Zdravím,23.12.2020 som si zajednal telefonicky s operátorkou prestup s predplatenky na paušál so zachovaním tel.čísla inštruovala ma že prechod bude do 24.hodín kedže mi nejde o novú simku ale chcem zachovat číslo,mimochodom simku mám predplatenku cca od marca 2020,nedalo mi to a atak som ju požiadal aby mi preverila či ozaj možem rátat stým že prechod bude do 24.hodín kedže 23.12.2020 žiadam a hned druhý den sú Vianoce,,potvrdila že nevidí problém a tak som pridal aktiváciu aj HBO GO na 30.dní zdarma.
avšak,:
1/prechod na paušál do 24.hodín nebol a doteraz nieje
2/a ani HBO GO nieje aktivované
čo teraz?
Hlavne že mi v aplikácii už prišla správa že už všetko možem využívat ale nemám čo,dokonca tá správa už aj obsahuje pokutu 120€ ak od zmluvy odstúpim čo zvažujem lebo som bol zavedený operátorkou
Dobrý deň konci mi program a sľúbila mi zamestnankyňa ze mi zavolá ponuku, doteraz sa vsak neozvala. Rada by som pokračovala v tom istom programe co mám ajzatu istú cenu. Ďakujem s pozdravom Bobenicova
Toto bude skor informativne ako otazka. Koncil mi pausal tak som sa po prezreti ponuk ostatnzch operatorov rozhodol preniest cislo. Platil som v telekom nejakzch 58 eur za nekonecno HD + telefon Samsung galaxy s22 +. S telekomom som bol nejakych 10-12 rokov a vzdy sa s nimi dalo pri konci viazanosti dohodnut na akom takom dorovnani ponuky konkurencie. Nie vsak tentokrat pani z retencneho mi zavolala ze mi nevedia poskytnut ziadnu zlavu a rozlucila sa so mnou. Som z tohto pristupu celkom sklamany kedze som bol s operatorom vacsinu casu spokojny ale nie som blbec aby som o 18 eur preplacal pausal len zato, ze mi je telekom ako firma sympaticka.
Ake ste mali vy skusenosti s retencnymi v poslednej dobe?
Dobrý deň, chcem sa kompetentných spýtať, prečo od včera 10.12.2021, kedy vyšiel nový cenník, zmizlo z eshopu zariadenie Xiaomi Mi Band 6 a je tam iba nová verzia Xiaomi Mi Band 6 NFC, ktorá je podstatne drahšia. V cenníku naďalej ostalo aj zariadenie bez NFC a v eshope si ho neviem pridať k paušálu, iba verziu s NFC (ktorú ale nechcem lebo je pre mňa nevyužiteľná). Ostatné zariadenia z cenníka sú v eshope, iba tento náramok zmizol. Stále bola dostupnosť tohto náramku (sledujem posledný mesiac) a svietilo pri ňom "NA SKLADE" (čiže nemohlo sa vypredať). Po zmene cenníka jednoducho náramok zmizol z eshopu a ja si ho neviem pridať k predĺženiu paušálu.
Pridal
Zdravím,23.12.2020 som si zajednal telefonicky s operátorkou prestup s predplatenky na paušál so zachovaním tel.čísla inštruovala ma že prechod bude do 24.hodín kedže mi nejde o novú simku ale chcem zachovat číslo,mimochodom simku mám predplatenku cca od marca 2020,nedalo mi to a atak som ju požiadal aby mi preverila či ozaj možem rátat stým že prechod bude do 24.hodín kedže 23.12.2020 žiadam a hned druhý den sú Vianoce,,potvrdila že nevidí problém a tak som pridal aktiváciu aj HBO GO na 30.dní zdarma.
avšak,:
1/prechod na paušál do 24.hodín nebol a doteraz nieje
2/a ani HBO GO nieje aktivované
čo teraz?
Hlavne že mi v aplikácii už prišla správa že už všetko možem využívat ale nemám čo,dokonca tá správa už aj obsahuje pokutu 120€ ak od zmluvy odstúpim čo zvažujem lebo som bol zavedený operátorkou
Zdieľať tento príspevok
Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach