Optic Internet v Azalkovej - Alzbetine Dvore

Otázka

  • 0

Dobry den,

Chcel by som sa opytat kedy uz bude opticky internet v dedine Allzbetin Dvore (Ulica Azalkova) uz cakame od jula 2020 je rok 2021 a stale nic je prepojene.

Mate info o preco nie mozno pripojit ?

Dakujem za odpoved.

Alzalkova 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

4 odpovede na túto otázku

  • 0

ak Miloslavov, Azalkova ulica, tak tam bolo 30.4.2021, ale iste tu budu vediet aj viac info... samozrejme to moze byt plus minus par mesiacov :)

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Pridal (editované)

nenašiel som to v plánovanej výstavbe. preto sa chcem spýtať...

na základe čoho čakáte na pripojenie internetu? 

dávali ste podnet na pripojenie

telekom robil prieskum záujmu

telekom informoval že sa bude pripájať.....

alebo niečo iné? .... čo je ten základ na základe čoho čakáte? 

podľa mapy pokrytia je skoro celý alžbetin dvor pokrytý.  čo sa týka vaše ulice nenašiel som ju ani v telekom mape zaznačenú a ani na google mapách. 

Editoval/-a informovanost

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

ulicu azalková som našiel najbližšie vo väčšej obci - dunajská lužná cca 1,5 km od alžbetinho dvora či miloslavova......  nie ako ich časť..... 

čo sa týka dunajskej lužnej, vidím naplánovanú výstavbu optiky  nie na tejto ulici, ale zase úplne všetko sa vo zverejnených dokumentoch neuvádza a je rozplánované budovanie v rámci tejto obci až do konca júla 21, závisejúc od lokality. 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Azalková ulica sa mi zobrazuje len  v dvoch obciach (Dunajská Lužná, Miloslavov). V oboch obciach na tejto ulici prebieha výstavba.

Termín pre Dunajskú Lužnú - 31.01.2021

Termín pre Miloslavov - 30.04.2021

Ak ide o inú obec, doplňte presný názov obce alebo PSČ. 

 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

Vytvor si účet alebo sa prihlás, ak chceš komentovať

Musíš byť členom, aby si mohol pridať komentár

Vytvoriť účet

Zaregistrujte si nový účet v našej komunite. Je to ľahké!


Registrácia nového účtu

Prihlásiť sa

Máš už účet? Prihlás sa tu.


Prihlásiť sa teraz

sidebar
  • Podobný obsah

    • Od Martenzistor
      Dobry den,
      mam v poslednej dobe nasledujuci problem s ktorym si nevie poradit ani operator (telekom). Mam od telekomu optiku XL, dali mi wifi router Huawei HG8145V5. Stiahol som si aplikaciu, zmeral rychlost, je v pohode 450MB download, ping max 4ms a upload cez 30. Vsetko sa to javi ako super hodnoty, problem je ten, ze ked sa prihlasujem na VPN do prace, vsetko je zrazu brutalne pomale, programy v ktorych pracujem , je tam ako keby oneskorenie, ked kliknem tak to reaguje po 10 sekundach. KAzdemu z prace vsetko funguje ako ma, iba ja mam ten problem, nasi IT technici povedali ze z ich strany je vsetko v poriadku a chyba je u mojho operatora, ze oni zaznamenali ping 200-300 a obcas vyskoci aj na 2000ms. Ja, ked si to meriam cez appku (Speedtest) a cez kabel, ako som uz spominal, hodnoty su ukazkove...a teraz som skusil spravit hotspot cez mobil (4g siet telekom) a vsetko funguje pekne plynulo a to mam podstatne mensiu rychlost a vacsi ping a nejdem cez kabel. V com si myslite ze moze byt problem? Telekom sa tvari ze on chybu nema, vystriedal som uz troch alebo styroch technikov. JEdine co mi napada je wifi router? Technik mi povedal ze som na verejnej sieti, ze je to v poriadku, ze vraj problemy su s neverejnou sietou, netusim co to znamena ale ak som nastaveny OK tak potom chyba musi byt inde. Taktiez IP adresa sa javi normalne, ze tam s IP adresou by tiez vsetko malo byt v poriadku. Odporucil mi restart routera - toto chcem brat ako poslednu moznost kedze mam prepojenych XY zariadeni, nemam cas to teraz vsetko nastavovat znova....ono raz to ide uplne v pohode, inokedy su vyssie spominane problemy. V pozadi mi nebezi nic, ziadna telka, radio, ciste len PC. Za odpovede a nejake riesenia Vam vopred dakujem.
    • Od Ondrej357
      Dobrý deň. Chcel by som sa spýtať prečo, keď som pripojený cez wi-fi na notebouku a sťahujem napr. film tak mi napr. manželka stiahne všetok internet zapnutím setoboxu.
      Obrázky pri zapnutom setoboxe a pri vypnutom v prílohe. Internet a TV mam od telekoku.


    • Od michal.adamek
      Pekný deň prajem
      chcem sa opýtať v akom stave je realizácia optiky v Žiline-Bánovej
      v predošlých vláknach (21804 a 21866 - https://forum.telekom.sk/topic/21804/ https://forum.telekom.sk/topic/21866/
      @Mirkospomína, že optika sa už buduje a realizácia je nad 100 dní... už prešlo viac a stále nevidno, že by sa niekde aspoň zakoplo, tak sa chcem opýtať na stav...
      vďaka
      M. Adámek
    • Od Ondrej357
      Dobrý deň.
      Chcel by som sa spýtať prečo, keď som pripojený cez wi-fi na notebouku a sťahujem napr. film tak mi napr. manželka stiahne všetok internet zapnutím setoboxu.
      Internet a TV mam od telekoku.
    • Od roman789
      Dobry den,
      v nasej budove na Panonskej ceste 4 v Bratislave mame optiku pomocou technologie ActiveEthernet, co nas obmedzuje na max 100mbps (pri programe XL za 25eur, kde je inak 600mbps). Chcem sa opytat, ci je vobec nejaka moznost vymenit AE za technologiu, ktora by umoznila vyuzit plne rychlosti (GPON predpokladam). Co by to obnasalo, ako to pripadne riesit? Dakujem
    • Od sandra29031987
      Tak toto je pre mňa nonsens. Aby som viac ako mesiac nemohla dostať k internetu a k televízií, ktoré mám zaplatené, ale chcela som ich preklopiť na inú adresu. Žiaľ politika telekomu je taká, že nepojde na nižšiu službu z vyššej aj napriek tomu, že ich technik je drbnutý a nenapísal hneď pri prvej obhliadke, že zriadenie nie je možné z technických dovodov. Takže si pekne platím mesačné faktúry za internet a televíziu, ktorá nejde, lebo nie je pripojená plus nehovorím o tom, koľko platím za faktúru za mobil, keďže všetky dáta, či už telka, internet na dvoch počítačoch, keďže ja mám homeoffice a syn dištančne školu stoja každý deň 3 eurá, aby išli plnou rýchlosťou. **piip** na to, že mám u Vás niekoĺko paušálov a ešte jeden internet a televúziu ale na inej adreses. Kľudne by ste ma nechali zaplatiť zmluvnú pokutu, lebo vy nie ste schopný prejsť na WDSL z optiky, aj keď WDSl tu je a optika nie. Neviete si predstaviť koľko deko vynechalo hodín, lebo nám nestíhali dáta, alebo to vypadávalo, plus ja tiež nemožem normálne robiť.  A keď potrebujem niečo tlačiť a úrepnem sa na tlačiareň tak sa mi všetko odpojí. takže Vážený telekom, toto je absurdné, čo predvádzate a doteraz nemám stále ani net ani telku. Velice pekne Vám ďakujem za Váš proklientský prístup.