Spomaľovanie internetu

Otázka

  • 0

 

Prosím Vás, stretli ste sa niekto s už s tým, že by Vám znížili rýchlosť internetu? Najmenej 4 roky som využíval rýchlosť 20/2 Mb/s (s určitými stratami). Keď som si bol predĺžiť zmluvu pred 2 rokmi, systém im začal vyhadzovať, že táto rýchlosť nie je dostupná na mojej adrese, aj napriek tomu, že som ju reálne dosahoval. Vtedy pani na pobočke priložila poznámku k mojej objednávke, v ktorej spomenula, že by som si rýchlosť internetu rád nechal takú, ako som mal dovtedy. Všetko fungovalo ďalšie 2 roky, avšak keď som si chcel opäť predĺžiť zmluvu pred pár týždňami, tak mi povedali, že systém ich nepustí a musel som podať reklamáciu na prešetrie technikmi. Včera ku mne prišiel technik, ktorému som všetko vysvetlil a ten mi sľúbil, že dá dispečingu vedieť. Dnes mi prišla SMS, že z technických príčin mi túto rýchlosť nevedia poskytnúť a keď som sa pýtal, akú rýchlosť mi vedia poskytnúť, povedali mi, že len 4/0.5 Mb/s.

Bol som už aj na pobočke, volal som na zákaznícku linku aj som im písal, nikto mi nevie pomôcť.

speedtest.jpg

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

6 odpovedí na túto otázku

  • 0

Asi v tvojej lokalite pribudli dalsi zakaznici a budu to musiet rozdelit. Teraz mas 20, ale pri dalsej zmluve ti uz asi 20 nemozu dat

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Ale načo by potom posielali technika, ktorý mal za úlohu "zmerať dosiahnuteľnú rýchlosť" lebo sa im to "nezhodovalo s tým, čo im systém vykazoval". Najhoršie je to, že je tu nulová komunikácia zo strany Telekomu: nikto nič nevie. (Mimochodom technik nič nemeral, len si ma vypočul a odišiel)

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Nepredlzoval by som zmluvu. Budeš pokračovať na starej a bez viazanosti a zrejme aj s povodnou rýchlosťou

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

pol roka zrejme bude mat cenu ako pocas viazanosti

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Toto je pri Telekome bezna vec. Potrebuju kapacitu pre dalsich zakaznikov. 20/4 =5 s toho je jasne že pre biznis je lepšie 5 zakaznikov ktorým dajú 4 Mbit a budú platiť 5 ako jeden s 20mbit. To iste urobili sktualne aj mne.  
 

Nemaju už kapacity ale stale predavaju a priajaju novych zakaznikov, čiže jediná moznost potrebnu kapacitu zobrať od existujucich zakazniov

Editoval/-a marcelmrc1

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
Hosť
Táto téma je teraz uzamknutá pre ďalšie odpovede.

sidebar
  • Podobný obsah

    • Od milundl
      Dobrý večer.
      Mám jednu zložitú situáciu s ktorou by som potreboval poradiť. Bývam v bytovom spoločenstve (bytovka ale byty mame vo vlastníctvách) je to jedno súpisné číslo no rozdielne domácnosti. Jeden z bytov vlastní aj moja ďalšia rodina (Strýko). Mal som vo svojej sieti napojené 2 PC, TV, a wifi router. Robil som rekonštrukciu a 1PC išiel preč (o poschodie nižšie strykovi). Strýko ma poprosil ci by som ho vedel napojiť na internet cez sieťový kabel, napojil som ho a bol som po radu na jednom fóre ohľadom vhodného výberu kábla. Tam som natrafil na menšie problémy co sa týka pripojenia 2 domácnosti. Vraj porušujem zmluvu a som "šmejd" no ani ma nenapadlo ze by s tým mohol byť problém (nevedel som o tom). Strýko riešil tiež z telekomu pripojenie internetu, sľúbili ze pošlú papiere atp. No dodnes nič (ci tam viac krát volal neviem presne). Používa internet prevažne na YouTube (je z tej generácie co je ako tak rada, ze sa naučil zapnúť a vypnúť PC). V tomto kontexte teda vystupuje ako 3 strana. Môžem teda takto to nastavenie nechať? Alebo to konzultovať so zákazníckov linkov  kvôli úprave zmluvy? Pretoze ak sa zamyslím tak tretia strana sú aj všetci ostatný co nie sú podpísaný na zmluve + keď mi príde návšteva dostanú heslo od wifi takže aj oni sú 3 strana. 
      No v jednom príspevku v niektorej z tém co sú tu bol tiež podobný príspevok na 2 rozdielne domácnosti v 1 dome no a tam niekto spomínal, že si to môžu potiahnuť 1 káblom. Tak teraz teda neviem ako postupovať. Ďakujem všetkým za rady 
      Pripojenie je VDSL
    • Od sykorainy
      Dobrý deň, pred týždňom mi bol doručený modem pre Magio internet, zatial som nedostal informáciu že ho môžem aktivovať. Neviem dokedy mám čakať, ked mi bol modem doručený pred týždňom.
      Bartolomej Sýkora
       
    • Od Tomas226
      Ahoj, včera nám pri búrke udrel blesk nedaľeko domu asi 150m našťastie na lúke ale odvtedy nám vypadol internet. Na routeri svieti dsl a online svieti červeno. Resetoval som router už pár krát a už som ho aj nanovo konfiguroval a stále online svieti červeno. Viete mi poradiť ?
    • Od Mohinder
      Ahojte, 
      Prosím Vas potrebujem rozšíriť internet do záhrady. 
      Mam router od telekomu ZTE a dve antény TP link CPE 210. Prvú som nastavil ako access point podľa manuálu a nastavil ip adresu 192.168.1.254 a pripojil cez LAN ale keď sa pripojim na Wi-Fi K anténe neprideli mi ip adresu a wifi z antény je offline. Router má ip 192.168.1.1. Treba  niečo ešte nastaviť na ZTE routry alebo niečo? 
      Ďakujem. 
    • Od Adamm_
      Dobrý deň, chcem sa opýtať prečo mi nejde internet rýchlosťou aspoň 50 mb/s keď na webu je napísané že dosahuje rýchlosť až 300 mb/s : Doteraz mi aspoň tých 30 mb/s išiel ale momentálne po otestovaní ide download okolo 15 mb/s a upload okolo 5 mb/s. Dopredu ďakujem za odpoveď.
    • Od RomanSmutny
      Dobrý den, platím si dsl l+ internet ktorý má dosahovať 60/6mbit a router je nadstavený len na 49/5 tak kde je problém? Router som skúšal reštartovať