Nove zariadenie k uz existujucemu pausalu

Otázka

  • 0

Dobry den, kontaktovala som Telekom ohladom pripojenia mobilneho zariadenia k uz existujucemu pausalu online. Nakolko mi koncila platnost niekedy v septembri, volali mi s novou ponukou. Tu som isla osobne vybavit, vyhovovali mi nove T pausaly - namiesto staremu ANO,  tak som si ho dala s tym ze som vedela ze si urcite budem chciet zobrat nove zariadenie od apple ked vyjde ci to bude mozne. Povedali ze ano, bez toho ze treba pausal platit 3 mesiace co som sa dozvedela az v novembri. Je koniec roka a prisla mi moznost objednat si novy mobil ktory naskladnili, avsak volali mi z telekomu pre storno, nakolko k mojmu pausalu nevidia moznost brat si nove zariadenie. Jedine zobrat novy pausal dokladovat ho a zmenit cislo. Toto je pre mna uplne nevhodne nakolko som si tym ze som v magente potvrdila 24mes viazanost a nove cislo nechcem. Mam to teda chapat tak ze aj ked 3 mesiace uz presli, oficialne to bude az v januari a budem si moct zobrat mobil? Pani s ktorou som volala navyse povedala ze sa to da az po 6 mesiacoch a len niekedy po 3. Ja som kvoli tomu moj stary telefon predala a fungujem na nahradnom ktory je naozaj len nahradny a nevie splnat vsetko co k praci vyzadujem. Co mam teda robit? Alebo som sa nechala oklamat?

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

3 odpovede na túto otázku

  • 1

Ja som si preniesol číslo do Telekomu bez zariadenia a následne som sa informoval na zákazníckej linke či si môžem dodatočne zobrať zariadenie. Povedali mi že približne za 3-4 mesiace (už si presne nepamätám) ich systém pustí dokúpiť si zariadnie. Cez kontaktný formulár mi dokonca upresnili aj presný dátum kedy by to malo ísť. Musel som si zariadenie kúpiť na predajni, pretože eshop stále vypisoval že nemám nárok. 
Na predajni mi vytvorili objednávku a nebol s tým žiaden problém. 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

ono na pobočke, ti z pravidla povedia, že môžeš viac ako reálne môžeš, nakoľko tam rozhovory nie sú nijak zaznamenávané a tí predajcovia sú platený za predaj. tak sa snažia predávať čo to dá.  v prípade, že by si sa ohradzovala proti tomu predajcovi je to slovo proti slovu. informácie nikdy neber z predajne, tie získaj na infolinke, na internete a podobne, pretože tie konverzácie sú zaznamenávané a tam si nemôžu dovoliť prikrášľovať. úplne najlepšia komunikácia je mailom, ktorá mne osobne neskutočne chýba.  a potom už z hotovou informáciou ísť prípadne riešiť na pobočku. 

technicky vzaté,na otázku ak sa teraz zaviažem, budem si môcť zobrať iphone keĎ bude na pualšál, je odpoveď áno, lebo nie je definovaný čas. po tých circa 4roch mesiacoch od podpisu, keĎ bude iphone si ho zobrať môžeš. .. na predajni toto môžu, na infolinke, by ich neskutočne za toto do..... 
len že prečo sa to deje. 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Dakujem za info, zbehnem tam po novom roku a uvidim ako sa to vyriesi. Snad nebudem musiet cakat do februara :(

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
Hosť
Táto téma je teraz uzamknutá pre ďalšie odpovede.

sidebar
  • Podobný obsah

    • Od simon0000
      Bude mi končiť paušál Ano S  s dodatkovou službou nekonečné SMS ,da sa paušál predlžiť  na ďalšie dva roky?
      Za súčasných plat. podmienok?
    • Od gabriel14
      Dobrý deň včera som mam ponuku na zmenu paušálu,k číslu 0911403600 tak som si to zmenil,, prosím od kedy to bude platné,, a prosim vedeli by ste mi pozrieť či už mám ponuku k paušálu na mobilný telefón?
    • Od Mino9233
      Ahojte budúci týždeň mi konci paušál co mam dva roky a ešte mi nikto nevolal, inokedy to už v lete volali a teraz nič akože ja im neviem volať kvôli tomu že mi končí viazanosť. Lebo pred 2 rokmi mi dali takú super zľavu na mobil  že som bol nesmierne spokojný. 
    • Od gandamwing
      Podal som si žiadosť na zmenu programu na mOjej SIM ke od telekomu.Upgradoval som ho z bez zavazkov na TIdeal 32 bez zariadenia.Žiadosť spísaná odoslana.Čakám na telefonát od telekomu na overenie objednávky.Dnes mi volali a už to bola taká známa formalita až na to , že chcú odomna zábezpeku 50€ v rámci prvej akontácii pri styku s kuriérom.No čo ste sa vy zbláznili ? Tak ja si beriem Paušál de Facto forma pôžičky od Vás a ešte Vám mám zato platiť peniazmi.Kde sme ? Ponúkate paušáli nie finačneprodukty.Sa zobuďte.5 rokov mám u Vás mágio internet a som  Vám azda  dlžný niečo ? 5 rokov Vám vyplácal faktury ako vzorový klient a vy chcete odomna 50€ ako zábezpeku proti neplateniu faktúr ?? Normálne ste mi rozum pretočili !
    • Od Rorodede1
      Dobrý deň, chcem sa spýtať mám u vás už dlhé roky paušál HappyXL + magio internet XL , chcel by som sa spýtať ktorý paušál by ste mi doporučili z tých nových aby bol čo naviac podobný k tomuto čo mám, magio internet chcem mať naďalej
    • Od l.lukacovic17
      Dobrý deň, chcel by som sa spýtať od augusta 2020 mám paušál T DATA 25 a ešte mám 9 mesiacov viazanosti ale bez mobilného zariadenia. Koľko by mohla byt ta zmluvná pokuta keby chcem zrušiť viazanosť? Pretože paušál mi nevyhovuje a neni som snim spokojný. Ďakujem za všetky odpovede