Pomalý a často vypadávaný optický internet

Otázka

  • 0

Dobrý deň, neviem si už pomôcť ohľadom optického internetu, platím si každý mesiac ako sa má, avšak platím si za magio internet L, ktorý ani nefunguje, neustále vypadáva, nedá sa naň pripojiť  a nedosahuje takú rýchlosť akú by mal mať, posielam aj link na speedtest. Chcem sa opýtať či je toto úplne v poriadku, kedže je to optický internet tak by mal byť omnoho lepší a výkonnejší. Keď nám to prišiel technik skontrolovať , vymenil router a povedal, že je všetko úplne v poriadku, že internet ide ako má... pritom ping neustále 150, download 10-20 mbps/s. Prosím o pomoc.

https://www.speedtest.net/result/10665987679

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

2 odpovede na túto otázku

  • 0

Takže optika L, teda rýchlosť 250/25 je tak? 

https://www.telekom.sk/wiki/internet/pomala-rychlost

poruchová rýchlosť ako si sám telekom uvádza je 120/12

ty si nameral 14/15. to je porucha. reštartuj rooter, napoj sa káblom, meraj cez kábel a cez appku nech vylúčime iné vplyvy. ak budeš mať rýchlosť pod 120/12 volaj 0800 123 777 a nahlás poruchu. 

čo sa pingu týka, nie si jediný, posledné cca 3 tri týždne sú s tým problémy, niektorým pomohlo volanie na poruchy, niektorým nie, ale telekom vie, že tento problém existuje. 

áno meriaš o pol siedmej večer, kedy je sieť najviac vyťažená a telekom negarantuje že tú rýchlosť 250/25 budeš mať. v najviac vyťaženom case ako si meral je okolo 180/18 normál.  vzhľadom na to, že všetko je doma a všetko v tomto čase vysí na internete, (corona, lockdown, sviatky večer) ale ak si meral správne, čo si ešte raz over, tak je porucha. 

 

 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Jedine čo ostáva je zavolať na zákaznicku linku a opísať im problém.Ak vás odkážu na technickú podporu tak zavolajte ešte aj im.Ale ak by sa Vás snažili odbiť že problém na ich strane nie je tak sa nenehajte a priamo do telefonu im povedzte že ak vám to nenapravia odmietnete zaplatiť plnú uhradu za internet a zároveň podajte písomnú sťažnosť

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
Hosť
Táto téma je teraz uzamknutá pre ďalšie odpovede.

sidebar
  • Podobný obsah

    • Od Miriamka2
      Dobrý deň, 
      Rada by som mala: rychlejsi internet - 1000/200 Mb/s.  Avšak router, ktorý aktuálne mám doma má ovela nižšiu rýchlosť (priepustnosť). 
      Má význam teda význam si objednávať takýto internet? Alebo radšej zabezpečiť iný router? 
      Dakujem.
    • Od Tobias234
      Dobry den mam problem s internetom konkretne magio internet vzduchom posledny tyzden internet je strasne pomaly na speedteste mam max 0.5mbps download a upload,videa musim pozerat v najhorsej kvalite aj twitch streamy, skusam stale aj restartovat router ,data nemam precerpane prosim o riesenie.
    • Od Patrik717
      Zdravím chcel by som sa opýtať na optiku v Malinove. Kedy bude zriadena? Priadne ci uz tam je? Jedna sa o cast Tri vody IV. Podľa rozhodnutia (https://www.mostpribratislave.sk/data/advertisement/mostpribratislave/156570/53614_malinovo_vv_rozhodnutie_o_umiestneni_stavby_ins_ftth.pdf) sa maju alebo boli vybudovane aj na parcelach danej lokality. Viete mi dat viac info, pripadne kedy to bude zrealizovane? Vela majitelov tam hlada spolahliveho operatora aj s internetom+televizia. 
    • Od milovas
      Rad by som vedel ci je mozne niekde v menu modenu Sercomm Speedport+ zistit maximalnu rychlost linky. Nemam na mysli aktualnu rychlost spojenia, ale teoreticku maximalnu rychlost linky.
    • Od JFK888
      Prvý mesiac po spustení (zakúpený balík Optik NET Ideál 350/70 Mb/s) som bol maximálne spokojný. Internet išiel na 100%. Žiaľ aktuálne (cca 2 mesiac) sa mi začína internet na PC zasekávať  - opakovane prerušovanie obrazu - načitávanie...  Pri kontrole mi ukazuje prenos - stav: 43,0 Mb/s - 58 Mb/s, pričom Optik NET Ideál  má uvedené 350/70 Mb/s. 
      ČO S TÝM?
      Ďakujem za relevantnú radu, pomoc.
    • Od Filip1758
      Dobrý deň prosím vás mám optiku z mesiac (Dunajská Lužná)ale islo to asi týždeň a po zmene routra od telekomu (lajicky z bieleho na čierny vysokorýchlostny)nastali problémy. Výpadky internetu a nasledne aj magio go vypadne ma problémy sa nahodit potom wifi ide aplikácia uz nie.. mám pocit ze som dostal nieco nove co sa doladuje? Zmena DNS servera z 0.0.0.0 na 8.8.8.8 pomohla na chvíľu... No od 12:00 internet vypadol nahodil sa ale Magio Go aplikácia nejde.