prechod z predlatenky na paušál so zachovaním tel.čísla

Otázka

  • 0

Zdravím,23.12.2020 som si zajednal telefonicky s operátorkou prestup s predplatenky na paušál so zachovaním tel.čísla inštruovala ma že prechod bude do 24.hodín kedže mi nejde  o novú simku ale chcem zachovat číslo,mimochodom simku mám predplatenku cca od marca 2020,nedalo mi to a atak som ju požiadal aby mi preverila či ozaj možem rátat stým že prechod bude do 24.hodín kedže 23.12.2020 žiadam a hned druhý den sú Vianoce,,potvrdila že nevidí problém a tak som pridal aktiváciu aj HBO GO na 30.dní zdarma.

avšak,:

1/prechod na paušál do 24.hodín nebol a doteraz nieje

2/a ani HBO GO nieje aktivované

čo teraz?

Hlavne že mi v aplikácii už prišla správa že už všetko možem využívat ale nemám čo,dokonca tá správa už aj obsahuje pokutu 120€ ak od zmluvy odstúpim čo zvažujem lebo som bol zavedený operátorkou

:(

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

3 odpovede na túto otázku

  • 1

Over si to na infolinke, prenos mohol prebehnúť a ty ho korektne nevidíš v aplikácii. Dôvod je ten, že prvé alikvotne obdobie sa zle zobrazuje v aplikácii. Takže radšej si over info na infolinke 0800 123 456

odpoveď sa páči : 1 osobe

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

vzhľadom na to, že po prevode to v appke zobrazí aj o 3 dni neskôr. 

odpoveď sa páči : 1 osobe

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

rád by som si to overil,avšak počas sviatkov info linka nefunguje len v pracovné dni,práve preto vo svojom príspevku spomínam,že som operátorku vyzval-požiadal aby celú moju požiadavku znovu overila a až potom som sa sňou dohodol a odsúhlasil som.

Som tak nejako sklamaný.

Zvážim zrušenie zmluvy,kedže v apke mi v ten deň prišla správa že všetko prebehlo oki a možem hned využívat všetky služby spojené s paušálom,dokonca som reštartol svoj mob.  cca 4x ak by v tom bola chyba nato aby služba fungovala.

Znovu musím povedat len tolko,že som sklamaný.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
Hosť
Táto téma je teraz uzamknutá pre ďalšie odpovede.

sidebar
  • Podobný obsah

    • Od mmatejov
      Dobrý deň, chcem sa kompetentných spýtať, prečo od včera 10.12.2021, kedy vyšiel nový cenník, zmizlo z eshopu zariadenie Xiaomi Mi Band 6 a je tam iba nová verzia Xiaomi Mi Band 6 NFC, ktorá je podstatne drahšia. V cenníku naďalej ostalo aj zariadenie bez NFC a v eshope si ho neviem pridať k paušálu, iba verziu s NFC (ktorú ale nechcem lebo je pre mňa nevyužiteľná). Ostatné zariadenia z cenníka sú v eshope, iba tento náramok zmizol. Stále bola dostupnosť tohto náramku (sledujem posledný mesiac) a svietilo pri ňom "NA SKLADE" (čiže nemohlo sa vypredať). Po zmene cenníka jednoducho náramok zmizol z eshopu a ja si ho neviem pridať k predĺženiu paušálu.
    • Od simon0000
      Bude mi končiť paušál Ano S  s dodatkovou službou nekonečné SMS ,da sa paušál predlžiť  na ďalšie dva roky?
      Za súčasných plat. podmienok?
    • Od gabriel14
      Dobrý deň včera som mam ponuku na zmenu paušálu,k číslu 0911403600 tak som si to zmenil,, prosím od kedy to bude platné,, a prosim vedeli by ste mi pozrieť či už mám ponuku k paušálu na mobilný telefón?
    • Od Mino9233
      Ahojte budúci týždeň mi konci paušál co mam dva roky a ešte mi nikto nevolal, inokedy to už v lete volali a teraz nič akože ja im neviem volať kvôli tomu že mi končí viazanosť. Lebo pred 2 rokmi mi dali takú super zľavu na mobil  že som bol nesmierne spokojný. 
    • Od gandamwing
      Podal som si žiadosť na zmenu programu na mOjej SIM ke od telekomu.Upgradoval som ho z bez zavazkov na TIdeal 32 bez zariadenia.Žiadosť spísaná odoslana.Čakám na telefonát od telekomu na overenie objednávky.Dnes mi volali a už to bola taká známa formalita až na to , že chcú odomna zábezpeku 50€ v rámci prvej akontácii pri styku s kuriérom.No čo ste sa vy zbláznili ? Tak ja si beriem Paušál de Facto forma pôžičky od Vás a ešte Vám mám zato platiť peniazmi.Kde sme ? Ponúkate paušáli nie finačneprodukty.Sa zobuďte.5 rokov mám u Vás mágio internet a som  Vám azda  dlžný niečo ? 5 rokov Vám vyplácal faktury ako vzorový klient a vy chcete odomna 50€ ako zábezpeku proti neplateniu faktúr ?? Normálne ste mi rozum pretočili !
    • Od Rorodede1
      Dobrý deň, chcem sa spýtať mám u vás už dlhé roky paušál HappyXL + magio internet XL , chcel by som sa spýtať ktorý paušál by ste mi doporučili z tých nových aby bol čo naviac podobný k tomuto čo mám, magio internet chcem mať naďalej