je pripojená plus nehovorím o tom, koľko platím za faktúru za mobil, keďže všetky dáta, či už telka, internet na dvoch počítačoch, keďže ja mám homeoffice a syn dištančne školu stoja každý deň 3 eurá, aby išli plnou rýchlosťou. **piip** na to, že mám u Vás niekoĺko paušálov a ešte jeden internet a televúziu ale na inej adreses. Kľudne by ste ma nechali zaplatiť zmluvnú pokutu, lebo vy nie ste schopný prejsť na WDSL z optiky, aj keď WDSl tu je a optika nie. Neviete si predstaviť koľko deko vynechalo hodín, lebo nám nestíhali dáta, alebo to vypadávalo, plus ja tiež nemožem normálne robiť. A keď potrebujem niečo tlačiť a úrepnem sa na tlačiareň tak sa mi všetko odpojí. takže Vážený telekom, toto je absurdné, čo predvádzate a doteraz nemám stále ani net ani telku. Velice pekne Vám ďakujem za Váš proklientský prístup.
Dobrý deň, na faktúre mám uvedenú službu MyPay, jedn. cena 2, množstvo 2, suma spolu 24,00 eur bez DPH (poplatky, na ktoré sa neuplatňuje DPH). v tomto prípade nerozumiem, prečo je na faktúre uvedené suma spolu 24 ktorá nezodpovedá súčinu jedn. ceny a množstva. a tiež neviem aké sú to poplatky. Prosím o vysvetlenie. Ďakujem.
Dobrý deň, chcela by som sa spýtať, ako môžem zmeniť telefónne číslo, na ktoré mi chodieva potvrdzovacia sms správa o úhrade paušály. Ide o to, že v minulosti som bola vlastníkom 2 telefónnych čísel na paušál. Jedno je však už prenesené k inému operátorovi a napriek tomu chodieva sms správa na to číslo.
Ďakujem.
Dobrý deň,
na mojej faktúre mám 2 telefónne čísla (moje a dospelej dcéry). Obe čísla mám nahodené aj v mobilnej aplikácii.
Dcéra má na svoje číslo zriadenú službu DSL internetu, na ktorú má samostatnú faktúru.
Keď si však nainštalovala aplikáciu Telekom, nevie si ju aktivovať, systém jej stále vypisuje chybu.
Otázky:
1. čo mám urobiť ja, keď chcem jej číslo vymazať zo svojej appky?
2. ako si má appku spojazdniť ona, aby tam mala jednak prehľad o svojom paušále a jedna o svojej faktúre za DSL?
Za obdobie 15.10.2020 ‐ 14.11.2020
Zobraziť
Všetky Mobil - obsahové služby Mobil - SMS Mobil - odchádzajúce hovory z SR
Všetky
▾
Zobraziť stĺpce
Sekcia
Dátum a čas
Volané číslo / Miesto prístupu
Smer / Sieť
Mobil - odchádzajúce hovory z SR
14.11.2020 09:14:01
0940851517
Mobilná sieť Telekom
Mobil - obsahové služby
14.11.2020 06:20:12
0902029675
SMS hra, súťaž
Mobil - obsahové služby
14.11.2020 06:20:04
0902029675
SMS hra, súťaž
Mobil - odchádzajúce hovory z SR
12.11.2020 13:42:01
0908434718
Orange
Mobil - obsahové služby
06.11.2020 16:48:43
0902029675
SMS hra, súťaž
Mobil - obsahové služby
06.11.2020 16:48:25
0902029675
SMS hra, súťaž
Mobil - SMS
06.11.2020 16:48:20
6672
Mobilná sieť Telekom
Mobil - odchádzajúce hovory z SR
03.11.2020 09:25:18
0382824119
Topoľčany
Mobil - odchádzajúce hovory z SR
02.11.2020 09:02:43
0908434718
Orange
Mobil - odchádzajúce hovory z SR
01.11.2020 10:06:47
0902164411
Mobilná sieť Telekom
faktura my prišla 14.36eur mam kolko prevolam tolko zaplatím
ako je možne že služba 6672 ma automaticky da do nejakej sutaže ,čo som nedovolil nejake potvrdenie
bude vam predlžena služba **piip** s automatickou obnovov 6 eur/tyžden Vypnutie **piip** Stop na 6672
-a prečo my bude strhnute tolke peniaze ked neviem ani o čo sa jedna
Pridal
Zdravíčko. Poprosila by som vysvetlivky. Vo faktúre mám zase volanú zónu 6. A tiež poslaná jedna SMS . Prvý raz skúsenosti cca začiatkom minulého roka. Nechala som to tak . 3ewri mám nemám....Pozerám .....zóna 6,......Tasmánia, Nový Zéland......Fíha...Orange má zónu 6 tieto krajiny....
.A teraz, ....minulý mesiac.... Nikam som nevolala a ani SMS som neposielala . Neni som si vedomá a telefon mi to v histórii potvrdil, že nemám žiadne volania ani prijaté hovory ani SMS do zóny 6.. Nedarí sa mi ani vyGoogliť zónu 6 Telekom. Prečo a začo vlastne platím??? A čo je vlastne zóna 6???? A zase 3 eura. Tak ale už je to 6ewri. Tudy cesta nevede
.
Ďakujem vopred za odpoveď. Korunka
Zdieľať tento príspevok
Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach