Prechod z Adsl na Vdsl

Otázka

  • 0

Dobrý deň,prešiel som z Adsl na Vdsl dnes,Kuriér mi doniesol zmluvu na podpis aj router,po zapojení mám stále adsl internet,do koľkých dní ma prepnú na Vdsl?Za odpoveď vopred Ďakujem

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

1 odpoveď na túto otázku

  • 0

Štandardne do 1-2 pracovných dní po podpísaní zmluvy, mal by si dostať sms, že objednávka je vybavená. 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
Hosť
Táto téma je teraz uzamknutá pre ďalšie odpovede.

sidebar
  • Podobný obsah

    • Od jakubsnv
      Dobrý deň, 
      chcel by som sa spýtať kedy sa plánuje začiatok výstavby optickej siete v Spišskej Novej Vsi - na ulici Považská 872/11
       
      Ďakujem za skorú odpoveď
    • Od lacinello
      Dobrý deň,
      Vedel by niekto ako to vyzerá s rožšírením optickeho internetu v Bernolákovo v lokalitach Fialková, Tulipánová.
      Podla S com s.r.o. je uz projektová dokumentácia odovzdaná Telekomu.
      Vdaka
    • Od ScorpionSVK
      Dobrý deň.
      Chcel by som sa spýtať či sa bude zrýchľovanie optického internetu týkať aj stálych zákazníkov alebo len nových? 

      Aktuálne máme pripojenie v domácnosti 600/60 Mbps, podľa novej ponuky by to bol 700/140 Mbps. A so skupinou Magenta 1, ktorú máme taktiež až 1000/200 Mbps.

      Ako získať tieto nové rýchlosti?

      Ďakujem
    • Od RomanSmutny
      dobry den,dnes som sa nudil a pozeral si rychlosti internetov v ostatnych krajinach,v cesku som narazil ze cez VDSL je az 1000mbit/s,ako je to mozne ked tu na  slovensku je cez VDSL maximalne 90/13? 
      dakujem

    • Od matofillo20
      Chcem sa opýtať prečo je môj internet za ktorý platím 15 eur, čiže ako za optiku v meste pomalší ako 3g v mobile?
       
    • Od preetro
      Od 23.8.2021 mi prestala fungovať cez MagioDSL internet AntikTV - či už aplikácia v mobile alebo aj v TV zobrazuje chybu pripojenia na server. Keď sa však v mobile prepnem na dáta, tak aplikácia funguje => problém je v MagioDSL internete. Internet ako taký funguje. Ďalší problém, ktorý s tým súvisí je ten, že pracujem z domu a tiež od 23.8.2021 mi prestal fungovať firemný mail - server nedostupný, pričom ostatným kolegom prístup na mail server funguje. Keď si nazdielam dáta cez prístupový bod, tak maily fungujú. Čo mám robiť aby sa tento problém odstránil?