Nefunguje Archiv

Otázka

  • 0

Zdravim uz mesiac mam aktivovany Achiv na Magio TV Sat a nefunguje pripojeny som funkcnym kablom hoci ma dlzku 20m ale kabel funguje nastavenia v boxe ukazuju pripojenie taktiez ked dam kabel do Smart TV neni problem internet funguje krasne ale akonahle zvolim archiv tv ukaze sa len upozornenie Acrhiv sa pripravuje.... kontaktoval som aj podporu a mali zaujem nam poslat technika domov lenze kedze som do 24.12 v karantene aj s celou rodinou tak nemohol prist vcera prisiel novy prijmac KAON KSTB2046 a ani s tym to nefunguje tak ja uz neviem.,....

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

0 odpovedí na túto otázku

Na túto otázku nie sú zatiaľ žiadne odpovede.

Hosť
Táto téma je teraz uzamknutá pre ďalšie odpovede.

sidebar
  • Podobný obsah

    • Od laminator
      Dobry den,
      obdrzal som od Vas sms, ze ste sa rozhodli zmenit programovu strukturu zaplatenych programov a jenostranne ste oznamili, ze od 1.2. mi jednoducho nebudete dalej poskytovat stanicu CBS Reality a  Paprika TV.
      Mate na taketo jednostranne oznamenia pravo (prosim o referenciu na bod zmluvy, ktory o tomto pojednava).  Mam pravo pri nespokojnisti s Vasim postupom odstupit od sluzby bez pokuty ? Ja sa predsa rozhodujem pri TV na zaklade TV ponuky a nie na zaklade Vasich internych planov...A Vy si to mozete jednostranne zmenit?
      Ak na to mate pravo, nemali by ste zakaznika o tejto skutocnosti informovat pri predaji so specialnym zdoraznenim, ze si s nim mozete robit co chcete ?
      Samozrejme, poradim sa aj so svojim pravnikom, lebo svet jednostranne vyhodnych zmluv je uz pevne verim za nami.
      Dakujem za odpoved
       
       
       
    • Od Janjen
      Dobrý večer,
      Moj Magio Go Benefit sme museli s Telekomom zrusit kvoli nedostupnosti satelitu, ale stale ho mam medzi aktualnymi produktami ako internet a pausal.
      Moja otazka znie, ci to ovplyvnuje moju fakturu? Alebo mam volat do telekomu a opytat sa na to?
      Dakujem vopred za odpoved.
    • Od bit
      na
      https://www.telekom.sk/wiki/televizia/nahravanie-vysielania
      sa píše , že nahrávanie sa dá nastaviť cez internet , ale obidva odkazy sa presmerujú na verziu GO 
    • Od Filip1758
      Dobrý deň prosím vás mám optiku z mesiac (Dunajská Lužná)ale islo to asi týždeň a po zmene routra od telekomu (lajicky z bieleho na čierny vysokorýchlostny)nastali problémy. Výpadky internetu a nasledne aj magio go vypadne ma problémy sa nahodit potom wifi ide aplikácia uz nie.. mám pocit ze som dostal nieco nove co sa doladuje? Zmena DNS servera z 0.0.0.0 na 8.8.8.8 pomohla na chvíľu... No od 12:00 internet vypadol nahodil sa ale Magio Go aplikácia nejde.


    • Od chrisler
      Je nejaký dôvod prečo si stále nemôžem aktivovať Magio TV/Internet na Rizlingovej v Trenčíne? bývam už 3 týždne v novom dome, bez internetu a TV napriek tomu, že všetky káble mám naťahané. V čom je problém? 
    • Od dusan2303
      Pozdravujem Vás a chcem sa Vás opýtať, či aj vy pozorujete, že nám pri boxe IPTV pribudla možnosť progresívneho full HD rozlíšenia 1080p oproti prekladanému 1080i, ktoré som mal do teraz. Neviem síce od kedy to máme na boxoch (ja som prišiel na to náhodou včera), ale aj ked navolím toto rozlíšenie 1080p, moj tv philips OLED 55"  mi píše po stlačení info tlačítka len rozlíšenie 1080i50Hz. Tak neviem, či sa to ešte nejako napraví, lebo pri sat. boxe mám info normálne 1080p60Hz. Samozrejme som tomu potešený, že bude možnosť podľa mňa lepšieho 1080p rozlíšenia na IPTV boxe.
      Ďakujem