Nove zariadenie k uz existujucemu pausalu

Otázka

  • 0

Dobry den, kontaktovala som Telekom ohladom pripojenia mobilneho zariadenia k uz existujucemu pausalu online. Nakolko mi koncila platnost niekedy v septembri, volali mi s novou ponukou. Tu som isla osobne vybavit, vyhovovali mi nove T pausaly - namiesto staremu ANO,  tak som si ho dala s tym ze som vedela ze si urcite budem chciet zobrat nove zariadenie od apple ked vyjde ci to bude mozne. Povedali ze ano, bez toho ze treba pausal platit 3 mesiace co som sa dozvedela az v novembri. Je koniec roka a prisla mi moznost objednat si novy mobil ktory naskladnili, avsak volali mi z telekomu pre storno, nakolko k mojmu pausalu nevidia moznost brat si nove zariadenie. Jedine zobrat novy pausal dokladovat ho a zmenit cislo. Toto je pre mna uplne nevhodne nakolko som si tym ze som v magente potvrdila 24mes viazanost a nove cislo nechcem. Mam to teda chapat tak ze aj ked 3 mesiace uz presli, oficialne to bude az v januari a budem si moct zobrat mobil? Pani s ktorou som volala navyse povedala ze sa to da az po 6 mesiacoch a len niekedy po 3. Ja som kvoli tomu moj stary telefon predala a fungujem na nahradnom ktory je naozaj len nahradny a nevie splnat vsetko co k praci vyzadujem. Co mam teda robit? Alebo som sa nechala oklamat?

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

3 odpovede na túto otázku

  • 1

Ja som si preniesol číslo do Telekomu bez zariadenia a následne som sa informoval na zákazníckej linke či si môžem dodatočne zobrať zariadenie. Povedali mi že približne za 3-4 mesiace (už si presne nepamätám) ich systém pustí dokúpiť si zariadnie. Cez kontaktný formulár mi dokonca upresnili aj presný dátum kedy by to malo ísť. Musel som si zariadenie kúpiť na predajni, pretože eshop stále vypisoval že nemám nárok. 
Na predajni mi vytvorili objednávku a nebol s tým žiaden problém. 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

ono na pobočke, ti z pravidla povedia, že môžeš viac ako reálne môžeš, nakoľko tam rozhovory nie sú nijak zaznamenávané a tí predajcovia sú platený za predaj. tak sa snažia predávať čo to dá.  v prípade, že by si sa ohradzovala proti tomu predajcovi je to slovo proti slovu. informácie nikdy neber z predajne, tie získaj na infolinke, na internete a podobne, pretože tie konverzácie sú zaznamenávané a tam si nemôžu dovoliť prikrášľovať. úplne najlepšia komunikácia je mailom, ktorá mne osobne neskutočne chýba.  a potom už z hotovou informáciou ísť prípadne riešiť na pobočku. 

technicky vzaté,na otázku ak sa teraz zaviažem, budem si môcť zobrať iphone keĎ bude na pualšál, je odpoveď áno, lebo nie je definovaný čas. po tých circa 4roch mesiacoch od podpisu, keĎ bude iphone si ho zobrať môžeš. .. na predajni toto môžu, na infolinke, by ich neskutočne za toto do..... 
len že prečo sa to deje. 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Dakujem za info, zbehnem tam po novom roku a uvidim ako sa to vyriesi. Snad nebudem musiet cakat do februara :(

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
Hosť
Táto téma je teraz uzamknutá pre ďalšie odpovede.

sidebar
  • Podobný obsah

    • Od Peterkovik
      Chcel som si predlžiť mobilný paušal, ako dôchodcovi mi stačil ten základný stál 7 eur. Na moju žiadosť, aby mi ho predlžili bola odpoved, že taký už nie je.
      Môžem si kúpiť niečo podobné za 8 eur. Cez telefon som povedal svoje áno, a operátor mi povedal, že všetko môžem vybaviť cez apku. Zistil som, že takú apku nemám, lebo mám "starý" model telefonu. Po pár dnoch prišlo upozornenie: objednávka nie je ukončená. Chcem povedať, že zaviazanosť, paušály, nové balíčky a apky je hra za ktoru je len tzv. menej viditeľné zvyšovanie cien. Chcem upozorniť aj na to, že Telekom nemá žiadnu ponuku pre dôchodcov, ktorá by zohladnovala ich špecifické potreby a finančné možnosti, ako aj fakt, že mnohí boli zákazníkmi Telekomu dlhé desaťročia.
      V mojom prípade mi bohate stačil 7 eurový paušál, ktorý som aj tak z 80 % nečerpal /vrátane dát, ktoré som vrátil skoro celé a nemohol som ich darovať nikomu z rodiny, lebo na to nemám telefon na ktorý sa musí stiahnuť nejaká "apka/".M yslím si, že takých dôchodcov ako ja sú desaťtisícky. Kontakt potrebujú deti, aby vedeli či sme v poriadku. Vačšina mojich priatelov a zným je už na druhom svete, tam sa cez telekom volať nedá. Mám príbuznú vo Francúzsku, tiež dôchodkynu, ktorá má telefon aj internet zadarmo! Francúzko je totiž na rozdiel od oligodeformokracie v SR sociálny štát.
    • Od em.zet
      Dobrý deň, skončila mi viazanosť a momentálne nechcem predlžovať paušál (nevyhovuje mi terajšia ponuka zariadení), až niekedy koncom roka. Môžem teda z paušálu prejsť na predplatenku a potom späť na paušál? nechcem platiť zbytočne 25€ mesačne, keď paušál teraz nevyužívam.
      ďakujem
    • Od tarcsita
      Dobry, budete mat v ponuke aj ine televizory ako Philips 65PUS8545/12, nakolko mi to nevyhoveje kvoli velkosti, dakujem za odpoved.
    • Od Lucka
      Chcete nový telefón, ktorý je výkonný, spĺňa vaše kritériá, no doteraz ste sa museli uskromniť s nižšími variantami smartfónov kvôli cene? Kúpte si nový Samsung Galaxy S21 5G teraz a môžete odpredať svoj starý telefón s 300 € bonusom navyše k jeho výkupnej cene. Znamená to, že spolu môžete ušetriť až 630 €. 
      POSTUP pre výhodný nákup:
               Páči sa vám táto ponuka? Vybrať si môžete z telefónov na našom webe tu. Stále platí, že ak nakúpite cez náš Telekom web, odmeníme vás sumou až do výšky 20 eur vo forme online zľavy.            Na stránke www.novysamsung.sk zaregistrujte svoje staré zariadenie, ktoré chcete odpredať a vyplňte informácie o jeho stave.           Po tom, ako kúpite v Telekome svoj nový telefón Samsung a už ho budete mať doma, zaregistrujte ho prosím na webe www.novysamsung.sk (budete potrebovať vypísať: model zariadenia, IMEI číslo nového zariadenia, dátum kúpy, predajňu, kde sa nákup realizoval a doklad o kúpe – v Telekome vám príde doklad priamo v nasledujúcej faktúre, alebo môžete odoslať dodatok k existujúcej zmluve, na základe ktorého ste si telefón kúpili). Tieto údaje vyplňte najneskôr do 7.4.2021.           Zvýhodnená výkupná cena za staré zariadenie vám bude vyplatená bankovým prevodom na váš účet po validácii stavu starého zariadenia a zaregistrovaných údajoch o novom modeli série Samsung Galaxy S21 5G. Kompletné informácie a takisto zoznam modelov na výkup nájdete na stránke Samsungu.
       
      Podeľte sa s nami, ak chcete aj vy uplatniť tento super bonus! POZOR, akcia na výhodnú kúpu v Telekome  platí do konca marca 2021.
       

    • Od basa4567
      Dobrý deň, z dôvodu sťahovania by som rada posunula služby telekomu (magio televízia L, magio internet L), viazanosť je tam do 07/2022 mesačná splátka je 27,14€ súčasťou sú obe krabičky (wifi aj na tv), ak by to niekomu pomohlo radšej to prepíšem na novú osobu ako by som to rušila.
      v prípade záujmu píšte sms 0944256597 
      Ďakujem
    • Od bajankova002
      Dobry den, po akom dlhom case od zobratia zariadenia na pausal by som si mohla zobrat dalsie? Orange to ma pokial viem po polroku, tak sa informujem. Dakujem