Pomalý a často vypadávaný optický internet

Otázka

  • 0

Dobrý deň, neviem si už pomôcť ohľadom optického internetu, platím si každý mesiac ako sa má, avšak platím si za magio internet L, ktorý ani nefunguje, neustále vypadáva, nedá sa naň pripojiť  a nedosahuje takú rýchlosť akú by mal mať, posielam aj link na speedtest. Chcem sa opýtať či je toto úplne v poriadku, kedže je to optický internet tak by mal byť omnoho lepší a výkonnejší. Keď nám to prišiel technik skontrolovať , vymenil router a povedal, že je všetko úplne v poriadku, že internet ide ako má... pritom ping neustále 150, download 10-20 mbps/s. Prosím o pomoc.

https://www.speedtest.net/result/10665987679

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

2 odpovede na túto otázku

  • 0

Takže optika L, teda rýchlosť 250/25 je tak? 

https://www.telekom.sk/wiki/internet/pomala-rychlost

poruchová rýchlosť ako si sám telekom uvádza je 120/12

ty si nameral 14/15. to je porucha. reštartuj rooter, napoj sa káblom, meraj cez kábel a cez appku nech vylúčime iné vplyvy. ak budeš mať rýchlosť pod 120/12 volaj 0800 123 777 a nahlás poruchu. 

čo sa pingu týka, nie si jediný, posledné cca 3 tri týždne sú s tým problémy, niektorým pomohlo volanie na poruchy, niektorým nie, ale telekom vie, že tento problém existuje. 

áno meriaš o pol siedmej večer, kedy je sieť najviac vyťažená a telekom negarantuje že tú rýchlosť 250/25 budeš mať. v najviac vyťaženom case ako si meral je okolo 180/18 normál.  vzhľadom na to, že všetko je doma a všetko v tomto čase vysí na internete, (corona, lockdown, sviatky večer) ale ak si meral správne, čo si ešte raz over, tak je porucha. 

 

 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Jedine čo ostáva je zavolať na zákaznicku linku a opísať im problém.Ak vás odkážu na technickú podporu tak zavolajte ešte aj im.Ale ak by sa Vás snažili odbiť že problém na ich strane nie je tak sa nenehajte a priamo do telefonu im povedzte že ak vám to nenapravia odmietnete zaplatiť plnú uhradu za internet a zároveň podajte písomnú sťažnosť

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
Hosť
Táto téma je teraz uzamknutá pre ďalšie odpovede.

sidebar
  • Podobný obsah

    • Od trencancan
      Dobry den,
      viete mi niekto povedat ako je mozne ze ked spustim Magio TV box tak mi klesne rychlost internetu z 38Mbit/s na 32Mbit/s ak mame Magio TV po kabli a nie Magio GO TV? Chapal som to tak, ze klasicke Magio TV by nemalo ukrajovat z prenosoveho pasma internetu. Prave ako nevyhodu Magio GO TV som chapal to ze bude znizovat rychlost internetu, ale teraz to vyzera ze oba. Aka je potom vlastne vyhoda Magio TV oproti Magio GO TV? Moze to byt tym ze kabel uz viac nezvlada?
      Dakujem.
    • Od dulovicova
      Dobry den, chcela by som vediet pricinu vcerajsieho vypadku fungovania pevnej linky, TV a internetu cez optiku v oblasti Chorvatsky Grob-Cierna voda, Surska ulica a dovod, preco Telekom neupozornil na tuto poruchu zakaznika ihned po vzniku poruchy, nakokko som ju zistila nahodne zostala som odstrihnuta, bez akejkolvek moznosti zisti, co sa deje. 
      Ponuka Telekomu pripojit sa na nejaky nahradny zdroj bola len v pripade, ze zakaznik ma aj mobilneho operatora od tejto spolocnosti. A co ti zakaznici, ktori ho nemaju? Povazujem to za diskriminacne voci takym zakaznikom zo strany spolocnosti Telekom.
    • Od Kristiko
      Dobrý deň prajem, mám otázku ohladne výstavby optického internetu v Topoľčanoch (95501), konkrétne ulicu Miloša Závodného. Už pred dvomi rokmi sme dostali papier o začatí výstavby internetu ale doteraz sa nič nezmenilo a pritom v iných častiach mesta nedávno začali kopať optiku. Viete mi povedať nejaké info či je vôbec v pláne táto ulica alebo je jedno že žijem v časti mesta kde mám internet ako na dedine? ďakujem
    • Od peto_6
      Dobrý deň, chcel by som sa opýtať, kedy bude dostupná optická sieť v Slovenskej Ľupči? Pretože myslím, že je to dosť veľká obec navyše vo veľkej blízkosti krajského mesta Banskej Bystrice na to, aby sa sem dal poriadny internet. Za odpoveď vopred ďakujem! 
    • Od Partl2
      Dobrý deň,
      Som  účastníkom zmluvy na poskytovanie služieb Magio internetu,   a   vzhľadom k tomu, že dlhodobo už nepoužívam služby pevnej linky a ani Váš internet, chcel by som požiadať o úpravu zmluvy tak, aby som platil  služby len za poskytovanie televízie.
      Ďakujem a prajem príjemný deň
       
    • Od kmetko.roman
      Dobrý deň, 
      Bývam v Leviciach na Vojenská ulica 54, čo je od centra okolo 1km a nie je tu žiadny optický internet, je v plane ho niekedy natiahnut? Nakoľko každá dedina na okolí už ma optický internet a centrum LV nie.