KAON NA1170 - time shift

Otázka

  • 0

Ahojte, chcem sa opytat na time shift (pauzu v zivom vysielani) na zariadeni KAON NA1170.

K boxu mam pripojeny HDD a nahravanie funguje bez problemov. Nefunguje time shift, volba v menu casti nahravanie je vysedena (neda sa na nu dostat).

Je mozne tuto funkciu v tomto boxe aktivovat?

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

0 odpovedí na túto otázku

Na túto otázku nie sú zatiaľ žiadne odpovede.

Hosť
Táto téma je teraz uzamknutá pre ďalšie odpovede.

sidebar
  • Podobný obsah

    • Od warpcore5
      Ahojte, 
      Mame som zriadil službu MAGio TV  - L a k tomu 2 Magio boxy do dvoch izieb. Telku veľmi nepozerám, ale minule som si zapol druhý Magio box v čase, kedy ho mala v druhej miestnosti zapnutý aj moja mama. Jediný kanál ktorý fungoval bol ten, ktorý práve bežal na druhom magioboxe, všetky ostatné kanály, HD aj SD len vypisujú hlášku : Všetky HD služby sú v prevádzke, pre možnosti HD zobrazenia stlačte OK. Ak jeden magiobox vypnem (stačí do pohotovostného režimu), druhý funguje normálne.
      Pred časom som mal na tejto drese zriadenú službu VDSL Magio internet, myslím že to bola služba 30/3 a k tomu 1 magiobox s balíčkom L. Všetko spolu valilo úplne bez problémov. Dnes tu mám iba telku a 2 Magio boxy, internet je zrušený....v čom je teda problém ? Ak je toto normálne, prečo ma pri podpise zmluvy nikto na takéto obmedzenie neupozornil ?
    • Od tarcsita
      Dobry, budete mat v ponuke aj ine televizory ako Philips 65PUS8545/12, nakolko mi to nevyhoveje kvoli velkosti, dakujem za odpoved.
    • Od jopo166
      Kolko stoji montaž satelitu magio?
    • Od borishajduch
      bude telekom davat ligu majstrov vo futbale
    • Od basa4567
      Dobrý deň, z dôvodu sťahovania by som rada posunula služby telekomu (magio televízia L, magio internet L), viazanosť je tam do 07/2022 mesačná splátka je 27,14€ súčasťou sú obe krabičky (wifi aj na tv), ak by to niekomu pomohlo radšej to prepíšem na novú osobu ako by som to rušila.
      v prípade záujmu píšte sms 0944256597 
      Ďakujem
    • Od Marcel
      Zdravím,
      už v minulosti som si všimol cenovú diskrimináciu v neprospech Biznis paušálov a dnes ma to nenechalo chladným. Uvádzam sem zámerne jedno zariadenie o ktoré som mal záujem a zámerne cenu pre T Ideál 32 a Biznis Premium 32. Rozdiel v oboch paušáloch nie je. Nerozumiem tejto cenovej politike "trestať" podnikateľov, prípadne sa tváriť, že si to podnikatelia nevšimnú. Pýtam sa prečo sa dejú takéto neférové praktiky? Nabudúce odmietnem Biznis Premium a nechám si T Ideál na IČO. Zámerne to sem píšem, dávajte a overujte si cenu pre Biznis Premium a T Ideál toho istého zariadenia.