pokračovanie v starom paušale

Otázka

  • 1

chcel by som pokračovať v paušale ano s telekom sa ohradzuje tym že paušal zanikol a už existuje len drahši planujem zmeniť operatora pokial nebude možna dohoda

odpoveď sa páči : 1 osobe

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

4 odpovede na túto otázku

  • 1

Ťažko radiť keď tak dotyčný reálne nenapísal, že aký má paušál, môžeme tu len hádať. 

Ale odpovedané bolo jasne, nie nedá sa pokračovať v neexistujúcom paušáli za tú istú cenu ako bola cez viazanosť. Jedine zavolať do Telekomu a vybojovať si paušál, ktorý ti bude vyhovovať za čo najlepšiu cenu, ak to nevyjde tak odísť. 

Editoval/-a Samer303
odpoveď sa páči : 1 osobe

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

tak to veru nebude. lebo paušály áno zanikli a už sa neponúkajú.

sú už nové paušály. 

jediná možnosť, ako mať paušál ano s aj naďalej, teda pokračovať v ňom je nepredlžovať viazanosť. v tom prípade bude mesačná cena taká aká je podľa cenníka bez vianosti,.

ak si nedostal nejakú zlavnenú cenu a nemýlim sa, malo by to byť +5 eur mesačne. s tým, že to bude bez viazanosti. iná možnosť pokračovania v akomkoľvek paušále ano nie je možná. 

odpoveď sa páči : 1 osobe

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Tieto nízke paušály vždy boli nezmyslom... Zober si bez záväzkov, k tomu balik 100 min. s viazanosťou za 3 EUR a ak potrebuješ dáta tak este 1GB za 3EUR a budeš mať to iste za  6 EUR s DPH.  Ak.nechces viazanosť na balík 100min, tak za 5EUR mesačne. Toto sa mne javí ako najlepšia ponuka. 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
Hosť
Táto téma je teraz uzamknutá pre ďalšie odpovede.

sidebar
  • Podobný obsah

    • Od bobacka
      Dobrý deň konci mi program a sľúbila mi zamestnankyňa ze mi zavolá ponuku, doteraz sa vsak neozvala. Rada by som pokračovala v tom istom programe co mám ajzatu istú cenu. Ďakujem s pozdravom Bobenicova 
    • Od koki818
      Ahojte,
       
      Toto bude skor informativne ako otazka. Koncil mi pausal tak som sa po prezreti ponuk ostatnzch operatorov rozhodol preniest cislo. Platil som v telekom nejakzch 58 eur za nekonecno HD + telefon Samsung galaxy s22 +. S telekomom som bol nejakych 10-12 rokov a vzdy sa s nimi dalo pri konci viazanosti dohodnut na akom takom dorovnani ponuky konkurencie. Nie vsak tentokrat pani z retencneho mi zavolala ze mi nevedia poskytnut ziadnu zlavu a rozlucila sa so mnou. Som z tohto pristupu celkom sklamany kedze som bol s operatorom vacsinu casu spokojny ale nie som blbec aby som o 18 eur preplacal pausal len zato, ze mi je telekom ako firma sympaticka.
      Ake ste mali vy skusenosti s retencnymi v poslednej dobe?
    • Od Marcel
      Telekom od 01.05.2022 prinesie vynovené paušály. https://zive.aktuality.sk/clanok/B7rGY89/vynovene-pausaly-od-telekomu-budu-drahsie-dostanu-viac-dat-a-dva-dalsie-budu-neobmedzene/
    • Od Pavol66
      Perce nemá signál keď je nová sim karta ani volať nemozem
    • Od mmatejov
      Dobrý deň, chcem sa kompetentných spýtať, prečo od včera 10.12.2021, kedy vyšiel nový cenník, zmizlo z eshopu zariadenie Xiaomi Mi Band 6 a je tam iba nová verzia Xiaomi Mi Band 6 NFC, ktorá je podstatne drahšia. V cenníku naďalej ostalo aj zariadenie bez NFC a v eshope si ho neviem pridať k paušálu, iba verziu s NFC (ktorú ale nechcem lebo je pre mňa nevyužiteľná). Ostatné zariadenia z cenníka sú v eshope, iba tento náramok zmizol. Stále bola dostupnosť tohto náramku (sledujem posledný mesiac) a svietilo pri ňom "NA SKLADE" (čiže nemohlo sa vypredať). Po zmene cenníka jednoducho náramok zmizol z eshopu a ja si ho neviem pridať k predĺženiu paušálu.
    • Od simon0000
      Bude mi končiť paušál Ano S  s dodatkovou službou nekonečné SMS ,da sa paušál predlžiť  na ďalšie dva roky?
      Za súčasných plat. podmienok?