Pomalý a často vypadávaný optický internet

Otázka

  • 0

Dobrý deň, neviem si už pomôcť ohľadom optického internetu, platím si každý mesiac ako sa má, avšak platím si za magio internet L, ktorý ani nefunguje, neustále vypadáva, nedá sa naň pripojiť  a nedosahuje takú rýchlosť akú by mal mať, posielam aj link na speedtest. Chcem sa opýtať či je toto úplne v poriadku, kedže je to optický internet tak by mal byť omnoho lepší a výkonnejší. Keď nám to prišiel technik skontrolovať , vymenil router a povedal, že je všetko úplne v poriadku, že internet ide ako má... pritom ping neustále 150, download 10-20 mbps/s. Prosím o pomoc.

https://www.speedtest.net/result/10665987679

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

2 odpovede na túto otázku

  • 0

Takže optika L, teda rýchlosť 250/25 je tak? 

https://www.telekom.sk/wiki/internet/pomala-rychlost

poruchová rýchlosť ako si sám telekom uvádza je 120/12

ty si nameral 14/15. to je porucha. reštartuj rooter, napoj sa káblom, meraj cez kábel a cez appku nech vylúčime iné vplyvy. ak budeš mať rýchlosť pod 120/12 volaj 0800 123 777 a nahlás poruchu. 

čo sa pingu týka, nie si jediný, posledné cca 3 tri týždne sú s tým problémy, niektorým pomohlo volanie na poruchy, niektorým nie, ale telekom vie, že tento problém existuje. 

áno meriaš o pol siedmej večer, kedy je sieť najviac vyťažená a telekom negarantuje že tú rýchlosť 250/25 budeš mať. v najviac vyťaženom case ako si meral je okolo 180/18 normál.  vzhľadom na to, že všetko je doma a všetko v tomto čase vysí na internete, (corona, lockdown, sviatky večer) ale ak si meral správne, čo si ešte raz over, tak je porucha. 

 

 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Jedine čo ostáva je zavolať na zákaznicku linku a opísať im problém.Ak vás odkážu na technickú podporu tak zavolajte ešte aj im.Ale ak by sa Vás snažili odbiť že problém na ich strane nie je tak sa nenehajte a priamo do telefonu im povedzte že ak vám to nenapravia odmietnete zaplatiť plnú uhradu za internet a zároveň podajte písomnú sťažnosť

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
Hosť
Táto téma je teraz uzamknutá pre ďalšie odpovede.

sidebar
  • Podobný obsah

    • Od Suckamah
      Máme mágio dsl 90mbit/s a nikdy to tak podľa testov nieje, ani keď nikto nieje na Wifi a test je na PC so žiadnymi spustenými programami
      Dneska už som toho mal dosť keď mi už nechcelo načítať ani domovskú stránku a každá aplikácia si myslela že mi internet ani neide, po teste som mal 0mbit/s upload a download bol 1,82mbit/s aj s 32ms pingom. Toto už podľa mňa nieje akceptovaťelné a budem určite prechádzať na iného operátora v blízkej budúcnosti
    • Od jakubsnv
      Dobrý deň, 
      chcel by som sa spýtať kedy sa plánuje začiatok výstavby optickej siete v Spišskej Novej Vsi - na ulici Považská 872/11
       
      Ďakujem za skorú odpoveď
    • Od lacinello
      Dobrý deň,
      Vedel by niekto ako to vyzerá s rožšírením optickeho internetu v Bernolákovo v lokalitach Fialková, Tulipánová.
      Podla S com s.r.o. je uz projektová dokumentácia odovzdaná Telekomu.
      Vdaka
    • Od ScorpionSVK
      Dobrý deň.
      Chcel by som sa spýtať či sa bude zrýchľovanie optického internetu týkať aj stálych zákazníkov alebo len nových? 

      Aktuálne máme pripojenie v domácnosti 600/60 Mbps, podľa novej ponuky by to bol 700/140 Mbps. A so skupinou Magenta 1, ktorú máme taktiež až 1000/200 Mbps.

      Ako získať tieto nové rýchlosti?

      Ďakujem
    • Od RomanSmutny
      dobry den,dnes som sa nudil a pozeral si rychlosti internetov v ostatnych krajinach,v cesku som narazil ze cez VDSL je az 1000mbit/s,ako je to mozne ked tu na  slovensku je cez VDSL maximalne 90/13? 
      dakujem

    • Od matofillo20
      Chcem sa opýtať prečo je môj internet za ktorý platím 15 eur, čiže ako za optiku v meste pomalší ako 3g v mobile?