opticky internet v obci JABLONEC okr.Pezinok

Otázka

  • 0

Prajem pekný deň,

rád by som sa infomoval u @Mirko , prípadne niekto kto má informáciu ohľadom optického internetu v obci Jablonec okr.Pezinok. 
Mal by som záujem o informáciu kedy bude možné v našej obci mať zriadený optický internet. Jedná sa o obec Jablonec (900 86)  okres Pezinok (konkrétne časť IBV Sever - nová výstavba na konci obce od Budmeríc) . Koncom minulého roka sa robili výkopové práce v rámci celej obce a ukladali káble, v súčasnosti vaši pracovníci upevňujú na "stĺpiky krabičky". Pracovníci, ale nevedia povedať kedy bude chodiť pracovník zodpovedný za konkrétne prípojky k jednotlivým domom. Informujem sa z dôvodu, že 12/2020 nám práve skončila viazanosť na internet a teraz by sme si ju mali opäť na 12 alebo 24 mesiacov predĺžiť tak by som potreboval vedieť kedy vy plánujete spojazdniť optiku aby som zbytočne neuzatváral zmluvu so starou spoločnosťou na mikrovlnný internet. Ďakujem za odpoveď a prajem pekný deň.  

 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

3 odpovede na túto otázku

  • 1

Dobrý deň,

pre lokalitu Jablonec vidím termín dokončenia výstavby 28.02.2021.

Poprosím o doplnenie popisného čísla (môžete hoci do súkromnej správy), nech preverím priamo Vašu adresu,

odpoveď sa páči : 1 osobe

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0
 

Dobrý deň,

pre lokalitu Jablonec vidím termín dokončenia výstavby 28.02.2021.

Poprosím o doplnenie popisného čísla (môžete hoci do súkromnej správy), nech preverím priamo Vašu adresu,

Veľmi pekne ďakujem za informáciu . Poslal som vám aj súkromnú správu s popisnym číslom . 

Ešte raz ďakujem.

Ivo

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Aj takto chcem poďakovať Mirkovi za informáciu a ak niekto z našej dediny bude riešiť rovnakú otázku tu je odpoveď  za ktorú ĎAKUJEM.

 Ivo

Dobrý deň,

ďakujem za doplnenie popisného čísla.

Pre Vašu adresu taktiež platí termín dokončenia výstavby 28.02.2021.

Čo sa týka reálnej dostupnosti, býva zhruba do 100 dní od ukončenia výstavby.

Väčšinou to býva skôr, ale je to individuálne. Myslím si, že niekedy v marci by mohlo dôjsť k pripojeniu.

Pekný deň. 

odpoveď sa páči : 1 osobe

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

Vytvor si účet alebo sa prihlás, ak chceš komentovať

Musíš byť členom, aby si mohol pridať komentár

Vytvoriť účet

Zaregistrujte si nový účet v našej komunite. Je to ľahké!


Registrácia nového účtu

Prihlásiť sa

Máš už účet? Prihlás sa tu.


Prihlásiť sa teraz

sidebar
  • Podobný obsah

    • Od Martenzistor
      Dobry den,
      mam v poslednej dobe nasledujuci problem s ktorym si nevie poradit ani operator (telekom). Mam od telekomu optiku XL, dali mi wifi router Huawei HG8145V5. Stiahol som si aplikaciu, zmeral rychlost, je v pohode 450MB download, ping max 4ms a upload cez 30. Vsetko sa to javi ako super hodnoty, problem je ten, ze ked sa prihlasujem na VPN do prace, vsetko je zrazu brutalne pomale, programy v ktorych pracujem , je tam ako keby oneskorenie, ked kliknem tak to reaguje po 10 sekundach. KAzdemu z prace vsetko funguje ako ma, iba ja mam ten problem, nasi IT technici povedali ze z ich strany je vsetko v poriadku a chyba je u mojho operatora, ze oni zaznamenali ping 200-300 a obcas vyskoci aj na 2000ms. Ja, ked si to meriam cez appku (Speedtest) a cez kabel, ako som uz spominal, hodnoty su ukazkove...a teraz som skusil spravit hotspot cez mobil (4g siet telekom) a vsetko funguje pekne plynulo a to mam podstatne mensiu rychlost a vacsi ping a nejdem cez kabel. V com si myslite ze moze byt problem? Telekom sa tvari ze on chybu nema, vystriedal som uz troch alebo styroch technikov. JEdine co mi napada je wifi router? Technik mi povedal ze som na verejnej sieti, ze je to v poriadku, ze vraj problemy su s neverejnou sietou, netusim co to znamena ale ak som nastaveny OK tak potom chyba musi byt inde. Taktiez IP adresa sa javi normalne, ze tam s IP adresou by tiez vsetko malo byt v poriadku. Odporucil mi restart routera - toto chcem brat ako poslednu moznost kedze mam prepojenych XY zariadeni, nemam cas to teraz vsetko nastavovat znova....ono raz to ide uplne v pohode, inokedy su vyssie spominane problemy. V pozadi mi nebezi nic, ziadna telka, radio, ciste len PC. Za odpovede a nejake riesenia Vam vopred dakujem.
    • Od Ondrej357
      Dobrý deň. Chcel by som sa spýtať prečo, keď som pripojený cez wi-fi na notebouku a sťahujem napr. film tak mi napr. manželka stiahne všetok internet zapnutím setoboxu.
      Obrázky pri zapnutom setoboxe a pri vypnutom v prílohe. Internet a TV mam od telekoku.


    • Od michal.adamek
      Pekný deň prajem
      chcem sa opýtať v akom stave je realizácia optiky v Žiline-Bánovej
      v predošlých vláknach (21804 a 21866 - https://forum.telekom.sk/topic/21804/ https://forum.telekom.sk/topic/21866/
      @Mirkospomína, že optika sa už buduje a realizácia je nad 100 dní... už prešlo viac a stále nevidno, že by sa niekde aspoň zakoplo, tak sa chcem opýtať na stav...
      vďaka
      M. Adámek
    • Od Ondrej357
      Dobrý deň.
      Chcel by som sa spýtať prečo, keď som pripojený cez wi-fi na notebouku a sťahujem napr. film tak mi napr. manželka stiahne všetok internet zapnutím setoboxu.
      Internet a TV mam od telekoku.
    • Od roman789
      Dobry den,
      v nasej budove na Panonskej ceste 4 v Bratislave mame optiku pomocou technologie ActiveEthernet, co nas obmedzuje na max 100mbps (pri programe XL za 25eur, kde je inak 600mbps). Chcem sa opytat, ci je vobec nejaka moznost vymenit AE za technologiu, ktora by umoznila vyuzit plne rychlosti (GPON predpokladam). Co by to obnasalo, ako to pripadne riesit? Dakujem
    • Od sandra29031987
      Tak toto je pre mňa nonsens. Aby som viac ako mesiac nemohla dostať k internetu a k televízií, ktoré mám zaplatené, ale chcela som ich preklopiť na inú adresu. Žiaľ politika telekomu je taká, že nepojde na nižšiu službu z vyššej aj napriek tomu, že ich technik je drbnutý a nenapísal hneď pri prvej obhliadke, že zriadenie nie je možné z technických dovodov. Takže si pekne platím mesačné faktúry za internet a televíziu, ktorá nejde, lebo nie je pripojená plus nehovorím o tom, koľko platím za faktúru za mobil, keďže všetky dáta, či už telka, internet na dvoch počítačoch, keďže ja mám homeoffice a syn dištančne školu stoja každý deň 3 eurá, aby išli plnou rýchlosťou. **piip** na to, že mám u Vás niekoĺko paušálov a ešte jeden internet a televúziu ale na inej adreses. Kľudne by ste ma nechali zaplatiť zmluvnú pokutu, lebo vy nie ste schopný prejsť na WDSL z optiky, aj keď WDSl tu je a optika nie. Neviete si predstaviť koľko deko vynechalo hodín, lebo nám nestíhali dáta, alebo to vypadávalo, plus ja tiež nemožem normálne robiť.  A keď potrebujem niečo tlačiť a úrepnem sa na tlačiareň tak sa mi všetko odpojí. takže Vážený telekom, toto je absurdné, čo predvádzate a doteraz nemám stále ani net ani telku. Velice pekne Vám ďakujem za Váš proklientský prístup.