Dnes som si dal zo starej sim karty previesť číslo na nano sim kartu.Po vložený karty do telefónu mi prestala fungovať druhá duálna karta,ktorú mám k paušálu,tá nová funguje.Do telekomu už nevolám,s tou virtuálnou Olíviov sa nedá komunikovať.
Dobrý deň mám fotopascu a v nej mám SIM kartu od telekomu kde za 5eur mám neobmedzené MMS. Minulý rok všetko funogovalo tak ako malo ale tento rok ked fotopasca odošle MMS tak mms mi príde ale nedá sa stiahnuť .Mám mobil xiaomi skušal som nastaviť APN podľa telekomu, mám zapnuté dáta ,vymenil som SIM kartu za novú vo fotopasci ale nepomohlo.Fotopasca je umiestnená na tom istom mieste kde minulý rok tak myslím že v signále problém nebude. Avšak prišiel som na to že keď idem do mesta kde je lepší signál tak mi mms bez problemov stiahne .Vedeli by ste mi poradit v čom može byť problem ? Ďakujem
Dobrý deň mám fotopascu a v nej mám SIM kartu od telekomu kde za 5eur mám neobmedzené MMS. Minulý rok všetko funogovalo tak ako malo ale tento rok ked fotopasca odošle MMS tak mms mi príde ale nedá sa stiahnuť .Mám mobil xiaomi skušal som nastaviť APN podľa telekomu, mám zapnuté dáta ,vymenil som SIM kartu za novú vo fotopasci ale nepomohlo.Fotopasca je umiestnená na tom istom mieste kde minulý rok tak myslím že v signále problém nebude. Avšak prišiel som na to že keď idem do mesta kde je lepší signál tak mi mms bez problemov stiahne .Vedeli by ste mi poradit v čom može byť problem ? Ďakujem
Ahojte,
mám taký prapodivný problém s mojou Nokiou 7.2. Už druhý deň po kúpe sa stalo, že po reštarte už riadne nenabehol. Sim karty sa striedavo pripájali a odpájali v sieti, až vyhodilo chybu a telefón si vyžiadal factory reset. Po takomto resete ide telefón deň a potom znova čierna obrazovka a factory reset. Robí to s jednou, aj dvoma sim kartami. Telefón bol už 4x v servise, ale vždy mi ho po mesiaci vrátili, že mu nič nie je. Tak som to následne riešil priamo s Nokiou. Tí sa mi snažili cez mail pomôcť, zistili sme, že na telefóne treba resetovať nastavenie siete a potom zase deň funguje. Tak mi poradili vypísať reklamáciu cez ich stránku a mám im ho poslať. Tak sa aj stalo. O 4 dni mi odpísali, že vymenili základnú dosku a posielajú späť. Po prvom dni používania ma skoro uj..lo na mesiac. Čierna obrazovka s požiadavkou na factory reset. Myslíte, že to môže byť sim kartami, alebo čím? Už som naozaj zúfalý. Mobil je na IČO, takže mi peniaze nevrátia späť.
Vďaka za názory.
Jano
Dobrý,
nominálny kredit na Easy karte mám nulový, je tam nejaký zvyšný nízky bonusový... Chcem si preniesť číslo k inému operátorovi, čo by malo byť cez SMS bezplatné (niekde som nenašla, že by za to bol účtovaný nejaký poplatok z kreditu), no SMS sa neodošle a vypíše mi kód chyby 38. Aký je problém? Dobíjať si ďalší kredit na Easy karte ideálne nechcem, rada by som toto číslo už preniesla.
Dobry den,
Tuto otazku na fore som videl, ale zial bez odpovede, tak rad by som sa dozvedel, kedy zavediete eSIM karty, ktore bude mozne pouzit v smart hodinkach.
Pridal
V starom telefóne mám SIM kartu,ktorá sa nedá orezať na nano SIM.Dá sa číslo previesť na novú nano SIM?
Zdieľať tento príspevok
Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach