objednanie mobilného telefónu na aktuálny paušál

Otázka

  • -1

Dobrý deň,

poprosím Vás o info, nevieme cez aplikáciu si objednať nový mobilný telefón s tým že ho priradíme k aktuálnemu tel.číslu s existujúcim paušálom Ideal 23. V marci 2020 sme prešli z 5 číslami do telekomu kde s toho máme 2 paušály Ideal23, aktivovanú magentu. V marci sme zobrali jeden mob.telefón k paušálu no druhý si chceme zobrať teraz.Nedarí sa nám ho pripojiť k aktuálnemu číslu na paušál Ideal23 na ktorý sme ešte nebrali mobilný telefón. Poprosím o pomoc ako si to objednať.Ďakujem

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

1 odpoveď na túto otázku

  • 0

najlepšie to bude keĎ kontaktuješ zákaznícku linku ohľadom tohto. (0800 123 456)

keĎ ste preniesli čísla do telekomu, tak teraz neviem či to sú 3, či 6 mesiacov po zaviazaní nie je možné na daný pušál zobrať zariadenie.... ale toto už ste preleteli. 

Tam bude zmena zrejme prdlženie viazanosti na tom čísle alebo niečo, lebo to nepôjde aj s pôvodnou viazanosťou, tj do marca 22, ale minimálne december 22. 

vzhľadom na to že je čas najvyššej frekventovanosti na tomto fóre a nikto ti nepodal lepšie vyjadrenie,  Tak budeš musieť kontaktovať telekom podľa všetkého. :D 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
Hosť
Táto téma je teraz uzamknutá pre ďalšie odpovede.

sidebar
  • Podobný obsah

    • Od bobacka
      Dobrý deň konci mi program a sľúbila mi zamestnankyňa ze mi zavolá ponuku, doteraz sa vsak neozvala. Rada by som pokračovala v tom istom programe co mám ajzatu istú cenu. Ďakujem s pozdravom Bobenicova 
    • Od koki818
      Ahojte,
       
      Toto bude skor informativne ako otazka. Koncil mi pausal tak som sa po prezreti ponuk ostatnzch operatorov rozhodol preniest cislo. Platil som v telekom nejakzch 58 eur za nekonecno HD + telefon Samsung galaxy s22 +. S telekomom som bol nejakych 10-12 rokov a vzdy sa s nimi dalo pri konci viazanosti dohodnut na akom takom dorovnani ponuky konkurencie. Nie vsak tentokrat pani z retencneho mi zavolala ze mi nevedia poskytnut ziadnu zlavu a rozlucila sa so mnou. Som z tohto pristupu celkom sklamany kedze som bol s operatorom vacsinu casu spokojny ale nie som blbec aby som o 18 eur preplacal pausal len zato, ze mi je telekom ako firma sympaticka.
      Ake ste mali vy skusenosti s retencnymi v poslednej dobe?
    • Od Marcel
      Telekom od 01.05.2022 prinesie vynovené paušály. https://zive.aktuality.sk/clanok/B7rGY89/vynovene-pausaly-od-telekomu-budu-drahsie-dostanu-viac-dat-a-dva-dalsie-budu-neobmedzene/
    • Od Pavol66
      Perce nemá signál keď je nová sim karta ani volať nemozem
    • Od mmatejov
      Dobrý deň, chcem sa kompetentných spýtať, prečo od včera 10.12.2021, kedy vyšiel nový cenník, zmizlo z eshopu zariadenie Xiaomi Mi Band 6 a je tam iba nová verzia Xiaomi Mi Band 6 NFC, ktorá je podstatne drahšia. V cenníku naďalej ostalo aj zariadenie bez NFC a v eshope si ho neviem pridať k paušálu, iba verziu s NFC (ktorú ale nechcem lebo je pre mňa nevyužiteľná). Ostatné zariadenia z cenníka sú v eshope, iba tento náramok zmizol. Stále bola dostupnosť tohto náramku (sledujem posledný mesiac) a svietilo pri ňom "NA SKLADE" (čiže nemohlo sa vypredať). Po zmene cenníka jednoducho náramok zmizol z eshopu a ja si ho neviem pridať k predĺženiu paušálu.
    • Od simon0000
      Bude mi končiť paušál Ano S  s dodatkovou službou nekonečné SMS ,da sa paušál predlžiť  na ďalšie dva roky?
      Za súčasných plat. podmienok?