Xbox **piip** X - Uplatnenie záruky

Otázka

  • 0

Dobrý deň,

Rád by som sa spýtal v nasledujúcej veci:

K novému paušálu dostanem xbox **piip** X, ktorý plánujem dať pod stromček švagrovi, chcel by som mu ho dať aj s dokladom, cez ktorý by mohol uplatniť prípadnú reklamáciu, avšak nerád by som poskytol k tomu xboxu ten dodatok k zmluve, kde sú všetky moje osobné údaje. Je možné aby mi telekom vystavil k tomu nejaký iný doklad, ktorý deklaruje záruku bez mojich osobných údajov?

Za odpoveď vopred ďakujem :)

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

3 odpovede na túto otázku

  • 0

Je možné, že záručný list ti príde rovno z produktom, mám skúsenosť, že keď mi prišiel LENOVO počítač pri predĺžení viazanosti u Telekomu tak som tam mal záručný list od AGEM-u.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Hoci Xbox je na moje meno, záruka na produkt, má vecnoprávny charakter, to znamená, že sa vzťahuje na zariadenie nie na mňa. Toto mám overené v telekome telefonicky aj osobne. Len som sa zabudol spýtať, na doklad, ktorý by to preukazoval...

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

nemyslím, nakoľko xbox dostávaš ku paušálu je viazaný na ten paušál. a teda na tvoje meno. 

keby si ho kupoval samostatne tak áno, lebo vtedy je xbox sám za seba. 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
Hosť
Táto téma je teraz uzamknutá pre ďalšie odpovede.

sidebar
  • Podobný obsah

    • Od tarcsita
      Dobry, budete mat v ponuke aj ine televizory ako Philips 65PUS8545/12, nakolko mi to nevyhoveje kvoli velkosti, dakujem za odpoved.
    • Od basa4567
      Dobrý deň, z dôvodu sťahovania by som rada posunula služby telekomu (magio televízia L, magio internet L), viazanosť je tam do 07/2022 mesačná splátka je 27,14€ súčasťou sú obe krabičky (wifi aj na tv), ak by to niekomu pomohlo radšej to prepíšem na novú osobu ako by som to rušila.
      v prípade záujmu píšte sms 0944256597 
      Ďakujem
    • Od Marcel
      Zdravím,
      už v minulosti som si všimol cenovú diskrimináciu v neprospech Biznis paušálov a dnes ma to nenechalo chladným. Uvádzam sem zámerne jedno zariadenie o ktoré som mal záujem a zámerne cenu pre T Ideál 32 a Biznis Premium 32. Rozdiel v oboch paušáloch nie je. Nerozumiem tejto cenovej politike "trestať" podnikateľov, prípadne sa tváriť, že si to podnikatelia nevšimnú. Pýtam sa prečo sa dejú takéto neférové praktiky? Nabudúce odmietnem Biznis Premium a nechám si T Ideál na IČO. Zámerne to sem píšem, dávajte a overujte si cenu pre Biznis Premium a T Ideál toho istého zariadenia.
       


    • Od paktoo
      Dobrý deň Váž. telekom.  Mám otázku skorej pre marketingové oddelenie . Chcel by som Vás poprosiť o informáciu, kedy plánujete dať do ponuky nové zariadenia ( ako napríklad TV ) ?  Pred nedávnom bola v ponuka SMART TV od samsungu s menšou uhlopriečkou. Teraz je v ponuke len strašne veľká Phillips TV . Na mojej adrese je spustená nová optika a budem vytvárať novú zmluvu a chcel by som nové zariadenie. Oplatí sa čakať alebo nebude tak skoro nič v ponuke ? Moc krát ďakujem kompetentným za odpoveď.
       
    • Od petaatep
      Dobrý deň,
      chcela by som sa spýtať ohľadom neustáleho vypadávania WIFI v PC. Tento problém nastane v priemere štyrikrát za deň a WIFI prestane fungovať len v počítačoch, v mobiloch a tablete nie je žiadny problém. V nastaveniach pripojenia v počítačoch sa vždy ukáže "k zariadeniu sa nemožno pripojiť" a pomôže len úplne vypnúť a následne zapnúť router, ktorý ale nie vždy hneď naskočí a trvá to aj niekoľko desiatok minút. Na zákazníckej linke mi bolo opakovane povedané, že v mojej WIFI nie je žiadny problém a nemajú mi ako pomôcť, aj keď problém vo WIFI očividne je, keďže internet nefunguje vždy vo všetkých počítačoch v ten istý čas. Je, prosím, nejaká možnosť, ako problém vyriešiť?
      Za všetky odpovede Vám vopred veľmi ďakujem.
    • Od ZgolaF
      MáM GIGASET C530 a neviem nájsť v návode rýchle voľby aj keď v návode sa píše, že to má