Tak toto je pre mňa nonsens. Aby som viac ako mesiac nemohla dostať k internetu a k televízií, ktoré mám zaplatené, ale chcela som ich preklopiť na inú adresu. Žiaľ politika telekomu je taká, že nepojde na nižšiu službu z vyššej aj napriek tomu, že ich technik je drbnutý a nenapísal hneď pri prvej obhliadke, že zriadenie nie je možné z technických dovodov. Takže si pekne platím mesačné faktúry za internet a televíziu, ktorá nejde, lebo nie je pripojená plus nehovorím o tom, koľko platím za faktúru za mobil, keďže všetky dáta, či už telka, internet na dvoch počítačoch, keďže ja mám homeoffice a syn dištančne školu stoja každý deň 3 eurá, aby išli plnou rýchlosťou. **piip** na to, že mám u Vás niekoĺko paušálov a ešte jeden internet a televúziu ale na inej adreses. Kľudne by ste ma nechali zaplatiť zmluvnú pokutu, lebo vy nie ste schopný prejsť na WDSL z optiky, aj keď WDSl tu je a optika nie. Neviete si predstaviť koľko deko vynechalo hodín, lebo nám nestíhali dáta, alebo to vypadávalo, plus ja tiež nemožem normálne robiť. A keď potrebujem niečo tlačiť a úrepnem sa na tlačiareň tak sa mi všetko odpojí. takže Vážený telekom, toto je absurdné, čo predvádzate a doteraz nemám stále ani net ani telku. Velice pekne Vám ďakujem za Váš proklientský prístup.
Dobrý, so ženou sme zobrali TV Samsung UE50TU7172UXXH z Telekomu. Nejde nám prehrávať bežné .avi súbory. Aj vy ostatný máte taký problém? Dá sa to nejak vyriešiť? Idú mi len .mkv súbory
Dobrý deň
Chcem sa spýtať či je nejaká porucha v Nitre na ulici Lesna 1. Niekoľko dní nám nejdu Hd programy a Sd programy nám idú iba 20 sekúnd a potom zamrzne obraz. Mám magiobox cez optické pripojenie. Zariadenie som resetoval no napriek tomu to nepomohlo. Internet nám ide bez problemov.
Pridal
Dobry chcel bysom sa informovat ze akom stave jé moja objednavka
Zdieľať tento príspevok
Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach