K novému paušálu dostanem xbox **piip** X, ktorý plánujem dať pod stromček švagrovi, chcel by som mu ho dať aj s dokladom, cez ktorý by mohol uplatniť prípadnú reklamáciu, avšak nerád by som poskytol k tomu xboxu ten dodatok k zmluve, kde sú všetky moje osobné údaje. Je možné aby mi telekom vystavil k tomu nejaký iný doklad, ktorý deklaruje záruku bez mojich osobných údajov?
Dobrý deň, z dôvodu sťahovania by som rada posunula služby telekomu (magio televízia L, magio internet L), viazanosť je tam do 07/2022 mesačná splátka je 27,14€ súčasťou sú obe krabičky (wifi aj na tv), ak by to niekomu pomohlo radšej to prepíšem na novú osobu ako by som to rušila.
v prípade záujmu píšte sms 0944256597
Ďakujem
Zdravím,
už v minulosti som si všimol cenovú diskrimináciu v neprospech Biznis paušálov a dnes ma to nenechalo chladným. Uvádzam sem zámerne jedno zariadenie o ktoré som mal záujem a zámerne cenu pre T Ideál 32 a Biznis Premium 32. Rozdiel v oboch paušáloch nie je. Nerozumiem tejto cenovej politike "trestať" podnikateľov, prípadne sa tváriť, že si to podnikatelia nevšimnú. Pýtam sa prečo sa dejú takéto neférové praktiky? Nabudúce odmietnem Biznis Premium a nechám si T Ideál na IČO. Zámerne to sem píšem, dávajte a overujte si cenu pre Biznis Premium a T Ideál toho istého zariadenia.
Dobrý deň Váž. telekom. Mám otázku skorej pre marketingové oddelenie . Chcel by som Vás poprosiť o informáciu, kedy plánujete dať do ponuky nové zariadenia ( ako napríklad TV ) ? Pred nedávnom bola v ponuka SMART TV od samsungu s menšou uhlopriečkou. Teraz je v ponuke len strašne veľká Phillips TV . Na mojej adrese je spustená nová optika a budem vytvárať novú zmluvu a chcel by som nové zariadenie. Oplatí sa čakať alebo nebude tak skoro nič v ponuke ? Moc krát ďakujem kompetentným za odpoveď.
Dobrý deň,
chcela by som sa spýtať ohľadom neustáleho vypadávania WIFI v PC. Tento problém nastane v priemere štyrikrát za deň a WIFI prestane fungovať len v počítačoch, v mobiloch a tablete nie je žiadny problém. V nastaveniach pripojenia v počítačoch sa vždy ukáže "k zariadeniu sa nemožno pripojiť" a pomôže len úplne vypnúť a následne zapnúť router, ktorý ale nie vždy hneď naskočí a trvá to aj niekoľko desiatok minút. Na zákazníckej linke mi bolo opakovane povedané, že v mojej WIFI nie je žiadny problém a nemajú mi ako pomôcť, aj keď problém vo WIFI očividne je, keďže internet nefunguje vždy vo všetkých počítačoch v ten istý čas. Je, prosím, nejaká možnosť, ako problém vyriešiť?
Za všetky odpovede Vám vopred veľmi ďakujem.
Pridal
Dobrý deň,

Rád by som sa spýtal v nasledujúcej veci:
K novému paušálu dostanem xbox **piip** X, ktorý plánujem dať pod stromček švagrovi, chcel by som mu ho dať aj s dokladom, cez ktorý by mohol uplatniť prípadnú reklamáciu, avšak nerád by som poskytol k tomu xboxu ten dodatok k zmluve, kde sú všetky moje osobné údaje. Je možné aby mi telekom vystavil k tomu nejaký iný doklad, ktorý deklaruje záruku bez mojich osobných údajov?
Za odpoveď vopred ďakujem
Zdieľať tento príspevok
Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach