Pomalý a často vypadávaný optický internet

Otázka

  • 0

Dobrý deň, neviem si už pomôcť ohľadom optického internetu, platím si každý mesiac ako sa má, avšak platím si za magio internet L, ktorý ani nefunguje, neustále vypadáva, nedá sa naň pripojiť  a nedosahuje takú rýchlosť akú by mal mať, posielam aj link na speedtest. Chcem sa opýtať či je toto úplne v poriadku, kedže je to optický internet tak by mal byť omnoho lepší a výkonnejší. Keď nám to prišiel technik skontrolovať , vymenil router a povedal, že je všetko úplne v poriadku, že internet ide ako má... pritom ping neustále 150, download 10-20 mbps/s. Prosím o pomoc.

https://www.speedtest.net/result/10665987679

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

2 odpovede na túto otázku

  • 0

Takže optika L, teda rýchlosť 250/25 je tak? 

https://www.telekom.sk/wiki/internet/pomala-rychlost

poruchová rýchlosť ako si sám telekom uvádza je 120/12

ty si nameral 14/15. to je porucha. reštartuj rooter, napoj sa káblom, meraj cez kábel a cez appku nech vylúčime iné vplyvy. ak budeš mať rýchlosť pod 120/12 volaj 0800 123 777 a nahlás poruchu. 

čo sa pingu týka, nie si jediný, posledné cca 3 tri týždne sú s tým problémy, niektorým pomohlo volanie na poruchy, niektorým nie, ale telekom vie, že tento problém existuje. 

áno meriaš o pol siedmej večer, kedy je sieť najviac vyťažená a telekom negarantuje že tú rýchlosť 250/25 budeš mať. v najviac vyťaženom case ako si meral je okolo 180/18 normál.  vzhľadom na to, že všetko je doma a všetko v tomto čase vysí na internete, (corona, lockdown, sviatky večer) ale ak si meral správne, čo si ešte raz over, tak je porucha. 

 

 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Jedine čo ostáva je zavolať na zákaznicku linku a opísať im problém.Ak vás odkážu na technickú podporu tak zavolajte ešte aj im.Ale ak by sa Vás snažili odbiť že problém na ich strane nie je tak sa nenehajte a priamo do telefonu im povedzte že ak vám to nenapravia odmietnete zaplatiť plnú uhradu za internet a zároveň podajte písomnú sťažnosť

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
Hosť
Táto téma je teraz uzamknutá pre ďalšie odpovede.

sidebar
  • Podobný obsah

    • Od martinkuchynek
      Dobrý deň, nejde mi zapnúť zdieľanie hotspotu. Vo vašej aplikácii, bolo že vás mám kontaktovať 
    • Od DusanJarjabek
      Dobry den,
      prosim Vas, Trenčín-Záblatie je z časti pokryté optikou - všetky nové ulice majú prípojky, dokonca aj tie kde ešte nezačala výstavba. Zaujímala by ma ulica "Ku Kyselke", kde vzniká nová štvrť - je tam už celkom slušná kopa novostavieb - ako je to tam s internetom, je tam nejaký plán? Podľa vašej mapy pokrytia len (V)DSL 30 megabitovy..nie je v pláne optika alebo nieco rýchlejšie v tejto lokalite?
       
      Ďakujem!
    • Od marco026
      Zdravím nemám rýchly, ale download a upload sa zdá byť celkom stabilný pokiaľ nezapnem stream. Download je 47,72 mbps a upload 4,77 mbps. Tých 4 mbps by bohate stačilo streamovať v 720p a 48 fps, ale problém je, že keď to zapnem tak upload začne byť strašne nestabilný. Padá to na veľmi nízke hodnoty a potom to občas sekne pričom niekedy to ide celkom pekne.
    • Od raidermantv
      Dobrý deň,
      mohol by som poprosiť o preverenie stavu realizácie optickej siete v obci Terany.
      Ďakujem!
    • Od Renoslav
      Dobrý deň. Vie mi niekto povedať, kedy približne by mali začať práce na optickom pripojení v meste Dudince? Ďakujem za info. @Mirko
    • Od Proxid
      Dobrý deň,
      Chcel by som sa informovať ohľadom spustenia Optiky v Mlynici. Kedy by to mohlo byť spustené alebo čo bráni spusteniu.
      Ďakujem.