Otázka

  • 0

Zdravim, moze mi niekto poradit co treba nastavit na smerovaci aby som sa mohol pripojit do firmy cez firemnu VPN. Pouzivam vlastny smerovac TP Link Archer C7 pripojeny standardne cez PPPoE do siete Telekom cez optiku, no pri pokuse sa prihladit na firemnu VPN z vnutornej siete z notebooku ma tam nepripoji. Firemna VPN pouziva PPTP.

Akonahle pouzijem gsm data a zdielanu WIFI na telefone, tak z notebooku nieje problem sa tam pripojit.

Dakujem.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

4 odpovede na túto otázku

  • 0
 

Ahoj, na pripojenie k VPN ktora bezi u tvojho zamestnavatela netreba nic nastavovat. Jedine co treba je mat pripojenie k internetu, dokonca ani verejnu IP netreba. Vsetko nastavenie musi zriadit tvoj zamestnavatel. Nemas nahodou na Archeri nastaveny nejaky firewall alebo nieco co ti blokuje pripojenie sa k inej sieti? Skus sa pripojit priamo z ONT ktore mas od telekomu, nepripajaj sa cez TPlink...

Ziadny firewal na Archeri ten je v standardnom nastaveni jedine co som zmenil bolo bolo pripojenie do inetu z dynamickej IP na to co som pisal podla poziadavky Telekomu. Pouzival som ho u ineho providera a firemna VPN fungovala. Na telekomacke ONT nemam pristup nemienjm platit za nieco co tam musi byt koli optike.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Pridal (editované)

 

Zdravim, moze mi niekto poradit co treba nastavit na smerovaci aby som sa mohol pripojit do firmy cez firemnu VPN. Pouzivam vlastny smerovac TP Link Archer C7 pripojeny standardne cez PPPoE do siete Telekom cez optiku, no pri pokuse sa prihladit na firemnu VPN z vnutornej siete z notebooku ma tam nepripoji. Firemna VPN pouziva PPTP.

Akonahle pouzijem gsm data a zdielanu WIFI na telefone, tak z notebooku nieje problem sa tam pripojit.

Dakujem.

Ahoj, na pripojenie k VPN ktora bezi u tvojho zamestnavatela netreba nic nastavovat. Jedine co treba je mat pripojenie k internetu, dokonca ani verejnu IP netreba. Vsetko nastavenie musi zriadit tvoj zamestnavatel. Nemas nahodou na Archeri nastaveny nejaky firewall alebo nieco co ti blokuje pripojenie sa k inej sieti? Skus sa pripojit priamo z ONT ktore mas od telekomu, nepripajaj sa cez TPlink...

Editoval/-a Filipo21

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

pptp ? uff komplexita 2 na 56tu.

l2tp alebo ipsec odkáž ITčku ak nechcú kešovať bitcoiny hackerom

odpoveď sa páči : 1 osobe

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Pridal (editované)

 

pptp ? uff komplexita 2 na 56tu.

l2tp alebo ipsec odkáž ITčku ak nechcú kešovať bitcoiny hackerom

Rozumiem Tvojej potrebe sa vyjadrit, no fakt my to nepomohlo ale aj tak dakujem.

Editoval/-a milhos

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

Vytvor si účet alebo sa prihlás, ak chceš komentovať

Musíš byť členom, aby si mohol pridať komentár

Vytvoriť účet

Zaregistrujte si nový účet v našej komunite. Je to ľahké!


Registrácia nového účtu

Prihlásiť sa

Máš už účet? Prihlás sa tu.


Prihlásiť sa teraz

sidebar
  • Podobný obsah

    • Od Martenzistor
      Dobry den,
      mam v poslednej dobe nasledujuci problem s ktorym si nevie poradit ani operator (telekom). Mam od telekomu optiku XL, dali mi wifi router Huawei HG8145V5. Stiahol som si aplikaciu, zmeral rychlost, je v pohode 450MB download, ping max 4ms a upload cez 30. Vsetko sa to javi ako super hodnoty, problem je ten, ze ked sa prihlasujem na VPN do prace, vsetko je zrazu brutalne pomale, programy v ktorych pracujem , je tam ako keby oneskorenie, ked kliknem tak to reaguje po 10 sekundach. KAzdemu z prace vsetko funguje ako ma, iba ja mam ten problem, nasi IT technici povedali ze z ich strany je vsetko v poriadku a chyba je u mojho operatora, ze oni zaznamenali ping 200-300 a obcas vyskoci aj na 2000ms. Ja, ked si to meriam cez appku (Speedtest) a cez kabel, ako som uz spominal, hodnoty su ukazkove...a teraz som skusil spravit hotspot cez mobil (4g siet telekom) a vsetko funguje pekne plynulo a to mam podstatne mensiu rychlost a vacsi ping a nejdem cez kabel. V com si myslite ze moze byt problem? Telekom sa tvari ze on chybu nema, vystriedal som uz troch alebo styroch technikov. JEdine co mi napada je wifi router? Technik mi povedal ze som na verejnej sieti, ze je to v poriadku, ze vraj problemy su s neverejnou sietou, netusim co to znamena ale ak som nastaveny OK tak potom chyba musi byt inde. Taktiez IP adresa sa javi normalne, ze tam s IP adresou by tiez vsetko malo byt v poriadku. Odporucil mi restart routera - toto chcem brat ako poslednu moznost kedze mam prepojenych XY zariadeni, nemam cas to teraz vsetko nastavovat znova....ono raz to ide uplne v pohode, inokedy su vyssie spominane problemy. V pozadi mi nebezi nic, ziadna telka, radio, ciste len PC. Za odpovede a nejake riesenia Vam vopred dakujem.
    • Od Ondrej357
      Dobrý deň. Chcel by som sa spýtať prečo, keď som pripojený cez wi-fi na notebouku a sťahujem napr. film tak mi napr. manželka stiahne všetok internet zapnutím setoboxu.
      Obrázky pri zapnutom setoboxe a pri vypnutom v prílohe. Internet a TV mam od telekoku.


    • Od michal.adamek
      Pekný deň prajem
      chcem sa opýtať v akom stave je realizácia optiky v Žiline-Bánovej
      v predošlých vláknach (21804 a 21866 - https://forum.telekom.sk/topic/21804/ https://forum.telekom.sk/topic/21866/
      @Mirkospomína, že optika sa už buduje a realizácia je nad 100 dní... už prešlo viac a stále nevidno, že by sa niekde aspoň zakoplo, tak sa chcem opýtať na stav...
      vďaka
      M. Adámek
    • Od Ondrej357
      Dobrý deň.
      Chcel by som sa spýtať prečo, keď som pripojený cez wi-fi na notebouku a sťahujem napr. film tak mi napr. manželka stiahne všetok internet zapnutím setoboxu.
      Internet a TV mam od telekoku.
    • Od roman789
      Dobry den,
      v nasej budove na Panonskej ceste 4 v Bratislave mame optiku pomocou technologie ActiveEthernet, co nas obmedzuje na max 100mbps (pri programe XL za 25eur, kde je inak 600mbps). Chcem sa opytat, ci je vobec nejaka moznost vymenit AE za technologiu, ktora by umoznila vyuzit plne rychlosti (GPON predpokladam). Co by to obnasalo, ako to pripadne riesit? Dakujem
    • Od sandra29031987
      Tak toto je pre mňa nonsens. Aby som viac ako mesiac nemohla dostať k internetu a k televízií, ktoré mám zaplatené, ale chcela som ich preklopiť na inú adresu. Žiaľ politika telekomu je taká, že nepojde na nižšiu službu z vyššej aj napriek tomu, že ich technik je drbnutý a nenapísal hneď pri prvej obhliadke, že zriadenie nie je možné z technických dovodov. Takže si pekne platím mesačné faktúry za internet a televíziu, ktorá nejde, lebo nie je pripojená plus nehovorím o tom, koľko platím za faktúru za mobil, keďže všetky dáta, či už telka, internet na dvoch počítačoch, keďže ja mám homeoffice a syn dištančne školu stoja každý deň 3 eurá, aby išli plnou rýchlosťou. **piip** na to, že mám u Vás niekoĺko paušálov a ešte jeden internet a televúziu ale na inej adreses. Kľudne by ste ma nechali zaplatiť zmluvnú pokutu, lebo vy nie ste schopný prejsť na WDSL z optiky, aj keď WDSl tu je a optika nie. Neviete si predstaviť koľko deko vynechalo hodín, lebo nám nestíhali dáta, alebo to vypadávalo, plus ja tiež nemožem normálne robiť.  A keď potrebujem niečo tlačiť a úrepnem sa na tlačiareň tak sa mi všetko odpojí. takže Vážený telekom, toto je absurdné, čo predvádzate a doteraz nemám stále ani net ani telku. Velice pekne Vám ďakujem za Váš proklientský prístup.