Otázka

  • 0

Dobry den.

Mobil NOKIA 3310  kupovany v telekome pre rodicov je blokovany? 

Ak ano, aky je postup na odblokovanie, ked mam uz po viazanosti?

Dakujem

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

2 odpovede na túto otázku

  • 0

pre viazanosť kontaktuj 0800 123 456 alebo si pozri telekom appku, je to tam. 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Telekom už 7 rokov neblokuje mobily. Treba vložiť SIM kartu iného operátora a zistíš, či sa spustí prihlasovanie do siete,.Odblokovanie prevadzali v Telekom centre zadarmo a na počkanie.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
Hosť
Táto téma je teraz uzamknutá pre ďalšie odpovede.

sidebar
  • Podobný obsah

    • Od lukaskurti22
      Dobrý deň, chcel by som sa spýtať či bude v ponuke telekomu aj Oneplus Nord 2 5G? Ďakujem
    • Od Nikola6
      Dobrý deň, 
      Od včera sa mi nezorbazuju prichádzajúce hovory. Keď sa mi pokúšajú dovolať, ozve sa im: "Volany účastník je momentálne nedostupný. Zavolajte prosím neskôr. " Takže sa mi nik nedovola.
      Volala som na infolinku, vraj je všetko ok,nemam nastavene blokovanie ,ani nič podobné. Skúsila som dat sim do iného mobilu, nepomohlo. 
      Viete mi prosím poradiť? 
      Dakujem
    • Od Lucka
      Chcete nový telefón, ktorý je výkonný, spĺňa vaše kritériá, no doteraz ste sa museli uskromniť s nižšími variantami smartfónov kvôli cene? Kúpte si nový Samsung Galaxy S21 5G teraz a môžete odpredať svoj starý telefón s 300 € bonusom navyše k jeho výkupnej cene. Znamená to, že spolu môžete ušetriť až 630 €. 
      POSTUP pre výhodný nákup:
               Páči sa vám táto ponuka? Vybrať si môžete z telefónov na našom webe tu. Stále platí, že ak nakúpite cez náš Telekom web, odmeníme vás sumou až do výšky 20 eur vo forme online zľavy.            Na stránke www.novysamsung.sk zaregistrujte svoje staré zariadenie, ktoré chcete odpredať a vyplňte informácie o jeho stave.           Po tom, ako kúpite v Telekome svoj nový telefón Samsung a už ho budete mať doma, zaregistrujte ho prosím na webe www.novysamsung.sk (budete potrebovať vypísať: model zariadenia, IMEI číslo nového zariadenia, dátum kúpy, predajňu, kde sa nákup realizoval a doklad o kúpe – v Telekome vám príde doklad priamo v nasledujúcej faktúre, alebo môžete odoslať dodatok k existujúcej zmluve, na základe ktorého ste si telefón kúpili). Tieto údaje vyplňte najneskôr do 7.4.2021.           Zvýhodnená výkupná cena za staré zariadenie vám bude vyplatená bankovým prevodom na váš účet po validácii stavu starého zariadenia a zaregistrovaných údajoch o novom modeli série Samsung Galaxy S21 5G. Kompletné informácie a takisto zoznam modelov na výkup nájdete na stránke Samsungu.
       
      Podeľte sa s nami, ak chcete aj vy uplatniť tento super bonus! POZOR, akcia na výhodnú kúpu v Telekome  platí do konca marca 2021.
       

    • Od Marcel
      Ahojte,
      dnes bol oficiálne predstavený vlajkový Xiaomi Mi 11 Global, uvažujete o zaradení do ponuky???
      https://www.sector.sk/novinka/253457/xiaomi-mi-11-mobil-bol-ohlaseny-pre-zapad-bude-stat-749-eur.htm
      https://youtu.be/gtWVWjVdUXc

    • Od adino7
      Zdravim,
      Dal som reklamovať mobil a zamietli mi reklamáciu, že do mobilu bolo zasahované čiže neautorizovaný zásah. Na displeji som mal zelenú bodku vypálený pixel. Reklamácia zamietnutá a mobil mi prišiel ešte viac poškodený. Displej popísaný s čiernou fixou, ďalej tmavá čiara na dotykovom displeji po šírke displeja, poškodený dotykový dipslej v pravom hornom rohu.
      V poriadku pochopím že mi neuznali reklamáciu beriem. Ale mám právo dostať mobil v takom stave v akom som ho dával reklamovať. Prosim Vás na koho som mám obrátiť? na pobočke mi nepomohli.
    • Od Monula307
      Dobry den, 
      mam kupeny kredit, som pripojena na WiFi a napriek tomu mi telefon pise, ze nemam internetove pripojenie. Mne spravy chodia ale ked nieco odoslem, tak to nefunguje.