pokračovanie v starom paušale

Otázka

  • 1

chcel by som pokračovať v paušale ano s telekom sa ohradzuje tym že paušal zanikol a už existuje len drahši planujem zmeniť operatora pokial nebude možna dohoda

odpoveď sa páči : 1 osobe

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

4 odpovede na túto otázku

  • 0

tak to veru nebude. lebo paušály áno zanikli a už sa neponúkajú.

sú už nové paušály. 

jediná možnosť, ako mať paušál ano s aj naďalej, teda pokračovať v ňom je nepredlžovať viazanosť. v tom prípade bude mesačná cena taká aká je podľa cenníka bez vianosti,.

ak si nedostal nejakú zlavnenú cenu a nemýlim sa, malo by to byť +5 eur mesačne. s tým, že to bude bez viazanosti. iná možnosť pokračovania v akomkoľvek paušále ano nie je možná. 

odpoveď sa páči : 1 osobe

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Tieto nízke paušály vždy boli nezmyslom... Zober si bez záväzkov, k tomu balik 100 min. s viazanosťou za 3 EUR a ak potrebuješ dáta tak este 1GB za 3EUR a budeš mať to iste za  6 EUR s DPH.  Ak.nechces viazanosť na balík 100min, tak za 5EUR mesačne. Toto sa mne javí ako najlepšia ponuka. 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 1

Ťažko radiť keď tak dotyčný reálne nenapísal, že aký má paušál, môžeme tu len hádať. 

Ale odpovedané bolo jasne, nie nedá sa pokračovať v neexistujúcom paušáli za tú istú cenu ako bola cez viazanosť. Jedine zavolať do Telekomu a vybojovať si paušál, ktorý ti bude vyhovovať za čo najlepšiu cenu, ak to nevyjde tak odísť. 

Editoval/-a Samer303
odpoveď sa páči : 1 osobe

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
Hosť
Táto téma je teraz uzamknutá pre ďalšie odpovede.

sidebar
  • Podobný obsah

    • Od Marek104
      Mam paušál od novembra 2020 pričom som si nebral žiadne zariadenie k nemu. Môžem si teraz ku svojmu paušálu zobrať novy telefón?
    • Od Peterkovik
      Chcel som si predlžiť mobilný paušal, ako dôchodcovi mi stačil ten základný stál 7 eur. Na moju žiadosť, aby mi ho predlžili bola odpoved, že taký už nie je.
      Môžem si kúpiť niečo podobné za 8 eur. Cez telefon som povedal svoje áno, a operátor mi povedal, že všetko môžem vybaviť cez apku. Zistil som, že takú apku nemám, lebo mám "starý" model telefonu. Po pár dnoch prišlo upozornenie: objednávka nie je ukončená. Chcem povedať, že zaviazanosť, paušály, nové balíčky a apky je hra za ktoru je len tzv. menej viditeľné zvyšovanie cien. Chcem upozorniť aj na to, že Telekom nemá žiadnu ponuku pre dôchodcov, ktorá by zohladnovala ich špecifické potreby a finančné možnosti, ako aj fakt, že mnohí boli zákazníkmi Telekomu dlhé desaťročia.
      V mojom prípade mi bohate stačil 7 eurový paušál, ktorý som aj tak z 80 % nečerpal /vrátane dát, ktoré som vrátil skoro celé a nemohol som ich darovať nikomu z rodiny, lebo na to nemám telefon na ktorý sa musí stiahnuť nejaká "apka/".M yslím si, že takých dôchodcov ako ja sú desaťtisícky. Kontakt potrebujú deti, aby vedeli či sme v poriadku. Vačšina mojich priatelov a zným je už na druhom svete, tam sa cez telekom volať nedá. Mám príbuznú vo Francúzsku, tiež dôchodkynu, ktorá má telefon aj internet zadarmo! Francúzko je totiž na rozdiel od oligodeformokracie v SR sociálny štát.
    • Od em.zet
      Dobrý deň, skončila mi viazanosť a momentálne nechcem predlžovať paušál (nevyhovuje mi terajšia ponuka zariadení), až niekedy koncom roka. Môžem teda z paušálu prejsť na predplatenku a potom späť na paušál? nechcem platiť zbytočne 25€ mesačne, keď paušál teraz nevyužívam.
      ďakujem
    • Od bajankova002
      Dobry den, po akom dlhom case od zobratia zariadenia na pausal by som si mohla zobrat dalsie? Orange to ma pokial viem po polroku, tak sa informujem. Dakujem
    • Od bajankova002
      Dobry den, chcem sa spytat, objednala som si apple watch k pausalu, no neviem najst nikde vyslovene fakturu k zariadeniu k pripadnej reklamacii. Darovala som ich sestre, ale ci je k tomu zvlast papier keby potrebovala reklamaciu nech to ma pokope alebo len celkovo co mi prislo mailom ako objednavka, akontacia, info k pausalu, viazanosti atd. Vdaka
    • Od Janula_B
      Dobrý deň, potrebujem poradiť. Dňa 24.5.2021 mi končí viazanosť u X operátora a chcem prejsť do Telekomu,,,kedy bude najvhodnejšia doba zastaviť sa na predajni a začať riešiť presun čísla?Tak aby som nemala pokutu u svojho momentálneho operátora a  aby mi automaticky u neho nevznikla ďalšia viazanosť na 2 roky,,,
      Ďakujem za radu 🙏