Otázka

  • 0

Dobrý deň,

 mala by som jednu otázku, ako treba deaktivovať službu HBO GO v mobile? Ďakujem za odpovede.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

2 odpovede na túto otázku

  • 0

Zavolaj na linku 0800 123 456 zabezpečia Ti zrušenie.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

Vytvor si účet alebo sa prihlás, ak chceš komentovať

Musíš byť členom, aby si mohol pridať komentár

Vytvoriť účet

Zaregistrujte si nový účet v našej komunite. Je to ľahké!


Registrácia nového účtu

Prihlásiť sa

Máš už účet? Prihlás sa tu.


Prihlásiť sa teraz

sidebar
  • Podobný obsah

    • Od Kubo_sp
      Dobrý deň, 
       
      chcem sa spýtať je naplánované alebo respektíve dá sa počítať do budúcnosti s optickým internetom v Obci Krušinec?
       
      Nakoľko vidím že v poniektorých obciach pri Medzilaborciach sa vo veľkom ťahajú trúbky na optiku a v Krušinci nie.
       
      a pritom sme 2 km od mesta Stropkov.
       
      je potrebné podať nejakú oficiálnu žiadosť alebo telefón to robí podľa vlastného uváženia. 
       
      dakujem za odpoved. 
    • Od Martintkr
      Dobry den, 
      chcel by som prejst z VDSL na optiku. Nemam v tom vsak celkom jasno. Pri objednavani som vsak nikde nenasiel, ze ake ONT dostanem. Je mozne, ze meno a heslo si zadavam priamo do ONT a vystup z neho si zapojim priamo do siete? Alebo je nutne medzi ne zaradit nejaky router alebo wifi, na ktorom si nastavim PPPoE a tam si musim zadat meno a heslo a az ten mi bude priradovat IP adresy? 
      Doteraz som to mal riesene na VDSL cez modem Asus, kde bola vypnuta wifi a mal som tam 4 plnohodnotne porty z internetom. 
      Dakujem!
    • Od radosaurus
      Zdravím, mám Magio tv M a Magio internet L.
      Ale chcel by som zrušiť Magio TV z dôvodu že televíziu uz nepotrebujem a nevyužívam. ale internet si chcem nechat. dá sa služba zrušit bez pokuty ? a ako potom postupovat ?
    • Od janciv99
      zdravim chcel by som sa opytat na jednu vec....kolko krat zavolam niekomu alebo niekto zavola mne tak po minute dvoch stratim spojenie a ten dotycny dotycna ma nepocuje....vlastnim samsung galaxy s20 a teraz neviem kde je problem...signal mi ukazuje na polovicu ......byvam v okr Michalovce ak bysa niekto stretol s podobnym problemom .....lebo ja neviem ci je problem signalom alebo je to telefonom.....dakujem
    • Od nemcok.martin
      Dobry den,
      chcel by som sa informovat kedy bude dostupna optika na Zahradnej ulici, Chorvatsky Grob. Minuly tyzden prebiehali vykopove prace. Ako dlho cely proces prebieha?
      Dakujem
      M
    • Od Mi123456
      Už dva dni sa nemôžem dostať k vyjadreniu k existencii sieti , ktoré bolo vydané pod referenčným číslom 6612102330, pravdepodobne  som to zaplatil 2x, dostávam nezmyselné pokyny a už mám 4 uživatelské hesla..  Potvrdenie súrne potrebujem, prostredníctvom internetovej aplikácie vraj to stiahnem v záložke Vyzdvihnutie vyjadrenia - nieje to tam. Miroslav .
      miroslavsumsky@gmail.com